Κεφάλαιο 2

113 4 0
                                    

Σήμερα πήγα στο σχολείο και πραγματικά ήταν η μέρα της γνωριμίας.Γνώρισα 3 κορίτσια που είναι φίλες από την πρώτη τάξη και γιατί με είδαν μόνη μου επειδή έλειπε η Δέσποινα μου πρώτηναν να πάω μαζί τους η μία είναι καστανομάλλα με πράσινα μάτια και την λένε Μαρία η άλλη είναι ξανθομάλλα με γαλάζια μάτια και είναι η Ειρήνη και η άλλη είναι μαυρομάλλα με ξανθές ανταύγειες και μελίσσια μάτια και είναι η Σοφία.Πραγματικά είναι πάρα πολύ όμορφες και συμπαθητικές.Τέλος πάντων είχαμε συστηθεί και κανονίσαμε να συναντηθούμε στο σπίτι της Ειρήνης.Η Δέσποινα μου είπε και αυτή να συναντηθούμε για να πάω σπίτι της να την δω πραγματικά εκείνη την ώρα είχα αγχωθεί δεν ήξερα τι να της πω δεν θα ήταν κάτι κακό να της πω την αλήθεια αλλά φοβόμουν αν νόμιζε η Δέσποινα ότι προτιμώ τις άλλες παρά την κολλητή μου.Απλά πήγα ήδη στα κορίτσια και ντρεπόμουν να τους πω ότι πρέπει να φύγω.Ήμουνα απεγνωσμένη αλλά δεν υπήρχε άλλη λύση της είπα ένα ψέμα και ένιωθα τύψεις αλλά δεν μπορούσα να της πω την αλήθεια γιατί η Δέσποινα θυμώνει εύκολα γι'αυτό.Ειδικά τη Δέσποινα θα μπορούσα να την δω και άλλη μέρα ενώ τα κορίτσια τώρα τα γνώρισα και τα είχανε ήδη κανονίσει.Όταν εγώ και τα άλλα κορίτσια πήγαμε στο σπίτι της Ειρήνης είχαμε φτιάξει κρέπες και είδαμε ταινία τρώγοντας pop corn.Με μία λέξη περάσαμε ΤΈΛΕΙΑ.Στην παρέα μου είμασταν 3 και τώρα είμαστε 2 γιατί έγινε μία παρεξήγηση με την Μαρκέλλα και έφυγε η αλήθεια είναι ότι με τη Μαρκέλλα δεν είχαμε πολύ καλές σχέσεις αλλά ούτε η Δέσποινα είχε μαζί της απλά ήταν στην παρέα μας γιατί δεν είχε να πάει με κάποιες άλλες και βρήκε αφορμή εμάς και τώρα που βρήκε ψώνια σηκώθηκε και έφυγε σαν να είμασταν τα σκυλιά της εμείς και εκείνη το αφεντικό.Πάντως καλύτερα που έχει φύγει γιατί δεν την πήγαινα.Τα κορίτσια μου ζήτησαν να πάω εγώ και η Δέσποινα στην παρέα τους μιλήσαμε με την Δέσποινα και υπήρξαν μερικές παρεξηγήσεις.
Δ:δεν τις ξέρω και πολύ καλά γι'αυτό προτιμώ να μείνουμε εμείς Οι δύο
Ε:Μα θα κάνουμε και άλλες φίλες δεν θα είμαστε μόνο εμείς πρέπει να γνωρίσουμε και άλλους.
Δ:Ναι μα εσύ μπορεί να αλλάξεις στάση απέναντι μου γιατί θα είναι και άλλες στην παρέα.
Ε:Μα δεν σημαίνει ότι δεν θα σου δίνω σημασία ή κάτι τέτοιο απλά θα έχουμε κι άλλες φίλες.
Δ:ok αν και δεν τις ξέρω θα τις γνωρίσω.
Η Δέσποινα σκεφτόταν πολλά πράματα για μένα ότι θα άλλαζα στάση απέναντι της ή κάτι τέτοιο.Πρώτον η Δέσποινα είναι κολλητή μου και την αγαπώ δεν θα την άλλαζα με καμιάν.
Δεν με πειράζει να πάω στην παρέα τους αλλά πραγματικά δεν θέλω να συμβεί κάτι με την ίδια μου την κολλητή περάσαμε πολλά ωραία πράγματα και δεν ξέρω τι θα απογίνω χωρίς αυτήν.

Οι καλύτερες κολλητές Where stories live. Discover now