Δε θέλω να είναι έτσι μαζί μου θέλω να μιλάμε και να είμαστε μαζί κάθε μέρα γιατί δε μπορώ να μην την βλέπω την ΑΓΑΠΩ πολυυυ!Είναι τόσο διαφορετική τόσο ξεχωριστή όπως νιώθει ο καθένας που αγαπά το κορίτσι του και το ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες.Τα υπόλοιπα θα τα κάνω μόνο για να ζηλεύει αλλά για τίποτα άλλο...Τι να ζηλεύει όμως μόνος μου νομίζω κι εγώ αφού δε με θέλει αρα γιατι να ζηλεύει.
Μεριά Εύας
Ε δε θα κάτσω να σπάσω για αυτόν τι παρεξηγησα ξεκάθαρα μου το είπε και μετά ζητά και τα ρέστα ο αθώος περιστερας.Σήμερα πήγα shopping μου έλειψαν επιτέλους μετά από καιρό για να χαζέψω τις βιτρίνες.Πω πω κάτι τέλεια ρούχα Παναγία μου τα ήθελα όλα.
Με τη Δέσποινα αποφασίσαμε να πάμε club απόψε έτσι αποφασίσαμε να θυμηθούμε τα παλιά τώρα που επέστρεψα μετά από τόσα χρόνια.
Πήρα φορέματα φανέλες οι περισσότερες ήταν crop top και πολλά παντελόνια.Μετά πήγαμε στα Starbucks και πήρα hot chocolate.Πήγα σπίτι μετά από τόσες ώρες shopping.Ο αδελφός μου ήταν πορωμενος όπως πάντα στο PlayStation.
Σ:Ο αδερφούλα που τριγυρνουσες τόσες ώρες
Ε:Για σου τριγυρνουσα στα καταστήματα με τη φιλεναδιτσα μου εσύ πορωμενος?
Σ:Ε τι να κανω κι εγώ
Ε:Γιατί δε πας με το φιλαράκι σου έξω να συναντηθείτε δεν τον πεθυμησες
Σ:Α καλή ιδέα θα του πω να πάμε στο club εδώ δίπλα από το σπίτι μας.
Ε:Ω ωραία θα πάμε και εμείς εκεί απόψε καταπληκτικά,είπα με ειρωνεία.
Ο αδελφός μου σίγουρα θα πας ενοχλεί συνέχεια και δε θα μας αφήνει στην ησυχία μας και θα είναι και ο σπαστικοτατος φιλαράκος του.
Πολύ τέλεια θα περάσουμε.Ααα σήμερα έρχεται το αγόρι μου τέλεια θα του πω να πάμε μαζί δε το σκέφτηκα.Μου έλειψε❤
9:30
Ντριν Ντριν χτυπά το κουδούνι της πόρτας.
Μανοοο φωνάζω τρέχοντας στην πόρτα
για να την ανοίξω.Όμως ήταν ο Κων.
Ε:Αα ,είπα μουτρωμενα εσύ είσαι.
Κ:Μμ γιατί φωναζες Μανοοο σαν τρελή
Ε:Γιατί νόμιζα ότι είναι το αγόρι μου
Κ:Αα επιστρέφει από Γερμανία?
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...