Κεφάλαιο 22

41 3 2
                                    

Σήμερα βρήκαν να καυγαδίσουν δηλαδή...τι να πω απασχολούνται με άλλα πράματα παρά για το surprise μου ok ερωτευμένα τα παιδιά αλλά ας τα αφήσουμε όλα καμία φορά πίσω μας χωρίς να δίνουμε τεράστια σημασία γιατί χαλιόμαστε κι εμείς αλλά και οι φίλοι μας που μας βλέπουν έτσι,έτσι είπα στην Δέσποινα
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα για την Κατασκήνωση!Από την μία θέλω να φύγω αλλά από την άλλη όχι γιατί είναι εκεί ο Κων και τον βλέπω συνεχώς η κατασκήνωση με βοήθησε να τον βλέπω πιο πολύ και γενικά να έρθουμε πιο κοντά.Ξυπνήσαμε όλες και ετοιμάσαμε τα πραγματάκια μας.Πρώτα τοποθέτησα τα ρούχα μου στις βαλίτσες μου και μετά άνοιξα το ντουλαπάκι για να βάλω τις κρέμες μου και τα καλλυντικά μου στα νεσεσέρ μου και ήταν όλα εξαφανισμένα μόλις άνοιξα το ντουλάπι μου.Έμεινα με ανοιχτό το στόμα κάποιος έκλεψε τα έκλεψε από το δωμάτιο.Μετά πήγα να πω στην δασκάλα του χορού για το τι έγινε.Αυτή μου είπε να ρωτήσω τα κορίτσια και να ψάξουμε στις τσάντες τους όχι κρυφά βέβαια.Μα γιατί να το κάνουνε αυτό σε μένα και όχι και στις άλλες.
Ε:Δέσποινα έλα να δεις
Δ:Τι έγινε βρε
Ε:Δες δεν υπάρχει τίποτα κάποιος μου έκλεψε τα καλλυντικά και τις κρέμες μου που υπήρχαν.
Και η Δέσποινα έμεινε με ανοιχτό το στόμα.
Ψάξαμε παντού και όλες μου είπαν πως δεν έκαναν κάτι τέτοιο και τίποτα δεν μου έκλεψαν πράγματι.Μία φάση σκέφτηκα ποιές μπορεί να το έκαναν την νύχτα χθες όταν πήγαμε με τη δική μας δασκάλα να φάμε σε εστιατόριο αυτές έμειναν εκεί άρα μπορεί να πήγαν στο δωμάτιο γιατί το αφήσαμε ανοιχτό και να μου πήραν τα πράγματα του ντουλαπιου μου.
Ειρήνη:Ω για
Σ:Για σου γλυκουλα
Εκείνη την ώρα ήθελα να τις πνίξω.Τα είπα όλα στη δασκάλα τους και ψάξαμε στα ντουλάπια τους.Μόλις είδα όλα τα καλλυντικά και τις κρέμες που μου έλειπαν στα ντουλάπια τους αποκλείεται να εμφανίστηκαν τυχαία.Εξήγησα στη δασκάλα τους τι έγινε και ότι δεν έχουμε καλές σχέσεις με αυτές και εκείνη με κατάλαβε επειδή με συμπαθεί και γιατί να έλεγα ψέματα.
Δ(ασκάλα):Για σας κορίτσια μου δες τε τι ωραίες κρέμες και καλλυντικά από που τα αγοράσατε,είπε με ύφος ειρωνείας.
Μαρία:Κυ...κυρία εεεε
Εύα:Τι έγινε πατωσατε μου κλέψατε όλα μου τα πράγματα και χωρίς δικαιολογίες εσείς ήσασταν απλά τώρα δεν θέλετε να δείξετε το χαρακτήρα σας αλλά εγώ θα σας τον δείξω γιατί και πολύ σας ανεχτηκα.
Δ:Ναι και τώρα που τα λέμε χθες λείπατε από το δωμάτιο.Γιατί το κάνατε αυτό ήταν τεράστιο λάθος.
Η αλήθεια καλύτερα που ήρθαν όλα έτσι για να δουν οι άλλοι ποιες είναι τελικά αυτές.Μπήκαμε στο λεωφορείο και φύγαμε.Έφτασα στο σπίτι και όλοι έλειπαν πρέπει να πήγανε κάπου έξω δεν τους πήρα τηλέφωνο για να μη του χαλάσω τη μέρα και να τρέχουν να έρθουν σπίτι.Πήγα πάνω και έκανα μπάνιο ετοίμασα κάτι να φάω και είδα ταινία στο λάπτοπ(λατρεύω τις ταινίες ιδικά τις αισθηματικές/ρομαντικές)!🎬😍
Σιγά σιγά πέρασε η ώρα και ήρθαν οι γονείς μου σπίτι.Τους έκανα έκπληξη κρύφτηκα κάπου και της τρόμαξα μου αρέσει να τους πειράζω τους αγκάλιασα και καθίσαμε όλοι μαζί για να μιλήσουμε.Μου είπαν δυσάρεστα νέα δεν το πιστεύω σήμερα το έμαθαν πρέπει να φύγουμε για πάντα.Μόλις το άκουσαν τα αυτιά μου ράγισε η καρδιά μου.
Μαμά:Πρέπει να πάμε στην Γερμανία για δουλειές ο μπαμπάς σου βρήκε καλή δουλειά με πολλά λεφτά και δεν θέλουμε να πάει χαμένη αυτή η ευκαιρία που του ζητήθηκε.
Ε:Οχιιιιιι
Και πήγα πάνω τρέχοντας πνιγμένη από τα κλάματα δε θέλω να φύγω δεν συζητιέται αυτό λογικό είναι να μη θέλω έχω τους φίλους μου είμαστε όλοι αγαπημένοι το σχολείο μου τον Κων οχ όχι κάτι πρέπει να κάνω Ναι Ναι δεν θα βρω λύση και να τους εξηγήσω δε θα με ακούσουν και ιδικά δεν θα γίνει το δικό μου από την άλλη.😢😢
Μετά ήρθε ο αδερφός μου με τον Κων ήρθαν πάνω και με είδαν κλαμενη.
Σ:Αδερφή τι έγινε γιατί κλαις πες μου
Ε:Δεν δεν σου είπαν
Σ:Όχι τι έγινε
Ε:Θα φύγουμε θα πάμε Γερμανία
Σ:Ε γιατί κλαις θα πάμε διακοπές
Ε:Όχι θα φύγουμε για πάντα

Μεριά Στέφαν
Δεν το πιστεύω θα θα φυ φύγουμε για πάντα όχι όχι όχι δεν θα τους περάσει οχιιιι.Μου τα εξήγησε όλα η αδερφή μου για δουλειές αφού μια χαρά τα βγάζουμε πέρα ε βέβαια αν είναι για λεφτά δεν τους νοιάζει θέλουν να τα κρατάνε στα χέρια τους για μας δεν τους νοιάζει.Έφυγα τρέχοντας και πήγα βόλτα ήθελα να σκεφτώ.

Μεριά Κων
Τι?Θα φύγουν για πάντα ο κολλητός μου η Ευαααααααα😢😢
Δεν γίνετε αυτό γιατί να φύγουν χωρίς αυτούς δε θα είμαι τίποτα φανταστείτε τι νοιώθουν αυτοί που θα πάνε στο πουθενά να ζήσουν σε άλλο σχολείο σε ένα άλλον περιβάλλον που δεν επικρατεί συνήθεια γι'αυτούς εκεί στην Γερμανία.Ως εδώ ήταν φεύγει ο έρωτας της ζωής μου αυτή που με συμπληρώνει θα με ξισυμπληρωσει.Και ο καλύτερος φίλος που είχα ποτέ μου.
Κ:Θα φύγετε?😣
Ε:Ναι
Πήγα να την αγκαλιάσω ήθελα πολύ να την αγκαλιάσω εδώ και καιρό.
Ε:Σ'αγαπώ
Εκείνην τη στιγμή η καρδιά μου χτυπούσε πολύ γρήγορα όταν μου είπε σ'αγαπώ δεν το πίστευα αλλά ακόμα παραπάνω δεν το πιστεύω ότι θα φύγει μακριά μου😔
Κ:Κι εγώ σ'αγαπώ δε θέλω να φύγετε δε θέλω.
Και εκείνη με αγκάλιασε με πιο πολύ δύναμη έτρεμε έτρεμε τόσο που ήθελα να κάνω κάτι εκείνην την ώρα.Εκλεγε τόσο πολύ που τα δάκρυα της βγήκαν πάνω στην φανέλα μου.
Ε:Σορρυ σου λερωσα την φανέλα με δάκρυα
Κ:Δε πειράζει άσχετο αυτό
Ε:Συγγνώμη για όλα για όλα.
Κ:Αυτά τα είπαμε περασμένα ξεχασμένα ε?
Ε:Ναι δε θέλω να φύγω θα καταστραφεί όλη η ζωή μου θα γίνω ένα τίποτα μόνο τα χρήματα και η δουλειές τους νοιάζουν τα παιδιά τους τα χεζουν τελείως

Μεριά Δέσποινας
Ο Στέφαν με πήρε τηλέφωνο τι να θέλει άραγε αυτός ποτέ δε με παίρνει τηλέφωνο.
Απάντησα και τον άκουσα κλαμενο.
Δ:Στέφαν Στέφαν τι έγινε
Σ:Θα φύγουμε θα πάμε Γερμανία για πάντα
Δ:Τι τι λες?Αποκλείεται
Σ:Ναι λόγω δουλειάς του μπαμπά μου έχει μια πολύ καλή ευκαιρία και πρέπει να την κρατήσουν στα χέρια τους
Δ:Μα όχι
Και το έκλεισα οχ δε θέλω να φύγουν θα δραπετευσω η κολλητή μου περάσαμε τόσα πολλά και ο Στέφαν δε μπορώ να μη το βλέπω μου είναι αδύνατο αλλά ως εδώ ήταν θα φύγουν για πάντα.

Μεριά Εύας
Δε θα τους ξαναμιλήσω ποτέ μου κατέστρεψαν την μέρα των γενεθλίων μου ούτε μια τούρτα κάτι μόνο τα χρήματα σκέφτονται μόνο για αυτά ζουν για τίποτα άλλο ούτε για τα παιδιά τους ούτε για τίποτα.Θα έκανα πάρτυ αλλά τελικά δε θέλω τίποτα αυτοί τα χάλασαν όλα δε με νοιάζει αν είναι τα γενέθλια μου δε θέλω να φύγω κανείς δε θέλει.
Κ:Ααα Χρόνια πολλά
Ε:Ευχαριστώ
Χτύπησε ξαφνικά η πόρτα ήταν ο Στέφαν και η Δέσποινα μου έφεραν τούρτα για έκπληξη.Ακόμη και να ήταν κάτι ωραίο και χαρούμενο αυτό εγώ δε θα ξεχάσω τίποτα από αυτά που  έμαθα σήμερα γιατί αυτή η μέρα απλούστατα είναι μία καταστροφή που δεν επανορθωνει.

Οι καλύτερες κολλητές Where stories live. Discover now