Μετά βγήκε έξω έκλεισε την πόρτα και πήγα να ανοίξω την τηλεόραση έκανα τα διαβάσματα μου αλλά η μαμά θέλει να τα ξαναμαιθαινω από πάνω συνέχεια ενώ τα μαθαίνω αλλά αυτή θέλει να τα κάνω ασταματητες ώρες έλεος.😬
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Κοντεύουν οι ηλίθιες εξετάσεις τις μισωωωωωωω και ποιός δεν τις μισεί.Διάβασμα διάβασμα και μόνο διάβασμα ούτε νερό δε φτάνουμε να πίνουμε.Τι θα κάνουμε θα περάσουν κι αυτά κάποια στιγμή πάλι καλά δηλαδή!
Κοντεύει το καλοκαίρι για Αγγλία κατασκήνωση θάλασσες παντού παντουυυυυυυ όπου φανταστείτε.
Η κατασκήνωση είναι δύο τρεις μέρες μετά τις εξετάσεις.Δεν χάνω βέβαια τέτοιο πράμα λατρεύω τις κατασκηνώσεις γιατί εγώ προσωπικά ξελαφρωνω εκεί θα κάνω καινούργιες φίλες(που μου αρέσει αυτό γιατί είμαι κοινωνική)Θα πάω σε καινούργια μέρη κ.α.
Η κατασκήνωση αυτή είναι από τους χορούς που πηγαίνουμε πάνε όλα τα τμήματα και όλες οι ηλικίες.Μακάρι να πάει και ο Κων!❤Μακάρι:))
Α έχω και τα γενέθλια μου που είναι τις μέρες που θα είμαστε στην κατασκήνωση το πάρτυ θα το κάνω μετά την κατασκήνωση.
Ωχχ ουφ πιιιιι😕😕Μόλις έμαθα από ένα την Ελεάνα πως θα έρθουν και εκείνες κατασκήνωση φαντάζομαι καταλάβατε ποιές😣Θα μου χαλάσουν τη διάθεση μου γιατί δεν αντέχω να βλέπω τις άχρηστες φάτσες τους.Εμπόδια είναι όπου πάω θα πάνε και αυτές.Όχι όμως δε θα κάνω πίσω για κάτι καθυστερημένα που ξέρουν μόνο να ασχολούνται με κόσμο και όχι με το δικό τους εαυτό απορώ πως και δε ντρέπονται τον εαυτό τους το χαρακτήρα τους πως και δεν τον συγχενονται και επίσης απορώ πως και οι υποτιθέμενοι φίλοι που έχουν δεν τις μισούν γιατί είναι τόσο ψωναρες και τόσο αχαριστες που σίγουρα το δείχνουν και στους άλλους.Κρίνουν τους άλλους χαρακτήρες χωρίς να βλέπουν τα δικά τους τα χάλια.
Μην κρίνεις για να μην κρηθεις όπως λέει και μία παροιμία.Μετά τις εξετάσεις
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Τελείωσαν οι εξετάσεις yeahhhh
Κατασκηνωσηηηηηηηηηη!
Θα είναι τέλεια ελπίζω!😊😕Δ:Φιλενάδα δεν ξέρω για την κατασκήνωση
Ε:Μααααα γιατί ρε παιδί μου
Δ:Γιατί θα είναι κι εκείνες και δε θέλω δε τις μπορώ
Ε:Σοβαρά τώρα πας καλά δε θα πας στην πιο τέλεια κατασκήνωση και θα μείνεις σπίτι για εκείνες δηλαδή δε κατάλαβα εκείνες δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μας απαγορεύσουν να πάμε και γιατί θα έρθουν τα ψώνια θα αφήσουμε αυτήν την εμπειρία χαμένη εξαιτίας τους ε όχι!
Δ:Καλά το ξέρω αλλά...
Ε:Κοφτα αλλά θα πάμε και τέλος δεν είναι καθόλου καλό τούτο που κανείς το έχεις καταλάβει.
Δ:Ναι είμαι χαζή αν δεν ήσουν κι εσύ
Ε:Θα ζούσες στον πρώτο αιώνα ακόμη!
YOU ARE READING
Οι καλύτερες κολλητές
Teen FictionΔύο κολλητές η Εύα και η Δέσποινα αναστατώνουν τον κόσμο αλλά και τον μαγεύουν γιατί είναι δύο αυτοκόλλητα που όπου και να πάνε μαζί μόνο μαζί εκείνες οι δύο για ωραίες εμπειρίες και καινούργιες γνωριμίες όπου θα τις απομακρύνουν λιγάκι αλλά παρ' ό...