B-day girl (harry)

906 9 7
                                    

(YOUR POV.)

Ik lig in mijn bed pas half wakker en geniet van de warmte die onder het deken gevangen zit. Ik hoor mijn deur open gaan maar besteed er geen aandacht aan. Ik voel het bed ligt inzakken en een paar krullen op mijn wang kietelen en een warme adem tegen mijn oor. "Wake up birthday girl!" zegt hij zacht in mijn oor waardoor ik kippenvel krijg. Na 2 jaar doet die schore lage stem nogsteeds wat met me. Ik draai me om om recht in 2 glinsterend groene ogen te kijken. Hij drukt zijn lippen op die van mij "Gefeliciteerd babe" zegt hij tgen mijn lippen en gaat dan weer normaal zitten. Ik kom ook overeind met een grijns op mijn gezicht. "Zo mag je me wel eens vaker wakker maken" zeg ik met een grijns waardoor hij in de lach schiet. "Wie weet" zegt hij met een knipoog en pakt dan een cadeautje. "Gefeliciteert" zegt hij met een grijns en geeft het cadeau aan mij. Ik haal het papier eraf en zie een foto van ons samen in een prachtig lijstje. "Mijn god harry...." zeg ik terwijl ik naar de foto kijk. Ik herinner me nog waar die foto gemaakt is. Het was op de dag dat harry mij als zijn vriendin vroeg. "Het is prachtig" zeg je terwijl je hem om zijn nek vliegt. "Ben blij dat je het mooi vind beauty" zegt hij en slaat zijn armen om je heen. "oh wacht ik had ontbijt!" zegt hij ineens en springt op. Ik lach om zijn actie maar kijk hem raar aan als hij terug komt. "Echtwaar harry? Taart als ontbijt?" zeg ik en kijk hem met en opgetrokken wenkbrauw aan. Hij haalt onschuldig zijn schouders op. Iklach en neem het schotelte van hem aan. "Hier je hebt wat op je neus" zeg ik en smeer snel wat slagroom op zijn gezicht. "Oh no ya didnt!" zegt hij bitchi en zet de taart weg. Hij duwt me achterover op het bed en begint me te kietelen. ik proest het uit van het lachen en heb tranen in mijn ogen. "Zeg sorry harry je bent het geweldigste vriendje dat er bestaat en je bent super hot!" zegt hij en stopt even. "Sorry harry je bent het geweldigste vriendje dat er bestaat en je bent super hot!" gooi ik er in een adem uit. Hij lacht en geeft me een kus. "Love you!" "Love you 2!' zeg ik en ga tegen hem aan zitten terwijl we ons 'ontbijt' opeten.

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu