4. část

643 18 2
                                    

Musela jsem je odmítnout protože pracuji. Mám své fanoušky ráda, ale někteří neznají meze.

--------------------------------------------------------

Na svatbu půjdu jako družička s krásnými růžovými šaty. Směna končí v pět. Přesněěě teď, konečně. Můžu natočit vlog, ukážu jim moji novou práci, náměstí a tak.
Video. ,,Ahoj já vás vítám u mého po sto letech vlogu. Nácházím se na náměstí v Pardubicích, ukážuvám logo mé nové práce ..........." Celý vlog byl přesně natáčen hodinu. Jako vážně? Až tak? Najednou mi někdo zakrije oči. ,,Kdo to je?" ptá se. ,,Že by strašidlo?" ,,Nene." ,,Martin?" ,,Jak to víš?" ,,Intuice, co tu děláš?." ,,No jdu tě navštívit a zpozoruji, že natáčíš." ,,Vlog, si hodnej, pujdem někam?" ,,Jasně, do kavárny tamhle narohu." ,,Fajn."
,,Nepovíš mi drby o klucích?" ,,Žádné prosimtebe nerozhlašuji, nemám." ,,Škoda, potřebuji proti nim zbraň." ,,Proč?" ,,Dělaj si ze mě srandu a dneska si s nima volám." ,,Mám nápad, čím je naštveš." ,,Jakej?" má jiskřičky v očích. ,,Budu s tebou při tom volání, ale oni o tom nebudou věď! Pak se najednou ozvu spolu se šokující tvým oslovením. Chceš?" ,,Jop, švanda nastane." ,Přesně, kdy budou volat?" ,,Přesně za hodinu." ,,Půjdem ke mě. Neva?" ,,Ne neva."

Doma ...

De se na to.
Martin: Ahoj všichnííí
Ment: Ahoj
Kovy: Ahoj
Vadák: Čusák
Ment: Tak Martina, más ji pořád na sobě?
Martin: Nech toho, ona na mě spadla!
Kovy: Jistě, ty nejsi u sebe?
Martin: Ne
Vaďák: U koho?
Já( Elen): Brouku kdo volá?
Ment: Cooooo?
Vaďák: Jak si mu řekla!
Kovy jenom měl otevřenou pusu.
Začala jsem se smát.
Ment: Čemu se směješ Elen?
Já: Vašim výrazům.
Martin: Tak co už si ze mě nebudete utahovat? Elen mi pomohla abych vás něčim vykolejil. Takže mi takhle nikdy neříká.
Celý rozesmátý vysvětluje.
Kovy: Elen ty ....
Já: Dobrý ne?
Vaďák: Vyšlo vám to.

Povídali jsme si další dvě hodiny. Byli trožku pořád zaskočený. Krásný pohled. ,Mířím do postele, ty Martině spi na gauči. Dobrou." ,,Dobrou a díky." ,,Neni zač."

---------------------------------------------------------------------

Ráno mě budí vůně lívanců. Mířím po vůni do kuchyně. Martin vaří ,,Dobré ráno, šprímařko." ,,Dobré." ,,Jak ses vyspal?" ,,Výtečně." ,,Do kdy tu jsi?" ,,Eště dva dny." ,,Aha." ,,Nechceš natočit video?" ,,S tebou? O čem?" ,,Ježiši samozřejmě, že s mojí osobou. Nevim ask, let's play, poznej youtubera atd...." ,,Poznej youtubera." ,.Ok až budeš mít snídani v sobě."
,,Snídaně u mě obstále, mistře." ,,Oooooo díky kněžno." ,,Proč kněžno?" ,,Protoč."
Právě se dotočilo video. Martin ho šel sestříhat a já stříhám vlog.
Dneska nejdu pracovat. Mám volný den. Až moc ne, díky Martinovi. ,,Pustíme film?" ,,Jo. Vyber nějakej." Martin vybral Hvězdy nam nepřáli. ,,Né u toho brečim." ,,Prosimtě." ,,Obědnáme pizzu." ,,Šunkovou, sýrovou." ,,Fajn, jdu je obědnat." ,,Splněno." Jsme ve čtvrtcre filmi když zazvoní zvonek. Crrrrr. ,,Jdu tam. Pizza." Křičím. Obě dvě pohltily naše pusy za necelou hoďku.
Ke konci filmu brečím. ,,Chudáci." pronesu. ,,Máš novou přezdívku cíťa." ,,A ty zase Manina." ,,Díkes." ,,Blbče."

Dny s Martinem ubíhali rychle, párkrát jsme skoukli filmi, šli s klukama ven, blbli. Nechci aby odjel. Bude mi chybět. Je součástí mého srdce jako ostatní. ,,Uvidím tě na Campu?" ,,Na prvnim i druhym." ,,No vidiš, vydržíš dva tejdny beze mě, nevyváděj." ,,Slibuji, ahoj." ,,Ahoj." Můj kamarád odjíždí. Klid Elen za dva tejdny ho uvidíš más Kovyho, Menta,Vaďáka,Teri,Fall. No vidíš dlouho jsem nevolala Teri. Zavolám ji na skype doma.
Hned co vcházim do domu jdu k počítači uavolat Teri. Zvedla hovor. Jó.
Já: Čau Teri
Teri: Čauves Elen, potřebuješ něco?"
Já: Povídání s nejlepší kámoškou?
Teri: Aha, myslela jsem, že si na svoji kámošku zamomněla.
Já: Jak bych mohla.
...........
Já: Jsem unavená, chtěla bych jít spát.
Teri: Tak jdi, dobrou noc.
Já: Dobrou
Eště sem stihla vydat videjko na youtube. Nakonec usnout do hlubokého spánku.

Pokračování příšte ...
Zdarec je tu dlaší kapitola. Chtěla bych vám říct, že kapitola nebude vycházet každý den,ale ob den, za dva dny. Musím být více se svojí rodinou a netrávit pořád na wattpadu což je u mě v poslední době pořád. Jinak jak se líbí tato kapitola? Máte nápady které by mohli tvořit příští kapitolu? Děkuji LuluWitch22 za krásné komenty při každé kapitole. Vím už jsem jí děkovala minule, ale strašně si toho vážim když někdo má zájem o mou tvorbu. 
Coment&Vote&Follow
To je dlouhý proslov co?
Vaše FlowersCuteFlowers 😘😘😘

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat