Pov Evelyne
Na een dag lopen in Disneyland, lopen we onze hotelkamer in. Het was zo leuk!
"Merci," zeg ik en kijk Antoine aan. Hij glimlacht en sluit de deur. "Merci beaucoup," zeg ik weer en hij loopt naar me toe. "Geen probleem. Het was leuk," glimlacht hij en slaat zijn armen om me heen. Ik knik en kijk hem aan. Hij plant zijn lippen op die van mij en ik sluit gelijk mijn ogen. Hij loopt langzaam naar voren, voor mij naar achteren, en stopt als ik niet meer verder naar achteren kan, ik sta tegen de muur. Ik leg mijn armen in zijn nek en ik voel dat hij tegen me aankomt staan. Ik glimlach.
Na een tijdje vraagt hij om toestemming. Ik open mijn mond een stukje en voel zijn tong tegen mijn tong. Mijn buik trekt samen van alle kriebels. Ik trek zacht aan zijn haar. Hij mompelt wat en legt zijn hand op mijn wang. Ik voel zijn warme hand onder mijn shirtje glijden, eh, wel gewoon op mijn heup. Ik glimlach en merk dat ik na een tijdje bijna geen adem meer heb.
Ik trek terug en probeer op adem te komen. Ik open mijn ogen en kijk hem aan, zijn ogen staan donker. Hij hijgt ook, we hadden een ruwe zoen dus.. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en hij handen verplaatsen zich naar mijn achter bovenbenen, hij knijpt er zacht in. Voor mij de hint dat ik kan springen, wat ik ook doe. Ik klem mijn beneden om zijn middel en voel geen muur meer tegen mijn rug. Zijn lippen zijn zo fantastisch. Hij buigt een beetje naar voor waardoor ik merk dat we op bed liggen als hij boven me hangt nadat hij mij neer heeft gelegd.
Ik trek weer terug en kijk hem aan. Hij glimlacht en komt op me liggen. "Je bent de beste," mompel ik. "Jij ook," fluistert hij en drukt een kusje op mijn wang. Ik moet nog een beetje op adem komen, maar ach. Hij draait ons op en ik kijk hem aan. Glimlachend wrijft hij met zijn duim onder mijn oog. Ja, ik hou echt van hem. Ik krijg een glimlach op m'n lippen en druk een kusje op zijn lippen. "Ik hou van je," zegt hij en drukt een kusje op mijn neus. "Ik hou ook van jou."
Ik sta op omdat ik naar de wc moet. Als ik in de badkamer ben doe ik mijn ding. "Liefje, kan je mijn telefoon meenemen?" Roept Antoine vanuit de kamer. "Ja," zeg ik en loop de badkamer uit. Ik pak zijn telefoon en oplader uit zijn tas en loop weer naar het bed toe. Ik leg zijn telefoon op de oplader en ga weer hetzelfde liggen als eerst. "Dank je," zegt hij en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij slaat zijn armen om me heen en ik bekijk de ring, hij is echt mooi. Ik glimlach. "De ring is mooi, dank je," zeg ik zacht. Mijn leven is nu echt net een sprookje, wauw. "Mooi," zegt hij en drukt een kusje op mijn slaap.
Zijn telefoon licht op. Ik pak zijn telefoon en ontgrendel zijn telefoon. "Stalker," mompelt hij tegen mijn haar. Ik grinnik en ga naar Snapchat. "Mag ik uitloggen en aanmelden op mijn account?" Vraag ik. "Sure," zegt hij. Ik merk dat hij nu ook meer Engelse woordjes gaat gebruiken tussen het Frans, dat doet iedereen nu opeens omdat ik dat ook doe. Ik log uit en log in op mijn account. Ik heb geen zin om alle snaps te bekieken, dus ik bekijk ze niet. Ik zeg mijn wang op zijn schouder en maak een selfie. Ik zet hem in mijn verhaal en draai mijn hoofd de andere kant op. Ik zucht zacht. "Wat is er?" Vraagt hij en ik voel zijn vingers door mijn korte haar gaan. "Moe," mompel ik. "Snap ik, het was een lange dag," zegt hij. Ik knik.
Ik rol van hem af en ga op mijn buik liggen. "Kom," zeg ik. Hij rolt ook op z'n buik en kijkt naar zijn telefoon. Ik zet een hondenfilter op mijn hoofd en grinnik. Hij komt meer met zijn hoofd in beeld en krijgt ook een hondenfilter op zijn hoofd. Ik film en we openen onze mond zodat die tong ook inbeeld komt (okay, klinkt echt vies. Maar tis waar). Ik grinnik en kijk naar hem via zijn telefoon, hij trekt een raar gezicht en ik begin te lachen. Hij lacht ook en ik kijk hem aan, hij kijkt me ook aan. Hij drukt een kus op mijn lippen en pakt zijn telefoon uit mijn handen. "Hey!" Zeg ik gelijk. Hij draait op zijn rug en houdt zijn telefoon in de lucht. Ik kruip over zijn buik en probeer zijn telefoon te pakken, maar het lukt niet. Hij lacht.
JE LEEST
When He Told Me That
FanfictionEvelyne vlucht naar Londen voor haar ouders. Als ze in Londen is komt ze achter iets waar ze blij mee is, maar toch ook weer niet. Wat nou als haar broer in de bekendste boyband van de wereld zit? Gaan mensen haar anders behandelen? Ontstaat er iets...