Pov Evelyne
We lopen met z'n alle het veld op van het optreden van Martijn.
"Ik ben moe," gaapt Niall. Ik grinnik. "Tja, das stom," zegt Louis. "Ik wil slapen," zegt Niall weer. "Nee," zeg ik gelijk en zet mijn pet op. "Weet je, jullie twee zijn echt goals," zegt Daniëlle. "Waarom?" Vraag ik verbaasd. "Gewoon, jullie zijn lief samen," zegt ze en glimlacht. Ik frons en kijk Niall aan. Hij glimlacht scheef. "We waren goals," geef ik toe. "Zijn jullie nog steeds," zegt Liam. Ik zucht. "We missen jullie samen," zegt Josh. Ik negeer hem en loop door. "Iedereen mist jullie," zegt Louis. Stop.
"Evelyne," zegt een gast, owh hey! "Hey," glimlach ik en we geven elkaar een korte knuffel. "Kan je please de snap overnemen van Martijn?" Vraagt hij in het Nederlands. "Ja tuurlijk," zeg ik. Hij knikt en geeft zijn telefoon aan mij. "Waarom Martijns telefoon?" Vraag ik niet begrijpend. "Omdat hij hem aan mij gaf," grinnikt hij. Ik schud lachend mijn hoofd. "Waar staan jullie?" Vraagt hij. "Ergens, we moeten nog kijken," zeg ik en haal mijn schouders op. Hij haalt bandjes uit z'n zakken. "Hier. Ik snap dat jullie niet herkend willen worden, je weet hoe het werkt," vertelt hij snel. Ik knik, we hebben VIP. "Chill, thanks," zeg ik. "Geen probleem, ik moet weer verder," zegt hij en loopt weer weg.
"Who the hell was that?" Vragen ze. "Iemand van de crew, maar hier," zeg ik en geef ze allemaal een bandje. "VIP?" Vraagt Cheryl. Ik knik. "Hoe?" Vraagt Louis. Ik haal mijn schouders op. "Z'n Snapchat overnemen," grinnik ik en stop Martijns telefoon ook in mijn zak. We lopen naar het VIP gedeelte, eigenlijk gewoon precies hetzelfde als normaal. Alleen dan heb je meer ruimte en er kunnen geen mensen bij enz.
Ik pak Martijns telefoon weer en ontgrendel hem, ik weet alles. "Dat is niet jouw telefoon," zegt Josh en komt naast me staan. "I know," zeg ik en zoek waar Snapchat staat. "Van wie dan wel?" Vraagt hij. "Martijn," zeg ik en druk op Snapchat als ik hem vind. "Wat? Hoe?" Vraagt hij weer. "Tja," grinnik ik en maak een foto van het publiek die ik daarna gelijk in zijn verhaal zet. "Selfie," zegt Niall en houdt zijn telefoon omhoog. Ik glimlach en kijk naar het scherm, ja wij zijn goals. Ik maak ook gelijk een selfie met Martijns telefoon en zet eronder: 'the squad takes it over'. Ik zet hem in zijn verhaal en stop zijn telefoon weer in mijn zak. Niall komt naast mij staat en legt zijn arm om mijn schouders. Ik glimlach even en kijk naar de andere die praten en wat drinken.
•
We zijn al zo'n beetje aan het einde van de show en het is echt super. Niall vindt het ook leuk ondanks hij Martijn echt haat. Like, waarom haat je hem?
"Dit is een nieuw lied, een première," zegt Martijn door de microfoon. De muziek begint en ik herken gelijk al welk lied het is. "Vette beat!" Gilt Louis. Iedereen gaat los en ik sta stil. Wat een hoofd ben jij, je zei dat je dit niet uit zou brengen. In The Name Of Love, Martijn en ik hebben dit lied geschreven in het ziekenhuis en later heb ik dit ook ingezongen. Het was gewoon om te kijken of het wat zou worden. Okay.. Ik ga los en zing mee. Niemand kent dit lied.. Voel me nu echt gemeen. Cheryl, Daniëlle en Josh kijken mij verbaasd aan. Ik besteed er geen aandacht aan en zing gewoon verder.
"In The Name Of Love. Thanks to Evelyne Styles. Dank je voor deze geweldige avond. Zie jullie snel," zegt hij en iedereen begint te juichen en alles. Wij doen mee en lachen. Martijn verdwijnt en wij lopen als een sneltrein naar de uitgang voordat we herkend worden. "Ik heb zijn telefoon nog," zeg ik tegen een man. "Doorlopen, we hebben geen tijd," zegt hij. Well okay then. We lopen snel naar de auto en stappen gelijk in.
JE LEEST
When He Told Me That
FanficEvelyne vlucht naar Londen voor haar ouders. Als ze in Londen is komt ze achter iets waar ze blij mee is, maar toch ook weer niet. Wat nou als haar broer in de bekendste boyband van de wereld zit? Gaan mensen haar anders behandelen? Ontstaat er iets...