30 Ιανουαρίου
Πέρασαν οι μήνες και μάθαμε τους βαθμούς του πρώτου τετραμήνου τα πήγα πολύ καλά έχω να πω!
Βαρέθηκα αυτά τα σχολεία δυστυχώς δεν τελειώνουν τώρα έχουμε κι άλλους μήνες για το δεύτερο τετράμηνο και εξετάσεις ουφ😣Να περάσουν κι αυτά και φεύγουμε για Αγγλία μακριά από όλους κι από όλα βαρέθηκα όλοι μέρα διαβάσματα και μόνο διαβάσματα φροντιστήρια σπίτι και φαΐ.
Βα-ρέ-θη-κα!!
Τέλος πάντων.Θα περάσουν κι αυτά
Πέρασαν οι 7 βασανιστικές ώρες στο σχολείο και μετά από πήγα στο σπιτάκι μου επιτέλους.Έκανα ένα μπάνιο για να ηρεμήσω και έβαλα τις πιτζάμες μου ξάπλωσα λιγάκι και μπήκα fb και insta.Η Ελεάνα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε αν θέλω να συναντηθούμε στο καφέ απέναντι από το σπίτι της είναι πολύ ωραία εκεί συχνάζει ο Κωνσταντίνος με τους φίλους του μακάρι να είναι εκεί.Πήρα τηλέφωνο και τη Δέσποινα και συναντηθήκαμε εκεί έβαλα κάτι καλό.Σίγουρα θα είναι εκεί κάθε Παρασκευή είναι σε εκείνην την καφετέρια γιατί πηγαίνει και ο αδερφός μου.Έβαλα μία ροζ(λατρεύω το ροζ)φανέλα που γράφει πάνω I am not a morning person με ένα κοντό σορτσάκι που είναι γκρι με λίγες μπλε λεπτομέρειες επάνω(πως να τω πω αλλιώς?😀)και ένα χρυσό τέλειο βραχιόλι που μου έφερε η Δέσποινα στα περσινά μου γενέθλια.Έβαλα λίγο make up και από πάνω ελάχιστη πούδρα λίγο μπλε μολύβι και ένα ροζ απαλό κραγιόν που και αυτό μου το έφερε η Δέσποινα στα περσινά μου γενέθλια.Και έτοιμη!
Μεριά Δέσποινας
Αχου πήγαμε στη καφετέρια και ήταν ο Στέφαν ήταν κούκλος βασικά πάντα είναι κούκλος.Κάθονταν στο μπαρ με τον αδερφό μου και άλλα δύο αγόρια.Ο Κωνσταντίνος
Ο Στέφαν
Ο Γιώργος
Και ο Πέτρος
Τα τέσσερα αγόρια στη παρέα όλοι κουκλοι είναι αλλά μυαλό δεν έχουν αυτό είναι ένα πρόβλημα σε όλα τα αγόρια παγκοσμίως.
Πήγαμε και κάτσαμε και εμείς δίπλα τους στο μπαρ.
Δ:Για σας αγόρια
Γιώργος:Για σας κούκλες
Ελεάνα:Για
Εύα:Χευ
Κ:Πώς είστε
Ελεάνα:Είμαστε καλά εσείς
Π:Πολύ καλά κι εμείς
Εύα:ΩραίαΚαθίσαμε και ήπιαμε τα ποτά μας(αναψυκτικά).
Μεριά Κωνσταντίνου
Κ:Είναι κούκλα αυτή η αδελφή σου κάθε μέρα γίνεται και πιο όμορφη
Σ:Το ξέρω από εμένα πήρε
Π:Ναι φαίνετε τι να πω
Ήρθε και με βρήκε η πρώην μου δεν το πίστευα στα μάτια μου καλά με αυτή χωρίσαμε εδώ και καιρό γιατί με τρέχει από πίσω μου.Η τρελή
Αννέτα (η πρώην μου):Για σου αγάπη μου
Κ:Τι θες εδώ έλεος έχουμε χωρίσει εδώ και καιρό γιατί ασχολείσαι μαζί μου.Τι θες πια
Α:Μα σ'αγαπώ και το ξέρεις κι αυτό που θέλω είναι εσένα.
Κ:Κοφτο αν με αγαπούσες δεν θα φιλουσες άλλον παρά μόνο εμένα.
Α:Έκανα λάθος παρασύρθηκα...
Κ:Φτάνουν οι δικαιολογίες τα παραμύθια σου αλλού κατάλαβες.
Πήγε να με αγκαλιάσει και τη σταμάτησα η συμφεροντολογα όταν της συμφέρει ψάχνει αφορμές.Μεριά Εύας
Είδα το κορίτσι του και έπαθα σοκ!
Νόμιζα πως τα βρήκαν αλλά μόλις είδα τη φάση που πήγε αυτή εκεί να τον βρει ενώ δεν είχαν πια σχέση κατάλαβα.Ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν θέλω να τον έχει άλλη δικό της γιατί όταν το βλέπω αυτό ζηλεύω πάρα μα πάρα πολύ.
Εύα:Τι θέλει αυτή εδώ
Δ:Ξέρω εγώ ο Θεός και η ψυχή της
Ελεάνα:Πια είναι αυτή
Εύα:Η πρώην του αδερφού της Δέσποινας
Ε:Αα οκ γιατί αναρωτήθηκα επειδή μιλούσατε τώρα για αυτήν γι'αυτό ρώτησα.Για σας λοιπόν σήμερα αρκετά μικρό κεφάλαιο αλλά δεν βρήκα πολύ χρόνο.
Ελπίζω να σας αρέσουν τα αγόρια μας ο Κωνσταντίνος είναι ο Shwan Mendes hhh😂😍Τον λατρευωωωωωωω είμαι φαν!!!⭐❤❤
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...