Ukendt. P.O.V
Jeg lyttede til den tunge regn hamre mod mit vindu, mens jeg kiggede tomsindet op på mit loft. Selvom at jeg ikke har sovet i flere dage kan jeg stadig ikke sove nu. Jeg hørte en dør lukke, og rejste mig hurtigt fra min seng og kiggede ud af mit vindu efter lyden. Jeg kunne lige ane Selina sidde på terrassen. Hun var allerede gennemblødt af den kraftige regn. Jeg gik med stille skridt ud fra mit værelse og ud på gangen, og håbede at jeg ikke ville vække de andre så jeg kunne være alene med hende. Jeg stod foran glasdøren ud til terrassen og kiggede ud på hende. Jeg åbnede stille døren og lukkede den igen bag mig. Jeg kunne allerede mærke mit tøj blive vådt af den kraftige regn, men jeg var ligeglad.
Jeg satte mig på stolen ved siden af hende. Hun kiggede overrasket hen på mig, men smilede til mig da hun så at det bare var mig.
"Hej" sagde hun og smilede hendes fantastiske smil.
"Hej Selina..... Hvad laver du her ude, så sent?" Spurgte jeg og kiggede hen på hende. Hun var kun iført en sort t shirt og et par blå shorts, selvom det var koldt. Hendes hår klæbeede sig til hendes ansig, og kun sad med hendes ben trækked helt ind til maven og med hendes hoved hvilende på hendes knæ.
"Jeg kom bare her ud for at tænke lidt, jeg kunne ikke sove. Hvad med dig?" spurgte hun og kiggede op på mig med hendes smukke blå øjne.
"Jeg kunne heller ikke sove" mumlede jeg.
Vi sad i stilhed i et stykke tid og kiggede ud på byens lys.
"Jeg har altid elsket regnen" sagde hun og lænede sit hoved på min skulder. Jeg smilede og kiggede ned på hende, hun så fantastisk ud. "
Selina?" Spurgte jeg stille.
"Mhh?" Nynnede hun og løftede sit hovede og kiggede mig ind i øjnene. Jeg sagde ikke noget jeg lænede mig bare tætter på hende.
Vores læber mødes i et kort kys.
Jeg rettede mig op og strøg noget af hendes våde hår bag hendes øre og så at hun rødmede.
"Godnat" sagde jeg hurtigt og rejste mig, jeg gik igen ind på mit værelse. Jeg skiftede ud af mit våde tøj og lagde mit til at sove med et smil på læben.
YOU ARE READING
De Sorte Vinger
FantasySelina har haft en god barndom, med forældre der elskede hende og en storebror som hun elskede højt, indtil at hendes verden bliver knust. Hun prøver desparat at komme væk fra manden i hendes mareridt, men stopper flugten da hun finder et sted at sl...