Cute zayn imagine

584 7 3
                                    

(YOUR POV.)

"Babe ik kom terug! Ik zal je nooit achterlaten"  zegt zayn met tranen in zijn ogen terwijl die van mij al over mijn wangen stromen. "I ik ga je missen" zeg ik en er lopen meer tranen over mijn wangen dan ik dacht dat mogelijk was. "Ik jou ook maar ik kom terug ik beloof het je" zegt hij en veegt met zijn duimen mijn tranen weg. "Zayn we moeten nu echt gaan" zegt niall met medeleide terwijl hij zijn hand op zayns schouder legt. Zayn geeft je een laatste kus en fluisterd in je oor dat hij van je houdt voordat hij naar zijn vliegtuig loopt.

**

Je zit voor je tv en kijkt het nieuws terwijl je een kop thee in je handen hebt. Je bent enorm vrolijk want vandaag komt zayn eindelijk terug! Na 6 maanden zonder hem wil je niks anders doen dan je armen om hem heen slaan en zijn sprankelend bruine ogen weer zien. Vandaag is er een vliegtuig ongeluk gebeurd. De vlucht van sydney naar bradfort is door onbekende redenen neergestort. Er zijn enkele overlevende maar tot onze spijt ook veel verongelukte. Je ogen worden groot en je hart begint sneller te kloppen. De mok glipt uit je handen en valt op de grond. De tranen staan in je ogen en schud je hoofd. Zayn kan niet dood zijn..... het kan niet.... De tranen stromen over je wangen als de telefoon gaat. Je ziet dat het eleanor is en je nemt op. Je krijgt haar huilend aan de lijn dat het niet zeker is of de jongens nog leven of niet. Jullie spreken af om toch maar samen naar het vliegveld te gaan om te kijken of ze het gered hebben. Na een paar uur in zorgen te zijn geweest komt eleanor je ophalen en jullie zitten allebei stil in de auto. Als jullie aankomen gaan jullie tussen alle zenuwachtige mensen staan die allemaal wachten of hun geliefde of familie aankomt. Na een tijdje komen de eerste mensen van zayns vlucht naar binnen en niet al te lang daarna komt louis binnen rennen en vliegt eleanor huilend in haar armen. Je ziet de rest van de jongens ook binnenkomen en overstuur naar hun familie rennen maar nogsteeds geen zayn.... Je schud je hoofd huilend en rent naar buiten de koude winter lucht in. Je gaat op het stoepje voor het vliegveld zitten terwijl het ligtelijk begint te sneeuwen. Je handen worden haast paars van de kou en je zit te klappertanden maar niks is pijnlijker dan het kwijtraken van zayn.... Ze begint met grote uithalen te huilen als je je naam hoort. Je draait je voorzichtig om om daar zayn te zien staan. Je ogen worden groot en je rent zo snel je kan naar hem toe. Hij heeft zijn armen al open en je vliegt in zijn armen. Je slaat je armen strak om zijn nek heen en begint nog harder te huilen. "I ik dacht d dat ik je kwijt was" zeg je snikkend in zijn jas. "Ik zou je nooit alleen laten! Ik heb toch beloofd terug te komen?" zegt hij en gaat met zijn hand lanks je verkleumde wang. Hij legt zijn lippen op die van jou en ineens is alle kou die je voelde weg genomen door die 2 zachte roze lippen. Dit heb je zo gemist.... "Ik hou van je zayn" zeg je als je de kus afbreekt. "Ik ook van jou [Y/N], Ik ook zielsveel van jou...."

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu