Vjíždím bránou do areálu. Výtá mě Stejk.
----------------------------------------------------------------------
,,Čau Elen."
,,Nazdar Stejku. Jak je?"
,,Výborně. Na pokoji budeš sama. Hned vedle nás."
,,Děkuju."
,,Děti začnou přijíždět kolem třetí takže máš eště čas."
,,Fajn."
Nějak takhle vypadá můj pokoj. Naproti dveřím je skříň, vedle ní postel, vpravo vchod do koupelny, naproti posteli menši telka a nakonec pod oknem stolek se židlí. Úplnej luksus.
Budu jak v pěti hvězdičkovém hotelu. Strašně se těším na Váďu ( Vadima). Expla ( Expl0ited) nemám moc vlásce. Protožě se moc neznáme a koho já neznám nemám ráda. Zato Moma Jeho přítelkyně je velmi kamarádská, milá. Mám ji moc ráda. Taková kamarádka. No, přestanu vám povídat o kamarádech, ostatních. Popíšu vám areál. ° vživotě jsem na campu s youtuberama nebyla tak to vemte s rezervou.° Za hlavní budovou se rozprostírá plocha s rybníkem. Na odpolední aktivity. Ráda sedím v noci u rybníka, takže tady o ten pocit nepříjdu.Někdo mi zakrije oči.
,, Kdo právě přišel?"
,, Já nevim, žeby Váďa?"
,, Jak sto poznala?"
,, Tebe poznám vždy."
,, Ooooo. Nevidělas Stejka?"
,, Asi před půl hodinou v hlavní budově. Což ti moc nepomůže. Měl hodně práce, aspoň tak vypadal."
,, Aha, jdu ho hledat. ČAU. Jo, buď ve střehu. Přijel Expl0."
,, Nech toho. Ahoj."
Šel slyšet nějaký hluk. Děti přijížděly. Svoda na dva týdny mizí. Musím k nim vyrazit. Pomáhala jsem Stejkovi s rozdělováním pokojů, prostě se vším. Přijelo celkem 40 detí. Každý má na starosti 10 dětí. V týmu mám super holky. Dvě sedmnáctky jinak třináct a míň. Byl čas oběda, rajská. Chjo. Teď vám vypíšu odpolední program.
12:30 - 13:25 Vybalování kufrů
13:30 - 14:15 Seznamování, říkání pravidel
14:20 - 15:00 Hraní her
15:00 - 16:40 Natáčení videí s vedoucím
16:40 - 17:15 Přestávka plus svačina
17:15 - 18:35 Přednáška každýho youtubera jak začal, jeho problémy
18:50 - 19:24 Večeře
19:25 - 20:00 Koukání na videa
20:00 - 21:00 Volno
21:00 - Večerka
Docela nabitý program. Nato, že je teprv první den. Zítra bude volnější, vodní aktivity.
Dětska šla vybalovat kufry. Já zůstala ve společně. Přemýšlela o mojí osobě a o životě. Po chvíli přišel Vaďák. Povídal o příjezdu dalšího youtubera, jméno neřek, ale budu šťastná.
Říkání pravidel, strašná nuda.
1. Neprat se
2. Nemluvit sprostě
3. Poslouchat vedoucího
Atd .....
Pravidlo=zlo
Hraní her. Volleyball, vybika, přehazka,baba. Nejvíc jsem se zasmála při babě když mě honil Expl0ited. ,,Nechytil, nechytil."
Stejk: ,,Konec, nemůžu."
Natačení videí. Nejtopovější zábava. Naše družstvo točilo, různé chalenge ( skořicovou, čapi bany ...) Stejkovo nikdy jsem. Exl0vo just dance. Vaďákovo menší filmeček. Blázinec. Zbyl nam kus času takže jsem začala stříhat. Po chvíli svačina přišla vhod.
Nechci vám popisovat průbeh každého bodu. Takže krátce. Mluvení youtuberu bezva, ja strašně nervozna. K večeři byl ceasar salat. Áno, poměrně malá večeře.
Pouštěli jsme si naše nejstarší videa. U některých trožku horší. Aspoň je vidět pokrok od začátku do teď. Já mívala strašně dekorací v pozadí. Během volna všichni vedoucí včetně mě seděla ve společně. Také hadají jaký youtuber přijede. Ví to jenom Vaďák+ organizátor.
Budu ráda. Tato věta pořád leží v mé hlavě. Martin, Kovy,Ment, Teri, Gabča, Moma. Fakt nevim.
A dnešnímu dnu je konec. Večerka. Také ji nešnášíte? Sice pro nás neplatí, ale..... prostě nic.
Dostříhám video, přidám na youtube. Skouknu dalších pár videí. Nakonec usnu do spánku s jednou otázku. Kdo to bude?Takže, takže ahooooj. Moje maličkost se znovu po dlouhé době hlásí. S kratší kapitolkou. Ja vlastně nevim co naspsat.
Coment&Follow&Vote
Okamžik se blíží.
Vaše FlowersCuteFlowers 😘😘😘
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...