Je to ......Kovy ( karel). Usmívá se, naklání. Najednou mě políbí.
----------------------------------------------------
Celá rozesmátá se probouzím. Nádherný sen. Kéž by byl skutečností.
V koupelně vykonám ranní hygienu. Namaluju linky, řasenku, prostě klasika. Obléknu pruhovaný top, kraťasy do pasu. Musím si začít balit na camp. Stanu se potvorou. Zbalím sebou provokativní oblečení ať je sranda. Takže, šaty ( normální a mini), tílka, trika, mikiny, kraťasy, kalhoty s dírama, spod. pradlo, pečující, dekorativní kosmetiku.
Doléhá na mě nuda. Zavolám klukům, omluvím se za mojí reakci. Hele, všichni připojení. Přimou hovor.
Já: ,,Ahoj kluci chtěla bych se vám omluvit za tu moji včerejší reakci.
Ment: ,,Ne neomlouvej my jsme ti lhali, uatajovali pravdu."
Vaďák: ,,Zapni si vebku Elen."
Ja: ,,Tak jo, Kovy si tu?"
Zapnu vebku.
Kovy: ,,Jo jsem, seš nějaká rozesmátá.
Vaďák: ,,Zdálo se ti o mě?"
Ment: ,,Ne, mě."
Ja: O vás dvou, opravdu nezdálo?"
Vaďák: ,,A o K.....
Nestihl doříct protože sem mu skočila do řeči.
Já: ,,Taky se nudíte?"
Všichni: ,,Jo"
Ment: ,,Uhla si od tématu."
Já: ,,Už to neřešte."
Kovy: ,,Du točit, čau."
Ja: ,,Čau, ja točila včera."
Ment: ,,Po tom co sme tě naštvali?"
Ja: ,,Jo!"S klukama jsem prokecala celé dopoledne.
K obědu byli šunkofleky.
Odpoledne je rodinná sešlost. Přijede babička, děda, obě tety, strejdové, bratranci, sestřenice. Na sestřenice se těším. Mam je moc ráda. Taková oslava zásnub akorat po našem. S mamkou pečeme babovku, děláme jednohubky, chlebíčky. Sestra se připravuje (fintí). ,,Půjdu se převléct mami." ,,Ano broučku." Miluji když mi takhle říká. Červené šaty budou stačit.
Bratranec prej přiveze sebou svoji holku. Jak asi vypadá?
Crrrr. První příbuzný. Zrovna bratranec s tvou svojí.
,,Ty seš Elena ta youtuberka." ,,Jo jsem." směji se té reakci. ,,Můžu poprosit o fotku?" ,,Můžeš." ,,Co tam stojíš Enrike?" ( bratranec) ,,Jinak jmenuji se Katrin." ,,Pěkné jméno. Pojďte dovnitř."
Enrike: ,,Ahoj Elen." obejme mě.
Ja: ,,Ahoj, Katrin jdeme ke mě do pokoje?"
Katrin: ,,Že se ptáš, jasňačka."
Enrike: ,,A co já?"
Katrin: ,,Nevim miláčku."
Naď tímto oslovením se usměju.
Elen: ,,Ste sladcí."
Enrike: ,,Nech toho, mi přebírás holku."
Ja: ,,Nenechám, nejsem na holky."
S Katrin se stala velka kamaradka. Rozumí mi. Nevšímali jsme si ostatních co přišli potom. Přišla pro nas až sestřenka Bella. ,,No ahoj Elen, mamka říká: Honem dolu!" ,,Jistě, Bello tohle je Katrin, Enrikeova holka." ,,Jo takže holka. "
Všichni sestře popřáli štěstí. Nasledovalo jídlo, pití.
Vzala jsem Belu, Katrin stranou. ,,Co kdybych zavolala klukům jestli s náma nepůjdou ven?" ,,Bella: ,,Jo."
Po hovoru. ,,Souhlasí, jdeme. Sraz v parku."
V parku....Ja: ,,Tamhle stojí, buťte sticha chci přichystat překvápko."
Obě: ,,Jop."
Ment nás spozoroval. Ukázala jsem zavřenou pusu. Pochopil. Rozeběhla jsem se a skočila Kovymu na záda. Malem spadl, ale ustál. ,,Elen to byla moje smrt." ,,Taky tě ráda vidím. Kluci tohle jsou Katrin holka bratrance, Bella sestřenice. Zdůrazňuji slovo holka.!" ,,Rozumíme." Ment pořád pokukoval po Belle. ,,Menta volá země." ,,Co..,co?" ,,Konečně, nekoukej pořád na ni." Bella, Ment sre začervenali. Šli jsme do starbucksu. Jo, mam dva tydny volno. Hned po campu nastupuji.
------------------------
Večer všichni odešli, zase nudaaaaa. Ségra jela k snoubenci. Mamka odjela s babičkou. Táta do práce. Opět sama.------------------------------------------------
* nechtěla sem dávat rano, vypadá jako pokaždé, oddud se odehravá cesta na camp.*
Právě jedu směr camp. Dvoutýdenní zábava. Joo😁.
Vjíždím bránou do areálu. Vytá mě Stejk.Pokračování příště .....
Na obrázku šaty Elen co má jako družička.
Ahooooooooooj, pravě ste přečetli novou sice kratší kapitolku. V příštích dílech můžete zpozorovat událost mezi Elena a .... Jista osoba ví co se stane. Dočtete se v komentech u minulého dílu. Chci se zeptat. Vaše oblíbená kniha tady na wattpadu?
Coment&Vote&FollowVaše FlowersCuteFlowers 💟💟💟
ČTEŠ
Live youtuber
FanficElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...