(YOUR POV.)
Ik strijk mijn jurkje nog een keer glad en kijk dan tevreden in de spiegel. Ik had vandaag mijn eerste date met mijn crush, harry. Ik heb hem een jaar van een afstand moeten bekijken tot hij tot mijn verbazing me gewoon mee uit vroeg! Ik loop met een glimlach op mijn gezicht naar beneden als net op dat moment de bel gaat. Ik loop naar de deur en zie harry staan. "hey babe" zegt hij grijnzend. "Je ziet er mooi uit" zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. Ik bloos waardoor ik hem hoor grinneken. "Klaar om te gaan?" vraagt hij en ik knik. Ik trek de deur achter me dicht en doe hem opslot. Harry verbaasd me als hij tijdens het lopen mijn hand vast pakt. Ik voel mezelf van binnen gloeien en mijn wangen rood worden maar trek mijn hand niet terug. Het voelt.... vertrouwd. "Yangkyi?" ik word uit mijn gedachtes gehaald door harry. "We zijn er" zegt hij grijnzend. Ik kijk voor me en mijn ogen worden groot. Hij heeft een picknick omringd met kaarsjes en een paar fakkels klaargezet op een van de mooiste plekken van het hele strand met uitzicht op de rustig golvende zee. "omg harry" zeg ik nogsteeds in shock. "Vindt je het goed? We kunnen ook wat anders doen als je dat wilt hoor! Mij maakt het niet uit" zegt hij nerveus. "Nee het is prachtig! Heb jij dit klaargezet?" vraag ik en draai me met een glimlach naar hem toe. Hij grijnst en neemt me mee naar het kleed waar hij het eten uit de mand pakt.
We hebben het eten al een tijdje op en we lopen nu hand in hand en met blote voeten langs het water. "bedankt voor alles harry, ik heb het erg leuk gehad" glimlach ik naar hem waardoor hij begint te grijnzen. "Je wilt niet weten hoe blij dat me maakt" zegt hij terwijl hij stopt met lopen en me aankijkt met die prachtig groene ogen. Ik word afgelijd door eht prachtige uitzicht wat ik vanaf hier heb. ik sta naar de prachtige zonsondergang te kijken als ik 2 armen om mijn middel voel en een kin op mijn schouder. "mooi vindt je niet?" vraagt hij terwijl hij zijn hoofd iets tegen die van mij laat rusten. "Ik heb altijd al van dit soort momenten gedroomd" zeg ik zacht terwijl ik me laat betoveren door de magie van het moment. "Oh ja de zonsondergang is ook mooi" zegt hij en ik kijk hem niet begrijpend aan. Als ik zijn Cheeky grijns zie begin ik ook te lachen waardoor harry zijn armen van mijn middel laat glijden. "je bent schatig als je lacht" zegt hij terwijl hij een pluk van mijn krullen achter mijn oor schuift. hij kijkt me diep aan terwijl zijn hand op mijn wang ligt. Langzaam komt hij dichterbij en legt hij zijn lippen op die van mij. Een bom van vlinders explodeerd in mijn buik als onze lippen met elkaar bewegen. Hij trekt langzaam terug en kijkt me met een glimlach aan. Hij legt zijn voorhoofd tegen die van mij en pakt mijn handen vast. "Wow"
JE LEEST
one direction imagines(english and dutch)
Fanfictionenglish and dutch one direction imagines :) engelse en nederlandse one direction imagines :)