baby bump worry's (Louis)

271 4 0
                                    

(YOUR POV)

Ik ben ondertussen 7 maanden zwanger en begrijp me niet verkeerd, lou is heel lief en alles maar hij begint een beetje over beschermend te worden. Hij is nu boven de was aan het doen wat ik ook al nietmeer mag van hem en ik zie de vaat staan. Ik sta op van de bank en loop naar de keuken en ga voor de wasbak staan. Ik laat het vollopen met warm water en zie het afwas middel boven op het keuken kastje staan. Ik rek me zo ver mogelijk uit om erbij te komen maar ik kan er net niet bij. Ik ga op mijn tenen staan en rek me (zover dat nog mogelijk is) nog verder uit om erbij te komen. "Hey [Y/N] wee.... whoo rustig aan meid" hoor ik louis zeggen terwijl hij me voorzichtig een stukje naar achter trekt waardoor ik weer normaal sta. "Wat had ik gezegd over uit rekken en dat soort klusjes" zegt hij terwijl hij me aankijkt met een bezorgde blik in zijn ogen. "Lou je bent de hele tijd al bezig met klusjes ik wou je gewoon helpen! En een keer uitrekken doet onze kleine echt geen kwaad" zeg ik en geef hem een gerust stellende blik. "Maar wat als je was gevallen" mompeld hij terwijl hij mijn handen pakt en naar beneden kijkt. "Dat zou niet gebeuren lou, echt niet" zeg ik terwijl ik zijn hoofd omhoog til met mijn wijsvinger. Ik voel de baby in mijn buik schoppen en ik leg lou's hand erop. "Zelfs hij of zij vindt dat je je teveel zorgen maakt" zeg ik en zie hem glimlachen. "Ik wil gewoon niet dat er iets met een van jullie gebeurd" zegt hij terwijl hij zijn voorhoofd tegen die van mij legt. "Het komt wel goed lou, ik beloof het" Zeg ik en druk een kus op zijn lippen. "Hou van je" zegt hij en grijnst naar me. "Ik ook van jou boo bear"

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu