je bent met je harry in een club en het is al best laat dus er zijn al heel wat mensen dronken. Je staat met harry aan de bar met zijn armen om je middel geslagen en zijn kin op je hoofd. "babe ik ga even naar de wc. red jij jezelf?" vraagt hij in je oor en je knikt als reactie. Je zit te wachten tot harry terug komt als je een warme adem in je nek voelt. je draait je geschrokken om en ziet een man van rond de 25 staan met het wit rond zijn ogen rood van de alcohol. "Hello beauty!" weet hij uit zijn mond te krijgen om daarna een vieze grijns op zijn gezicht te krijgen. "R rot op" zeg ik trillend omdat ik bang ben dat hij me iets aandoet. "Komop babe ik wil gewoon plezier hebben" zegt hij en komt nog dichterbij waardoor hij tegn mijn knieën aanstaat en ik begin nog banger te worden dan ik al was. Hij komt dichterbij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik schrik en uit reflex hef ik mijn knie waardoor mie recht in zijn kruis beland. Hij stompeld achteruit en ik kan uit schrik niks doen. Hij kijkt me boos aan en heft zijn hand waarna mijn wang stekend pijn begint te doen en ik op mijn knieën op de grons val. "HE!" hoor ik een bekende stem zeggen en de man word achteruit getrokken om daarna oog in oog te staan met een woedende harry. Hij kijkt hem even woest aan en geeft hem dan een klap vol op zijn kaak. De man loopt met zijn hand o zijn kaak boos weg en harry komt bezorgd naast me hurken. "Ben je oke baby girl?" vraagt hij en haalt voorzichtig mijn hand van mijn wang af om daar een vuur rode plek te zien in de vorm van een hand. "Oh mijn...." hij raakt het voorzichtig aan met zijn vingertop aan om hem daarna meteen weg te trekken als hij ziet dat ik vertrek van de pijn. "Laten we naar huis gaan" zegt hij en helpt me omhoog om daarna beschermend zijn arm om mijn middel te slaan en mij dicht bij hem te houden als we door de zwetende massa mensen terwijl hij me voorzichtig naar zijn auto leid. Hij tilt mij in de bijrijders stoel en bekijkt de rode brandende plek op mijn wang. Hij opent mijn tas en pakt er een flesje water en een papiere zakdoek uit en vouwt die netjes op tot het een klein plat opervlak is en giet er dan water overheen. Hij houdt het natte doek voorzichtig tegen mijn wang. "Houdt hem zo tot we thuis zijn oke babe?" vraagt en kijkt me vragend aan. Ik knik terwijl ik de tranen van mijn wang afveeg. Hij doet mijn deur dicht en rijd ons naar huis. Hij lijdt me voorzichtig naar de bank waar hij een deken pakt en mij tussen zijn benen in tegn hem aan laat zitten. "Het spijt me dat dat moest gebeuren babe" zegt hij terwijl hij voorzichtig mijn haar streelt. "Jij kon er ook niks aan doen harry" zeg ik en kruip dichter tegen hem aan. "I love you baby girl" "Hou ook van jou harry"
JE LEEST
one direction imagines(english and dutch)
Fanficenglish and dutch one direction imagines :) engelse en nederlandse one direction imagines :)