personel imagine (zayn)

396 5 2
                                    

(Charlotte pov.)

Je zit met zayn op de bank een wat random films te kijken. Je zit tussen zijn benen in met je rug tegen zijn borstkas aan met een deken over jullie heen. Hij strookt langzaam je haar terwijl jullie naar de film kijken. Je voelt iets zuurs naar boven komen en komt half omhoog om het weg te slikken. "Babe gaat alles goed?" vraagt zayn bezorgd en legt een hand op je schouder. Je schud je hoofd omdat je het niet weg kon slikken en rent naar de wc toe. Als je je over de wc bukt komt alles meteen naar boven. "Charlotte? alles oke?" vraagt zayn als hij je haar weg houdt bij je gezicht en over je rug wrijft. Als je zeker weet dat alles is geweest kom je overeind en spoel je door. "Dit gaat nu al bijna de hele week zo! Wat is dat toch" zegt zayn en knuffelt je voorzichtig. Je haalt je schouders op.  "Mischien moeten we voor de zekerheid toch maar een test halen" zegt hij en kust de bovenkant van je hoofd. Je kijkt geschrokken op. "Denk je dan.." zeg je en nu is hij aan de beurt om zijn schouders op te halen. 'Ik zal er morgen wel een gaan halen" zegt hij en neemt je terug naar de bank om daar weer net zoals net te gaan liggen...

Je zit aan de eet tafel samen met zayn gespannen te wachten op de uitkomst van de test. "Zayn..." zeg je terwijl je ecen in zijn hand knijpt. "Ja?" zegt hij en kust de zijkand van je hoofd. "Ik ben bang...." zeg je en je voelt de tranen in je ogen prikken. "Charlotte je hoeft nergens bang voor te zijn! Echt niet!" "Maar wat als ik wel zwanger ben en het managment het niet wil en iedereen me gaat haten" zeg je in paniek en een traan loopt over je wang. "Sweety dat gaat echt niet gebeuren!" zegt hij en veegt mijn zijn duim je tranen weg. "Ik wil niets liever dan met jou een gezin stichten! En ik weet zeker dat iedereen achter ons zal staan oke?" zegt hij en trekt je op schoot. Je knikt en legt je hoofd in zijn nek.

"Zullen we gaan kijken?" vraagt zayn en wrijft over mijn arm. Je knikt en jullie lopen naar de badkamer waar jullie de test hadden liggen. Je pakt de test en kijkt ernaar. Zwanger :) staat er en je voelt een golf van enthousiasme door je heen gaan. "en?" vraagt zayn. Je draait je om met de grootste glimlach ooit en knikt. Zayn vliegt je meteen aan en slaat zijn armen strak om je heen. "We worden gewoon ouders!" fluistert hij in je schouder en je knikt enthousiast. Hij kust je zacht en je voelt het glimlachen tegen je lippen aan. "Een kleine malik.." zegt zayn met een glimlach "He! of haanappel! we hebben het er nog niet over gehad!" zeg je nep waarschuwend en jullie schieten allebei in de lach. "We krijgen gewoon een kleine..."

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu