U jezera ....
,,Máte nápady holky?"
,,Co třeba tma, koule, která vrhá všude ty světýlka?" výborný nápad Simčo."
,,Plus nějaká remixovaná hudba všeho druhu, nějaký ploužák, rychlovky." beru v dobrý potaz Anet. "------------------------------------------------------------------
,,Nakonec hra pro zábavu." (úsměv)
Holky mají sposta nápadů. Je vidět, znalosti z různých párty.
Já: Holky otázečka. Jaká je vaše neřest na párty?
Simča: No neřest to není, ale vždy nechám platit kluka a svoje peníze si neberu.
Anet: Dobře ty. Na párty moc nechodím. Opílí kluci, kteří chtějí všechno mě zrovna nelákají.
Kačka: Stejně jako ty, hlavně moc nezvou.
Áďa: To zase moje druhé jméno je párty.
Všichni dostaly záchvat smíchu.
Míša: No... Když se objeví pozvánku klidně du, napiju se, zatančím, zaflirtuju, ale nic z toho nikdy není.
Bára: No Míšo. Já nechodím nikam.
Já: Aspoň nejseš skažená Báro. Párty v mém případně je jenom maximálně dvakrát do měsíce. Ta atmosféra nalitých lidí není moc lákavá, ale co může se všexhno změnit. Jsme přece mladý.
Lucka: Mává na nás Martin.
Já: Co asi chce?
Lucka: No deme pozdě, o deset minut.
Do detajlu naplánovaná párty. Bude to pecka. 🔝🔝🔝
Vyjednala jsem vše s orgánizátorem, že můžu s holkama odjet někam na pizzu když jim bude 18, i s Kovym samozřejmě. Potom věci na párty. Uf hodně fušky. Co se dělo o srazu? No Pedro oznamoval volno v pozítří (snad chápete kdy myslim). ,,Tím pádem moje družstvo jede se mnou na box. Naučit se nějaké techniky." Martin: Chci taky!! ,,Bohužel, seš se svým týmem." a vyplázla jsem na něj jazyk. Ája s týmem pojedou do akvaparku. Pedro do nějaký herny, Martin do kina.Pohled Kovyho....
Už zítra jedu za Elen, konečně. Jsem zvědavý na ty její kámošky, který mají narozeniny. Dneska du za Mentem a Vadimem točit video. No, čas eště je, tak aspoň dostříhám Kovy neděli. Po dvou hoďkách je hotovo, akorát nestíhám. Jdu o deset minut pozdě.
,,Čau kluci." V: Zdar. M: Nazdar, jak se vede Elen. ,,Dobře zítra za ní jedu." M: Já chci taky. Dělá, že brečí. V: Nebreč padavko. Vlastně proč bychom nemohli jet s tebou? ,,Vlastně proč ne, zavolám tam jestli můžete se mnou, jako překvapení."
,,V poho, jedete." M: Jupí. V: Takže zítra? ,,Jo, jenomže zítra mají kámošky, spolubydlící Elen narozky, poprosila mě abych s nima zajel někam." M:Neva my budem dárečky od tebe. ,,Fajn."
V: Co budem točit? M:Plechovkovou challenge." ,,No, nemáme plechovky." V: Koupíme. Se určitě pobleju. Koukat na tadytu challeng je zábava, ale točit moc ne.
Právě máme dotočeno. Kdyby vám vrtalo hlavou, koupily jsme kolem 15 plechovek. Schytal jsem celkem dobrý, holt Kovyho štěstí. Video vyjde u Vadima.
M: Kluci obědnáme pizzu. V: Souhlas. Pizza nás zaplnila. ,,Musím domů, zbalit si, čau." V: Počkej, na mě, ahoj Mente. M: Nazdar, zítra sraz u mě? ,,Jj, kolem sedmé?" M: Ok.
S Vadimem sme si rozdělili cestu u autubusu. Den s klukama byl skvělí, natáčení, pizza, dohodnutí o zítřejším překvápku. Mohl bych zavolat Eleně. Crrr... Hm, nezvedá.
Doma není nic k dělání, aspoň vymyslím scénář na další video.Druhý den......
Stávám kolem šesté hodiny. Nasnídám se, vysprchuju, obleču, skontruluji jestli mám potřebné věci. Sbívá čas, na telku. Po chvilce vyrážim směr Ment. Už tam čeká i Vadim. V: Kluci, já se tolik těším. Budou tam holky, kámoši. ,,Abys nemyslel na holky." V: Hele, sem volnej, užívám si života. M: Víte co, jedem.
Cesta netrvala moc dlouho. Kluci cestou diskutovali jak asi vypadají holky. Napsal jsem Elen, že za chvilku dorazím s překvápkem. Hned vyzvídala, jakým?Pohled Elen.....
Právě psal Kovy, jede. Jupí.
Já: Holky jdete se mnou k bráně?
Áďa: Proč?
Já: Za chvilku přijede Kovy s překvápkem.
Lucka: Ahá, samozřejmě.
Zrovna když jsme přišly, přijížděl, ale kdo to tam je sním? Ment a Vaďák? Co tu dělají? Kovy vystoupil a já se rozeběhla a skočila na něj. K: Ahoj lásko. ,,Ahoj." Ment si odkašlal. ,,My sme vzduch?" ,,Ne nejste, ahoj Mente, Váďo. Holky stály opodál, koukaly na nás. ,,Kluci támhle sou Áďa s Luckou. Moje spolubydlíci, ty mají narozky."
K,V,M: Ahoj, holky.
Holky: Ahoj.
,,Snad vás nemusím představovat. Vlastně co tady kluci děláte?"
Ment: No jsme překvápko od Kovyho. Půjdem s vámi někam kde oslavíme ty narozky. Jestli nevadí?
Já: Neva, holky vadí?
Áďa byla pořád v tranzu, sledovala Menta?
Naštěstí Lucka zareagovala.
Lucka: Neva.
Já: My se půjdem připravit, zatim můžete jít mezi ostatní do společny.
To už řval Martin ,,Naudar kluci."
Kovy: Zdar Martine.
Já: Pak pro vás přijdem.
Dala jsem pusu Kovymu, vzala holky a šla do pokoje na skrášlení.
,,Áďo tobě se líbí Ment?" ,,Jo." řekne s začervenalýma tvářema. ,,Tě musíme pořádně vyfiknout."
Skrášlování dá zabrat, ale vybírání outfitu eště víc.
Dopadlo takhle....
Lucka...
ČTEŠ
Live youtuber
FanficElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...