basketbal game

340 1 1
                                    

*als je iets niet snapt sorry daarvoor en ok sorry voor veel spelling fouten want.. noujah ik zijn heel erg goederd in nederlandsen*

(YOUR POV.)

vandaag was de eerste wedstrijd van het basketbal seizoen en aangezien ik in een jongensteam ben geplaatst zitten we ook in een jongens competitie dus, alleen maar zwetende, stinkende jongens om je heen -_-

"Oke de eerste vijf die het veld in komen zijn kevin (PAAH KEVIN), bjorn, boyd, Jesse en [Y/N]! [Y/N] en Jesse gaan centre (onderaan om de bal op te vangen) staan en bjorn gard ( dribbelt de bal op) en de rest wijst vanzelf" zegt mijn coach andreas (sorry ilse maar ik kon geen andere naam verzinnen XD) en na onze jel te hebben gedaan rennen we het veld op. Er lopen 5 jongens die allemaal aardig lang zijn het veld op en aangezien ik de langste van ons team heb moet ik de langste van hun team verdedigen en het is een jongen met krullen. We staan in de midden circel te wachten tot de scheids de bal in de lucht gooit en we moeten springen om de bal in de handen van ons team te tikken. "Klaar?" vraagt de scheids en we knikken allebei ja waarna hij de bal in de lucht gooit en ik zo hoog mogelijk spring om daarna de bal weg getikt te zien worden door de jongen voor me. Ik herstel me snel en ren in de verdediging naar achter. Net als een getinte jongen de bal naar krullebol wil pasen spring ik ertussen en grijp de bal uit de lucht. Ik dribbel zo snel als ik kan naar de basket maar word afgestopt door krullebol die voor me springt vlak voor de 3 punterslijn waardoor ik ook moet stoppen. Ik kijk hem even uitdagend aan en maak een hele mooie 3 punter omdat de rest van mijn team niet aanspeelbaar is.

Het is de laatste kwart van de wedstrijd en het staat 64-40 voor ons. Jesse wist de bal te bemachtigen onder de basket van de andere partij en paast de bal naar bjorn die die bal opdribbelt waardoor ik op mijn positie onder de basket ga staan. Bjorn snijd naar binnen en midden in de bucket word hij afgestopt maar schiet hij toch. Ik ga klaar staan om af te vangen en spring in de lucht om de bal te pakken en weer te schieten aangezien we nog maar 5 seconde over hebben. Ik heb de bal maar word door Jesse die ook voor de bal sprong perongeluk weg geduwd waardoor mijn enkel dubbel klapt als ik op de grond kom. Ik schreeuw het uit en val keihard op de grond. Ik grijp naar mijn enkel waar steken van pijn doorheen schieten. mijn trainer komt meteen naar me toe gelopen en tilt je op en brengt je naar de bank waar je ziet dat je hele enkel opgezwollen is. de hele tijd zie je de groene ogen van de krullebol in je branden maar je besteed er geen aandacht aan. "Kan je erop staan?" vraagt je trainer en hij helpt je overeind maar je zakt meteen neer op de bank van de pijn. "Kan iemand een ice pack halen?" roept mijn trainer naar het andere team omdat we een uit wedstrijd hebben. Niet veel later komt de jongen met de krullen terug met een icepack met een theedoek eromheen en een vest. "Hier anders krijg je het koud" zegt hij en legt het vest over je schouders als hij het icepack aan je trainer heeft gegeven. Je geeft hem een glimlach. "Goed gespeeld" zeg je met een stem nogsteeds een beetje schor van het huilen. Hij grinnikd even. "je had wel een mooie rebount (bal pakken onder basket) net" zegt hij met een grijns. je grinnikd. "[Y/N] had je een trainingsbroek bij je of had je een normale broek aan." vraagt je trainer. "Normale broek maar ik denk dat die nu niet echt meer gaat passen" zeg je als je naar je opgezwolle enkel kijkt en aan je skinny jeans denkt. "Iemand moet je met de auto brengen want je gaat niet in je sportbroek naar het station hinken dan word je sowieso ziek" zegt hij en begint na te denken. "Ik kan haar wel thuis brengen" zegt de krullebol die nogsteeds naast je stond. "Mag jij al rijden dan?" vraagt andreas verbaast en hij knikt en laat zijn rijbewijs zien. "Vind jij het oke als hij je brengt?" zegt andreas en je knikt. De jongen helpt je naar zijn auto te hinken en gooit je tas in zijn achterbak, "Ik ben trouwens harry" zegt harry met een Cheeky lach en je glimlacht terug. "Ik ben [Y/N]" zeg je met een glimlach. "Waar woon je dan breng i je thuis" zegt hij terwijl hij de sleutel omdraait zodat de auto start (is ook wel het enige dat ik weet van auto rijden XD). "Ik woon *je adres*"

"Hier is het" zeg je als hij door je straat rijd. "bedankt voor het brengen en alle zorg" zeg je als hij je heeft geholpen om met je spullen bij de voordeur te komen. "Geen probleem" zegt hij en bloost een beetje. "Zou ik mischien je nummer mogen? alleen als je het wilt hoor.." zegt hij en krabt zijn nek. "Tuurlijk" zeg je lachend om zijn onzekerheid en hij geeft je zijn telefoon waar je je nummer in zet. Als je hem terug geeft zie je hem in je ogen staren. zijn blik dwaalt af naar je lippen en jij doet hetzelfde. Hij leunt naar voren en jij doet hetzelfde maar vergeet dat je op een been staat en valt leterlijk voor hem. Hij vangt je op en staat half gedraaid met jou in zijn armen en zijn zachte roze lippen op die van jou.. en dat was het begin van een prachtige relatie....

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu