13. část

325 9 0
                                    

Fall: Takže oprášit pártovský outfity.
--------------------------------------------------------------
Já: Přesně.
Martin: Odpoledne bude program ve společenské místnosti. Já a ostatní vedoucí budem povídat všelijaké věci, které chcete vědět, hrát Nikdy jsem...
Chci Martina zabít, Nikdy jsem ... mám už pokrk.
Áďa: Jupí, nejoblíbenější hra
Lucka: Škoda, že ji hrajete jenom vy.
Tahle připomínka mi vehnala myšlenku. Co když..... Ihned běžím za ostatníma.
Já: Jak hrajem Nikdy jsem, co kdybychom k sobě vzali pár holek, kluků?
Fall: Skvělí nápad El.
Já: To není můj, ale Lucky.
Pedro: Lucky?
Já: Holka, která je se mnou na pokoji.
Fall: Aha, holčičí spolek.
Já: No nic du na pokoj.
Martin: Jj, čusák.
Ten jeho pozdrav. :')
Brrrrrr.....
Telefon, kdo volá? Hádejte! Kovy.
Kovy: Ahoj brouku.
Já: Ahoj, miláčku.
Kovy: Ooo, krásné pojmenování. Jak je?
Já: Já vím, docela v poho, odpo hrajem hru.
Kovy: Haha, vim jakou.
Já: Vtipný, musim jít, zábava volá. Čau
Kovy: Ahoj
I krátký telefonát potěší. Za dva dny přijede. Lucka a Áďa sledovaly Hunger Games. ,,Můžu koukat s vámi?" ,,Jasně." Skoukly jsem snad všechny díly. ,,Kolik je holky?" ,,Nevim, asi pul druhý." ,,Co? Shromáždění." Akorát jsme doběhly do společovny Martin mluvil něco o průběhu zbylývh dnů. ,,Konečne se ráčila přijít i naše Elena." řekne se šibalským úsměvem. ,,No, holt potřebuji být krásnější než ty." ,,To nikdy nebudeš." ,,Se uvidí." Všichni propukli smíchy. Slovní přestřelka trvala dokuď ji Pedro nepřerušil. ,,Dost, dost, věnujte se jim." ukázal na naše "publikum" ,,Fajn." řeknem zborovně.
( Teď berte to moje psaní s velkou rezervou, nevim jak bylo všechno v pravdivé verzi)

Začal mluvit Martin....
Jak sem začal? Asi jako každý youtuber, natáčení mě hrozně lákalo. Ze začátku trožku těžší cesta. Poslal jsem několika youtunerům moje video jestli by ho nesdílili, ale pomohl mi jenom Kovy, tím se stal mým nejlepším kamarádem. Pak to znáte. Odběratelé rostly, rostly. Najednou 100 000 odběratelů. Lidi se smáli u mých videí, začali je komentovat, ale začali růst hejty. Dále, můžete posoudit sami, jak se mi děje, co dělám.

Fallenka Moje natáčení začalo různýma chalengema, holčičí videa u mě na kanálu nebyla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fallenka
Moje natáčení začalo různýma chalengema, holčičí videa u mě na kanálu nebyla. Už od začátku jsem byla spíš kluk. Videa měla docela úspěch. Odběratelé rostli rychle, ale natáčela jsem v době, kdy netočilo moc lidí. Teď najdete youtube snažících lidí se prosadit. Jsem ráda, že víc lidí prostě zajímá, baví natáčení. Nevím co jiného říct. Postupen času na mém kanále se objevovala videa blížícího formátu pro holky, dokonce došlo k vyhození plechovek.

 Postupen času na mém kanále se objevovala videa blížícího formátu pro holky, dokonce došlo k vyhození plechovek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pedro
Začal jsem natáčet hry, nejvíc asi mancraft. Obecně nevím co vám tady vyprávět, dělám pořád to samé. Když rostl počet odběratel založil jsem si studio ve kterém jsem s Housem. Poznával jsem více youtuberů, jezdil na různé akce. Nejvíc mě baví nadšení fanoušků když mě vidí, energie kolující mezi námi všemi je prostě k nezaplacení. Díky youtubu mám nové kamarády, za ně jsem mu strašně vděčen.

 Díky youtubu mám nové kamarády, za ně jsem mu strašně vděčen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Elen ( já)
Noo, ve skratce. Můj youtubovej život začal přesně 19.04. 2014 na mé  šestnácté narozky. Dostala jsem svoji úplně první kameru. Večer toho dne jsem přemýšlela, že něco natočím, nějaké kecací video kde řeknu proč začínam natáčet atd.... Po měsíci jsem měla 100 odběratelů, pro mě úplnej úspěch. Začínala jsem snívat o deseti tisících odběrů, tento sen byl splněn o čtyři měsíce. Dále rostly odběratele neskutečnou rychlostí. Již se blížíme k 600 000 tisíc, což je dost velké číslo. Podpora od vás, prostě znamená v mém životě hodně, nikdy bych neřekla, že mě bude sledovat kolem 600 000 lidí. Vážně moc děkuji.

Lidi po našich proslovech tleskali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lidi po našich proslovech tleskali. Hulákali bravo, dobrý. ,,No, teď přijde na řadu hra Nikdy jsem. Jelikož bychom chtěli abyste se také zapoji, bude někdo z vás hrát s náma. Souhlasíte?" Všichni ,, jooo" ,,Z každého týmu vyberem jednoho člověka, na ty co se nedostane, můžete nám pokládat otázky. Tak z prvního půjde Max, z druhého Olivie, z třetího Honza a z mého čtvrtého Kačka, pojďte za námi na pódium, prosím." Martin: ,,Snad pravidla znáte, prostě někdo řekne třeba Nikdy jsem nespal ve vaně. Pokuď je to pravda pije a pokud není nepije, chápem?" ,,Jo."

První. Nikdy jsem se nelíbala s youtunerem."
Já: Jako fakt lidi?
Samozřejmě sem se napila jenom já.
Já: No co?
Martin: S Kovym?
Já: Odbíháš od hry, jo. Další!
Začali se smát.
,,Vtipný." :')
Nikdy jsem netančila před kamarády na stole.
Kačka se napila. Pozvedla jsem na ni obočí.
Aaaa... poslední
Nikdy jsem nepřebral\la kamarádovi\kamarádce holku\kluka.
Nikdo nepil. Hodní lidi.

Pedro: Stačí pro dnešek, čeka vás svačina v jídelně, poté sraz kolem 16:00 hodin, mezitím volno.
Já: Jestli nevadí, holky z mého týmu si vezmou svačiny sebou, je sraz u jezera, budem plánovat tu párty.
Holkám proběhlo zajiskření v očích.
K svačině chleba, papriková pomazánka. Moje neoblíbenější ( i ve skutečnosti).

U jezera ....
,,Máte nápady holky?"
,,Co třeba tma, koule, která vrhá všude ty světýlka?" výborný nápad Simčo.
,,Plus nějaká remixovaná hudba všeho druhu, nějaký ploužák, rychlovky." beru v dobrý potaz Anet.

" beru v dobrý potaz Anet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zdarec. Další nudnější kapitola vyšla k světu. Píšu ji vám snad v půl jedenácté. Máte nějaké nápady jak by měla vypadat ta párty? Když jo, víte kam napsat.
Comen&Follow&Vote
Vaše FlowersCuteFlowers 😘😘😘

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat