Jsem na párty, znáte to, piju, piju, piju. Přisedl si ke mě kluk s havraně černými vlasy. ,,Co, že sedí tak krásná holka sama u baru?" ,,Protože chce." ,,Barmanko dvě rundy." ,,Ano pane." Napiju se teda s nim, najednou se moje nálada uvolňuje, dostavují se následky alkoholu. ,,Mimochodem mé jméno je Mike." ,,Elen." Mike začal posouvat ruku k mému tělu, hladil mě všude. ,,Pojď se mnou." jelikož mám v sobě pár panáků, dovolím mu, aby nás dotáhl na záchodky. No a potom snad víte co se stane.
-----------------------------------------------------------------
Ihned se probouzím ze snu, Kovy furt spokojeně spí. Proč takový sen? Nějaký znamení? Každopádně mířím do kuchyně pro vodu, mohla bych připravit snídani. Vajíčka se slaninkou, opečeným toustem, salátem.
Vše naskládám na snídaňový stolek, který jsem dostala minulý rok. Abych nezapomněla, eště džus..
Spáče probudím pusou. ,,Vstávat ospalče." ,,Ano, mami." ,,Já ti dám mami, je přichystaná snídaně, tati." ,,ÓÓ', do postele jo? Neměl by tohle dělat kluk?" ,,Možná, ale vstala jsem dřív. Dobrou chuť."
,,Ty jseš taková moje kuchtička." ,,Děkuji, za tento post."
V pátek....
Během týdne žádná mimořádná událost nebyla. Karel, Elen chodili do školy, koukali na filmy, chodili do parku, společně vařili nějaká jídla, natočili dvě videjka, prostě obyčejnej týden youtubera.
,,Za hoďku přijedou holky. Půjdem jim naproti." ,,Jasně, nechceš zavolat klukům?" ,,Ne, chystám takovou lest." ,,Elen! Jakou?" ,,Budem zlobiví, řeknem, že holky nemohly přijet, uvidíš ty jejich výrazy." ,,Dóst dobrý, ale musíme to nějak natočit." ,,Natáčíme vlog. Dlouho jsem ho netočila, aspoň toho využiju." ,,Ok, tak jdem na to nádraží, jinak vlak nestihnem."
Cestou na nádraží zavolám klukům, ať čekaj ve čtyři v obchoďáku. Z jejich hlasu bylo patrné těšení, nervozita. Zjistila jsem, že Áďa si s Mentem hodně píše, snad celou konverzaci mám scremšotovanou ve zprávách. Lucka jak je na tom s Martinem nevim.
Přišli jsme ve chvíli, kdy holky vystupovaly z vlaku. Vše jim Kovy pověděl. (Ten můj plán) Holky vypadaly zvědavě. Svoje věci odložily u mě doma a pomalu jsme vyráželi k nákupnímu centru. Chcem být na místě dřív, abychom našli perfektní místěčko, hned u rohu, za, který se holky schovaj.
--------------------------------------
,,Ahoj Elen, Karle." ,,Zdar kluci." ,,Natáčíš vlog?" ,,Jo." ,,Mimochodem kde jsou holky?" ,,Víte, nemohly nakonec přijet, volaly mi těsně před naší schůzkou." Oba dva ztratili barvu v obličeji, v očích probíhala zklamanost. Holky se přiblížily ze zadu a přikryly klukům oči.
Lucka: Kdo to je?
Martin: Lucka. Radostně vykřikl.
MenT: Áďa. Hned ji obejmul. Nechtěl ji pustit.
Áďa: dobrý Honzo, nemůžu dýchat.
MenT: Promiň.
Já: Takže hrdličky, starbucks?
Kovy: Jasný.
Ve starbucksu jsme měli s Kovym menší roztržku. Kdo zaplatí, znáte snad tuhle situaci. Musel zakročit Honza. Kdo vyhrál? Hádejte! Nesnášim když za mojí osobu někdo platí.
Během popíjení vyjde na jevo, Martin s Luckou choděj. Tajnůstkáři jedni. Když Lucka oznámila tuto novinu Áďa najednou zesmutněla, asi jí závidí, hrozně moc miluje Honzu. Ach ta láska.
Já: ,,Uděláme hromadnou přespávačku u mě doma.
Martin: Jasňačka
Kovy: No já u tebe spim od neděle,
Já: Jo
Lucka: Tak on u tebe spí jo?
Já: Nech toho, nemysli na tu věc.
Áďa: Na jakou? 5ekla takovým podezíravým hlasem, samozřejmě tušila oč de.
Kovy: Nic nebylo, MenTe souhlasíš?
MenT: Jo, jen jsem se zamyslel.
Já: Potřebuju nutně něco nakoupit.
Lucka: Co?
Já: Jídlo, pití, hlavně projít i obchody s oblečením. Neodejdu přece z obchoďáku bez jediného kousku. Potřebuju nějaký obič tričko.
Martin: A jé, nakupování jsem se obával.
Lucka: Nono, tak já si taky něco pořídim.
Prošli jsme snad všechny obchody. MenT skončil s novými Vanskami, Kovy s novou košilí, Martin koupil něco na natáčení plus tričko, Lucka se sukní, tílkem, kraťasema, pyžamem, Áďa si koupila trika, šaty, kraťasy, baleríny a nakonec já, kraťasy, šaty, trika, tílka.
Doma.....
,,Dejte si věci do mého pokoje. Já mezitím objednám pizzu, jakou chcete?"
Áďa: Hawai
Lucka: Margarita
Martin+ MenT: Tu nejpálivější.
Kovy: Jakou si dáš ty.
Já: Žampiónovou, kluci fakt nejpálivější?
MenT: Nejsme srábotky.
,,Dobrý den pizzerie ..... co si přejete?" ,,Dobrý, jednu Hawai, Margaritu, Žampiónovou a nakonec tu nejpálivější co máte." ,,Jistě, dohromady čtyři pizzy, kam máme zavést?" ,,Do ulice......" ,,Děkujeme za objednávku, do hodiny ji vám přivezeme. Naschledanou." ,,Naschle."
Já: ,,Hotovo pizza objednána."
Martin: ,,Jupíí, zahrajem flašku?"
Áďa: ,,Později, spíš teď koukneme na nějaký film."
Lucka: ,,Jaký?"
MenT: ,,50 odstínů šedi."
Já: ,,To radši ne."
Kovy: ,,Proč nám tento výběr filmu nevadí."
Já: ,,Když já nevim."
Martin: ,,Prosím."
Já: ,,Ok."
Jak tato situace dopadne se dozvíte příště. Můžete klidně hádat do komentů.
Taky jste měli zrovna písemkový období? Já jo, hrůza.
Coment*Vote*Follow
Vaše FlowersCuteFlowers :-D :D :)
Zkoukněte tuto písničku, je pěkná.
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...