Concert (liam)

202 5 1
                                    

(YOUR POV.)

Je zit samen met liam in de auto. Hij zei dat hij een verassing had en ik ben echt enorm benieuwd wat het is! "We zijn er!" zegt liam met een grijns als hij voor een grote concert hal staat. "Liam je hebt vandaag toch geen concert?" vraag ik verward en zie hem grijnzen. "Ik niet, maar ed sheeran wel" ik kijk hem met grote ogen aan. "Suprise babe" zegt hij lachend als hij mijn gezicht ziet. "Omg liam! dankje dankje dankje dankje!" zeg ik blij terwijl ik hem om de nek vlieg. Hij grinnikd. "Nou kom uit de auto anders missen we het nog" zegt hij grijnzend. we stappen uit de auto en lopen richting de concert zaal. "Sirieus! Eerste rij?!" zeg ik als ik de kaartjes zie. "Als ik iets doe, doe ik het goed babe" zegt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. We lopen de zaal in en gaan naar onze plaatsen. De lichten uit en de muziek begint te spelen.

Settle down with me, cover me up, cuddle me in" Liam heeft zijn armen van achter rond mijn middel geslagen terwijl hij met zijn hoofd op mijn schouder ons heen en weer wiegt. Hij begint zacht de tekst mee te zingen in mijn oor en ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "Liam?" vraag ik en hij drukt een kus op mijn wang. "ja babe?" vraagt hij terwijl hij zijn hoofd weer neer legt op zijn vorige plek. "je doet zoveel voor me! Het spijt me dat ik dit soort dingen niet terug kan doen voor je" zeg ik en ik hoor hem grinniken. "Dat hoeft ook niet [Y/N], dat jij hier bij me bent is al het mooiste geschenk dat je me kan geven" Ik voel me warm worden van binnen en dan weet ik het zeker. Ik hou van deze jongen. Hij is het beste wat me ooit is overkomen en ik wil hem nooit, maar dan ook nooit meer kwijt. "Ik hou van je liam" zeg ik oprecht en voel hem mij om draaien waardoor hij zijn handen samen vouwt achter mijn rug. Hij drukt zijn lippen op die van mij waardoor ik mijn armen rond zijn nek leg. "Ik ook van jou [Y/N], voor altijd"

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu