voor francis

339 3 7
                                    

(francis pov.)

"Welkom terug bij all you need is love kerst special dames en heren. Vandaag gaan er een paar prachtige wensen in vervulling en zal u de kerstsfeer voelen zoals u die nog nooit heeft gevoeld." zegt robert na de reclame is geweest en ik zit naast mijn beste vriendin lilly samen te genieten van de warme sfeer in de studio. "Maar eerst krijgen we een optreden van een van de meest beroemde Boyband allertijde, pleas give them a warm welcome here is one direction!' zegt robert en de 5 jongens van mijn dromen komen binnen lopen en ik pak in shock lilly's hand vast die ook zit te fangirlen.

"Shut the door, turn the lights of, i wanne be with you" begint liam en ik voel mijn hart al smelten bij de gedachten van het liedje. Midden in het lied hou ik het samen met lilly niet meer en rolt er een traan over onze wangen. Dit lied betekent zo veel voor me! Bij de dood van mijn oma heb ik dit lied op de begravenis laten draaien omdat we altijd samen naar dit lied luisterde. Alle herineringen komen weer boven en ik knijp in lilly's hand die net zoals die van mij klam is. "befor you leave me todaaaaaaaaaay!" maakt harry zijn uithaal en iedereen staat op en geeft ze een daverent aplaus. "Thank you guys pleas take a seat!' zegt robert en gebaart naar de bank. "Maar ik ben naar iemand opzoek, Is er een francis in de zaal?" zegt robert en lilly veegt haar tranen weg en gaat staan en wijst uitbundig naar mij. Ik word rood van haar actie en veeg mijn tranen weg. "Ben jij francis?" vraagt robert en houd de microfoon onder mijn neus. Ik knik en veeg de laatste traan weg. "Ik zag dat het liedje jou heel erg raakte. Is daar een reden voor?" vraagt hij en kijkt me vragend aan. Ik zie vanuit mijn ooghoeken lilly met een grijns op haar gezicht zitten. "Ik luisterde het altijd met mijn inmiddels overleden oma" zeg ik. "En daar ben je nogal ziek van geweest van het overlijden toch?" vraagt hij en ik knik. "Je hebt geluk met een vriendin als lilly want lilly heft ons gemaild. Ze zei dat je een zware tijd had gehad door dat met je oma en dat je je hebt op kunnen trekken aan one direction muziek. Lilly mischien wil je zelf vertellen waarom?" vraagt hij en houdt de microfoon onder haar neus. "Nou je bent zo lang down geweest en nog steeds dus ik wou je gewoon zo graag opvrolijken en daarom heb ik gemaild" zegt ze. "en lilly wat heb je voor haar geregeld" zegt robert met een glimlach en lily krijgt een grijns op haar gezicht. "Dat je een meet en greet met one direction krijgt" zegt ze met een grijns en ik krijg tranen in mijn ogen. Ik sla mijn armen strak om haar nek en knuffel haar strak. Ik barst in tranen uit. "Je bent de beste lilly! ik hou van je" zeg je haar nogsteeds strak vasthoudend en je hoort haar lachen. "Ik hou ook van jou meis." zegt ze en laat me los. Als ik me weer omdraai krijg ik de schrik van mijn leven omdat louis daar ineens staat. "Louis wil guide you towards an backstage room so you and the boys can have a talk and a drink" zgt robert in zijn beste engels en ik geef lilly nog snel een knuffel voor ik een glimalchende louis de trap af volg naar de rest van de jongens waar ik allemaal een knuffel van krijg. "Comming with us?" vraagt zayn en ik knik met een glimlach. Ik ben vanuit de binnekant echt helemaal aan het fangirlen maar ik wil het niet laten zien.

"I really had fun guys thank you" zeg ik en geef iedereen nog een knuffel. Ik loop de kamer uit richting de koude en gure buitenlucht en voel het kippenvel op mijn armen komen als de koude winterlucht mijn huid raakt. Ik steek mijn handen in mijn broekzakken en merk dat ik mijn telefoon ben vergeten. Ik vloek zachtjes terwijl ik naar binnen wil lopen maar word tegengehouden door iemand waar ik tegen aan beuk. "Oh sorry" zeg je als je opkijkt en ziet dat het louis is. "Oh no its okay, but u left your Phone over there so i thought maybe you want it back" zegt hij met een knipoog en geeft me mijn telefoon. Je pakt hem van hem aan en wil bedankt zeggen als je hem diep in je ogen ziet staren. Zijn ogen dwalen af naar je lippen en je doet hetzelfde. Langzaam zie je hem dichterbijkomen en je voelt een koude windvlaag langs je gaan maar je lijkt hem niet te voelen door de hitte van het moment. Eindelijk voel je die 2 zachte lippen op die van jou en het voelt zo vertrouwd! een bom van vlinders explodeerd in je buik en je glimlacht in de kus terwijl je zachtjes terugtrekt van de kus door je handen op zijn borstkas te zetten. Je kijkt hem aan met een glimlach terwijl je zijn blauwe ogen vol liefde en blijheid ziet. "wow" is het enige wat je uit kan brengen voordat zijn lippen weer op die van jou terecht komen....

Ilse_Tomlinson heeft me geholpen met dit hoofdstuk! Chek haar profiel ook even want ze heeft ook geweldige one shots! Link van francis haar kleding in reactie's! Hoop dat je hem leuk vind ;)

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu