Merhaba can okurlarım! Nasılsınız? Yeni bölüm geldi.. Sanırım bir şey yanlış anlaşılmış ben size sadece bir kaç bölüm sonra final yapacağımızı söyledim, bölüm başlıklarına bakıp yanlış anlamayın lütfen. Final bölümünü bir önceki bölümde duyuracağım.
Geçen bölümde özelden aldığım mesajlarda ve yorumlarda farkettim ki, Leyla ve Merti size iyi tanıttıramamışım. Benim hatam beni üzdü! Ama benim zamanım tatillerde bile kısıtlı oluyor o yüzden finalden sonra her bölümü yeniden gözden geçireceğim ve düzenleyeceğim ve yeni olaylar olacak inşAllah😊
Ben sizi bölümle baş başa bırakıyorum.. Bu bölümde olacaklar için cerennnyuksell mncrown7 chernoe_solnce yourdream9 beni kesinlikle öldürecekler,o yüzden bölüm onlara gelsin😅
~~~~~Gözlerini açtığında her tarafın karanlık olduğunu görünce elini yatağın diğer tarafına uzattı.
Ama boştu..
Birlikte uyumuşlardı ama şimdi Leyla yoktu.
Yataktan kalkınca kendi evinde kendi odasında alıştığı gibi haraket edince pufa çarptı.
Başını kendinin bu haline olumsuz anlamda sallayarak odadan çıktı.
Leyla'yı merak ediyordu. Neden yanından kalkıp gittiğini. Uyumadan önce sanki aralarında hiç ayrılık hiç kavga olmamış gibi gülmüş, bir birilerine şaka yapmış ve bebekleri hakkında konuşmuşlardı.
Odadan çıkıp dar koridorda gözleri Leyla'yı aradı.
Salona girdiğinde Leylanın küçücük koltuğa kocaman karnı ile kıvrılmış uyuduğunu görünce kaşlarını çattı.
Neden yanından kalkıp gitmişti?
Sessizce yanına gelip dizlerinin üstüne yere çöktü.
Yastıktan dağılmış bir kaç saat önce kestiği saçlarından bir tutam alıp kokladı.
"Ben senin saçlarına dokunmaya kıyamazken saçlarını kestim. Seni kendimden bile çok severken seni üzdüm. Nasıl bir adamım ben?!"
İçine sanki aylardır eksik olan tüm huzuru depolamıştı.
Leyla aniden saçlarına dokunan elin varlığı ile gözlerini açıp siyah bakışlarla karşılaştı.
Özlemi ile aylarca baş etmekte zorlandığı adamın kendini bile isteye her defasında gömdüğü o siyah bakışlar. Uçurumuna gönüllü atladığı bakışlar ve adamı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş'in İzleri
RomansaCesaretli Kadınla İnatçı adamın hikayesi.. Sizi en yakın arkadaşınızla aldatan eski sevgilinizden nasıl intikam alırdınız? O başkasına bekaretini vererek ona ihanet edenlerden intikam aldığında aslında hayat ona en güzel hediyyesini sunmuştu. Aşkı...