Kapitel 14: Det første kys

51 6 0
                                    

Et par dage senere.

Vi havde beslutede os at vi skulle tage en drama fridag, og tage til et tivoli!

Vi ankom til tivoliet efter en times køretur.

"Jeg vil prøve radiobilerne!" råbte jeg som et lille barn, og hev i drengenes arme. Da var flere år siden, jeg sidst havde været i et tivoli.

Jeg hev dem hen til køen til radiobilerne, og kiggede på de mange mennesker rundt omkring.

"Du opføre dig som et lille barn" sagde Josh og smilede drilsk.

"Jeg har ikke været i tivoli siden jeg var 5. Så lad mig have en dag hvor jeg kan være barnlig" sagde jeg og skubbede til hans skulder. Da det blev vores tur hoppede vi ind i hver vores radiobil, og begyndte at køre. Nathan kørte som en søndagsbilist, så jeg kørte ind i ham et par gange, hvilket fik ham til at se rødt, og køre som en sindssyg.

Jeg grinede højt da vi alle smadrede ind i hinanden.

Efter at vi havde kørt i radiobiler et par gange, gik vi rundt og kiggede på de forskellige forlystelser. Vi gik forbi en rutsjebane som så virkelig vild ud, så jeg råbte til drengene at jeg ville prøve den.

"Jeg tror at jeg springer over...." sagde Nathan, og gik hen og satte sig på en bænk og lignede et lille barn som var blevet væk fra sin mor. Jeg grinede lidt da jeg så at William også satte sig hen på bænken.

"Det ser ud som om at det kun er dig og mig" sagde jeg til Josh og grinede.

Rutsjebanen, var virkelig vild, og da vi kom ud var Josh ret svimmel, og det var jeg faktisk også. Vi fandt hurtigt William og Nathan siddende på bænken, med en candyfloss hver. Jeg smilede og tog et stykke af Williams. Før han kunne stoppe mig havde jeg spiste det og grinede ondskabsfuldt. Det skulle jeg ikke havde gjort, for som hævn, smækkede William resten af sin candyfloss i mit ansigt. Jeg gispede dramatisk og smed candyflossen på jorden.

Vi grinede af mig før vi fortsatte gennem tivoliet.

Jeg fandt hurtigt et spøgelseshus, og fik hevede drengene med mig ind igennem indgangen. Dumt valg; Hele turen klamrede jeg mig til Nathans arm, mens da vi blev skræmt igen og igen.

Efter at rende rundt i tivoliet i et stykke tid var det ved at blive sent, så vi beslutede os at prøve en sidste ting, men vi kunne ikke blive enige, for Nathan og Josh ville prøve radiobilerne, men William ville prøve det store pariserhjul. Så vi delt os.

Vi nåede endelig toppen af pariserhjulet hvor den stoppede, så man kunne se den smukke udsigt. William rykkede sig lidt rundt inde og fik vognen til at gynge frem og tilbage. Han satte sig tættere på mig. Jeg rødmede som en sindssyg, da han lænede sig tæt hen imod mig. Vores læber mødes i et langsomt, men passioneret kys, før han trak sig. Vi sagde ikke et ord, nød bare stilheden og ventede på at vi kunne komme ned igen. Vi gik hen imod bilen, og jeg gemte mit ansigt under mit lange hår, så drengene ikke kunne se at jeg var helt rød i hovedet.

Da vi endelig nåede hjem, satte drengene sig ned i stuen, og så en film. Og jeg gik hen til mit værelse og lagde mig i min seng.

Jeg lå og kiggede op i loftet og tænkte på hvad der skete, han kyssede mig, omg! Jeg rødmede igen og lod mine fingre strejfe mine læber

Og efter lidt tid faldt jeg i søvn.

De Sorte VingerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora