,,Sou furt tak zvědaví?" ,,Docela jo, no víš, seš nová, takže je zajímavé jak se žije jinde." ,,Těším se domu. Bolí mě hlava." ,,Nechceš odejít už teď?" ,,V pohodě, zvládnu vše." ,,Dem do třídy." ,,Jasně."
------------------------------------------------------------------------------------------
Dále přišla na řadu Vv, Vv, Tv, Dě, Ze, Ma, Čj. (Snad poznáte zkratky). Během dneška jsem získala přehled o tom jací učitelé tu učí, učitelku na děják, zemák mít ráda nebudu, nejspíš i ony mě.
Po škole naše parta (Kovy, Fall, Teri a já) zamířila do starbucksu.
Číšnice když přišla k našemu stolu ztuhla, doslova, asi nás zná. ,,Co si přejete?" ,,Já latté s karamelem." Fall s Teri měly Cappucino, Kovy jako obyčejné latté. ,,Hned vám přinesu vaši obědnávku, chcete na kelímky napsat vaše jména?" ,,Jistě, na ...." nestihnu doříct. ,,Znám vás." ,,Aha."
,,Ty jo i číšnice." Teri: Aby byl člověk furt ve střehu. Fall: Přesně.
CCCrrrrrrr. Zvoní můj telefon. Katrin, jéj hodně dlouho jsem se s ní neviděla, vlastně od té oslavy.
,,Ahoj, Katrin."
,,Ahoj Elen." řekne ubrečeným hlasem.
,,Co ti je?"
,,On, on se právě líbá s někym jinym." už brečí naplno.
,,Kde se nacházíš, jdu za tebou."
,, V ........."
,,Ahoj, zachvilku mě čekej."
,,Jo, ahoj."
Ostatní koukají se zvědavým obličejem. ,,Normálně ho zabiju, de***a. ,,Koho." ,,Bratrance , volala jeho holka, asi už bývalá, líbal se s jinou. Promiňte, ale musím jít za ní, jemu rozbít h**u." ,,V pohodě, pak písni." ,,Písnu ahoj všichni." Kovymu dám pusu a odcházim ji utěšit.
Najdu ji na lavičce u záchodů. ,,Ahoj Katrin." ,,Ahoj Elen." ,,Kde se to stalo?" ,,Támhle za rohem." Projistotu du zkontrolovat jestli tam jsou nebo ne, jo. Normálně se mi Enrike zhnusí, vyfotím ho jako důkaz až mu vše vylíčím. Katrin je celá ubrečená, neví co má dělat, snažím se ji uklidnit, pozvu ji na bubble ikdyž ho nepiju, ale vím, že ona zbožňuje bubble. ,,Vlastně koho sleduješ na youtubu?" ,,Kromě tebe, Fallenku, Teri Blitzen, Menta, Jmenu se Martin, Vadima, Kovyho." ,,Všichni moji kamarádi." Odpoví úsměvem, jenom na chvíli. ,,Musím někomu zavolat, počkej chvilku." Ihned uspořádám skupinový rozhovor, všech co Katrin vyjmenovala.
,,Ahoj, máte teďon čas?"
Všichni: Jo proč?
,,Někteří ví, nemůžu ji utěšit, potřebuji vaši pomoc.
Vaďa: Koho nemůžeš utěšit?
,,Moji kamarádku, bívalku mého bratrance, furt brečí."
Ment: Fajn kam máme přijít?"
,,........." ( Vymyslete si místo. Nějaký obchoďák)
Všichni: Za chvilku jsme tam.
,,Díky jste kámoši."
Kat furt brečí, asi ho fakt hrozně moc milovala. ,,Mám pro tebe překvápko." ,,Jaký?" ,,Uvidíš." Natáhnu se a obejmu ji, protože vidim bandu youtuberů, kteří míří směr my.
Martin: Ahoj holky.
Katrin najednou zamrzne .
Pohled Katrin .....
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...