17. část

249 11 0
                                    

,, No ukončíme tady naše videjko, daší by mělo být společně s ostatními youtuberama. Doufám, že ste si to užili.

Ahojte

-----------------------------------

,,Co dál budem dělat?" ,,Zkusim sestříhat video, potom asi někam půjdem." ,,Fajn, ale kam?" ,,Něco vymysli." ,,Abych nezapoměl přichystali jsme s ostatníma youtuberama jízdu, protože máš svátek, tak se to uskuteční o víkendě." ( Vím Elena by měla mít svátek asi 16.3, já ji ho udělám jindy.) ,,Ok, snad to není nic velkýho, holky přijedou a  nechci mít  před nimi kocovinu." ,,Neboj, jdem do kina na horor, poté do sushi restaurace." ,,Horor ne, sushi restaurace jo. Víš, že jsem hrozný strašpitel. Kdo všechno de?" ,,Aspoň se ke mě přitulíš, jde MenT, Martin, Váďa, Fall, Teri, Gabča." ,,Tolik lidí. Ste blázni."  Místo odezvy dostanu velkou pusu, spolupracuji s ním. ,,Nech mě to dostříhat, už jenom posledních deset minut, bys nevěřil jak jsme se rozkecali." ,,Pak mi to, ale nahradíš?" ,,Neboj." V tu chvíli mi volá mamka, někam chtěj jet, prej můžu s nima, já nechci. Aspoň prázdnej barák, akorát proč jedou na začátku školy? ,,Karle nechceš tu přes tejden přespat?" ,,Proč?" ,,Rodina někam jede a já tu zůstanu sama, bůh ví co bych mohla provést." Kulišácky se usměju. ,,Jo, kdy můžu?" ,,Klidně už dneska." ,,Fajn, stavíme se u mě doma pro oblečení a učení."

--------------------------

,,Jenom se převlíknu brouku." ,,jj." S Karlem (Kovym) jdeme k němu domů pro věci, učení. Zítra je škola, néééé. ,,Na jak dlouho budu u tebe?" ,,To je na tobě, celý tejden nikdo není, takže fakt jak chceš. Určitě co dejdýl." ,,Klidně celý týden?" ,,Jasně, aspoň nebudu sama." ,,Fajn chvilku počkej, jdu si zbalit a oznámit vše mamce." ,,Čekám v kuchyni." ,,Dlouho čekat nebudeš."


Po chvilce někdo příchátel, Karlova mamka. ,,Ty sa Karlova holka?" ,,Ano prosím." ,,Líst vám do toho nemůžu je už plnoletej, hlavně mi na něj dávej pozor." ,,Nebojte hrozně moc ho miluji, nedovolila bych, aby se mu něco stalo." ,,Ráda slyším. Tvoji rodiče  souhlasili se spaním u tebe?" ,,No moje  rodina jela na celý týden pryč, takže jsem sama doma, teď už ne." ,,Aha." Ihned po našem rozhovoru přišel Karel.  ,,Mami mi jdem, měj se hezky." ,,Ahoj synku, hlavně nic nebezpečného nedělejte." Typická maminkovská starost. ,,Naschle paní Kovářová." ,,Ahoj Elen."

,,Tvoje máma se o tbeb hodně bojí." ,,Já vim, s tím, že mě hrozně moc miluješ myslíš vážně?" ,,Karle jasně myslim vážně, jsi můj smyl života." Dám mu pusu. ,,Ty můj taky. Co kdybych šli na pizzu?" ,,Jo, na šunkovou." ,,Na chilli." ,,Na šunkovou." ,,Víš co, necháme ji udělat napůl, souhlas?" ,,Jo souhlas."

,,Výborná, akorát mám trožku chuť chilli." zakřenim se. ,,No jo, půjdem do parku?" ,,Jasně, dlouho jsem tam nebyla." Ruku v ruce jdem s Karlem do parku. Cestou nás zastavují fanoušci, chtějí se fotit samostatně, ale někdy s obouma, samozřejmě chtějí i podpisy, nebo chtějí vědět jaké bude příští video. Crrrr. Na obrazovce se objeví Teri. Chce jít zase se mnou ven, popřípadně něco natočit, nějaký My bestfriend das my make up (nevim jak se ten název píše).

,,Kdo volal?" ,,Teri, chce se sejít a něco natočit." ,,Aha, hele zmrzlina." ,,Kdo bude první dá druhému nějaký úkol." ,,Fajn, tři, dva, jedna, teď." zařval. Běžíme jak o závod, je vidět, že spomalil, abych vyhrála, no co, může si za to sám. Obědnám si citrónovou, Karel čokoládovou. Po chvilce naše zmrzliny mizí. ,,Tvůj úkol zní následovně. Musíš si mě chytit." ,,Ok, beru." Vystartuji z lavičky, bežím po trávě mezi stromu. karal mě chytí a svalí se se mnou na trávu, smějem se jak pominutí. Takové chvíle chci zařívat pořád. ,,Vyhrál, jaká je odměna?" ,,Pusa?" Úsměv se mu zvětší, překulí se na mě a dá mi ji, dlouhou. Kéž by tento moment někdo zaznamenal. Přijde mi uporzonění, někdo mi poslal fotku. Jak ji získal? Na té fotce jsem já a Karel, při odměně za moje chytnutí. Odepíšu neznámému dík. ,,Hele Karle, někdo nás vyfotil." ,,Co? Ta fotka, chce se mi z ní brečet, roztomilostí."

,,Pojďme domů, mám bolavé nohy." ,,Skoč mi na záda." ,,Neříkej dvakrát." To se nesu na jeho zádech smě domů. Samozřejmě udělám selfi, ihned dám na všechny sociální sítě. Rozmíšlím se jestli mám přidat i tu předchozí fotku. ,,Karle, chci přidat tu fotku jak mi někdo poslal, nevadí?" ,,Nevadí." Ihned tam je s popiskem. Nikdo nemá tak skvělého člověka, jsem ráda, že patří mě. Si můj smysl života Karle. Samozřejmě ho označim.

Cesta domů probíhala vpohodě, povídali jsme si co budem dělat celý týden kromě školy. Takže, samozřejmě dělání úkolů, filmové maratony, procházky, možná nějaké kino. Takovej romantickej týden.

Večer

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Večer .......

Zrovna koukáme na Anabell, celej "film" spíše horor mám hlavu zabořenou do Karlovi hrudi. Při každé děsivé scéně zapištim jak malá. Prostě nesnášim horory.

Konečně konec.  ,,Už nikdy víc. Na jakej deme horor v pátek?" ,,Na poltrgajst." (Sorry za chybu v názvu, pokuď tam je.) ,,Děláte si ze mě prdel? Duť to je nejstrašidelnější horor co ekzistuje." celá viděšená křičím. ,,Klid, budeš přece se mnou." ,,Já vim, půjdu se vysprchovat." ,,Můžu s tebou?" ,,Karle!!!" ,,Zůstanu tady." Zkouší všechno.

Svléknu se, pod kapkami teplé vosy se vždy uvolnim. Vylezu ze sprchy a zamotám kolem sebe ručník. Najednou do koupelny vtrhne Karel. ,,Bez toho ručníku bys určitě vypadala líp." ,,Určitě, něco potřebuješ?" ,,Tvoji společnost." Propichuje moje oči svýma modrýma očima, chytne mě za bradu, přibližuje se, schválně to natahuje. Přitiskne mě na zeď. To já už nevydržím, spojim naše rty v jedny, po chvilce dojde kyslík. ,,Máš volnou sprchu." pronesu a odejdu do pokoje převléknout se do pyžama. Naschvál si obléknu to nejvyzívavější pyžamo co má, triko s výstřihem plus fakt hodně krátké šortky. ,,Potvoro, provokuješ." ,,Holt úděl přítelkyně, kde chceš spát?" ,,U tebe v postely?" ,,Tak jo."

Lehnu do postele, Karel za mě, ovinu svoje ruce kolem mého těla. ,,Miluji tě Elen." ,,Též tě miluji." Po nějaké chvílce slyším mírné vzdychy, usnul, ale já nemůžu usnout. Promítám všechny dnešní vzpomínky, návštěvu paní Kovářové, pizzu, zmrzlinu, běžení a zároveň jak jsem spadli na trávu, naši pusu, tisknutí při hororu, nakonec příhodu v koupelně.

Nikdy bych nevěřila, že všechno se mi bude dít, například, že právě ležim v obětí nejlepšího kluka co znám.

Po pár minutách usnu do říše snů.

Ahojte, další kapitola je na světě. Při psaní jsem se trižku na mě rozepsala. dneska byla taková romantičtější kapitola oproti ostatním. Co si myslíte o tejdu stráveném Elen  s Kovym? Také se chci omluvit, že hcvilku nebudou v médiích žádné obrázky, jsem tak pitomá, nejdou mi tam vůbec přidat.

Coment*Vote*Follow

Vaše FlowersCuteFlowers :) :-D :D

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat