9.část

486 16 7
                                    

Po snídani se mi omluvil. Já omluvu brala.

----------------------------------------------------------
Dnešek je volnej. Kovy a já jedem do města na nákupy + točení.
Abych vás uvedla do bližšího záběru. Organizátoři naši roztržku řešili samozřejmě vzájemnou omluvou, stranění od campu na celý den.
No díky tomu jedu na výlet s Kovym.
Jako první co bylo při vchodu do obchoďáku, jít koupit bubbleologi. Já měla Fallenky, Kovy jahodový s liči kuličkama. Výborná kombinace. První obchod nesl název Victorias secret ( nevim jak se to píše) Ano, Kovy mě tam dotáhnul, moje tělo říkalo ne, ne, ne. Koupila jsem si tam voňavky, spodní prádlo. Samozřejmě při výběru Karel (budu střídat jméno Karel, Kovy)  odešel, jenom nakouknul.
K: Jdem do starbucksu
Já: Ok
Prodavačka: Prosím, co si přejete?
K: Latté
Já: Cappuchino
Prodavačka: Hned vám obědnávku přinesem.
K: Kam zamíříme potom?
Já: Do parku.
K: Dobrý výběr.

Něco k ní cítim, ale víc než kamarádství. ( Karel)

Park byl nádhernej, stromy, kytky, lavičky, rybník. Děti pobýhaly po trávě. Páníčci házeli psům hračky.

Já: Krása
K: Souhlad
,,Co kdybychom natočili video?" oba naráz jsme řekli.
K: Natočíme k tvýmu a mýmu kanálu.
Já: Namůj něco klidnějšího například ask.
K: Fajn, pak natočíme doplň větu.
Já: Tu hru miluju.

,,Zdurec lidi, dneska točíme s mým hostem Kovym ask. Jelikož mi zbylo z minulého dílu otázky tak použiju je, i pár nových. Takžeeeee.... ,,Co ste si mysleli poprví když ste se uviděli?"
Já: Že vypadá mile.
K: Jenom? Já. Stou se musím seznámit. Opravdu to bylo první co sem chtěl. To asi nebyla přímá odpověd. Takže krásná holka.
Ja: Ooo, díky.
Video pokračovalo dál. Vy se dozvíte takových nových věcí.
Já myslím, že to stačí. Dem točit video na Kovyho kanál, tak kdyžtak koukněte.

Co vám říct? Doplň větu. My jsme teda retardovaní. Samý úchylný, nesmyslný, retardovaný věty. Bože lidi co procházeli úplně na nás čuměli. Jakoby neviděli dva puberťáky mluvit do kamery.
K: Hotovo. Mám hlad.
Já: Taky, půjdem na pizzu.
K: Ok, pizza Sabi je nejlepší ( kdyžtak je v městě Nymburk).

Při vybírání.....
Já: Já nevim, kukuřicovou, 4x salám, tuňák.
K: Třeba kukuřicovou.
Já: Dobře, du ji obědnat.
K: Nene, já
Já: Fajn

K: Už se neseee.
Já: Jupí.
Jak malý děti na lízátko.
K: Mňamka.
K:  Pozítří odjíždím.
Řekne sklesle.
Ja: Proč?
K: Konec táboru.
Ja: Ajo, já stejně zůstávám na druhý. Přijede Fall, Martim, plus další.
Vidím jak Kovy zesmutněl po slovu odjíždím. Musím si s nim promluvit.
Neříká se mi to snadno, ale promluvit o mým citech které chovám k němu. Bojím se, že je neobětuje.

Na táboře ....
Zrovna jsme dorazil na večeři. Buchtičky se šodó. Moc jsem toho nesnědla.
Vaďák: Proč nejíš?
Já: Měli jsme pizzu.
K: To jo, ale většinu snědla Elen.
Stejk: Pak není divu, tvojí nejedenosti.
Já: Půjdu spát, jsem unavená.
Ostatní: Dobrou.
Já: Dobrou.
Moje kroky mířily do srchy. Mám úplně pěkný pyžamo.

 Mám úplně pěkný pyžamo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No co? Spomínejte. Provokace. Chvíli jsem slyšela hluk na chodbě jak děti chodily do sprch, na pokoje, na návštěvy.
Následoval spánek. 😴

Další ráno......
Budil mě šepot u mojí postele. Dělala jsem, že spím.
Stejk: Tak ji to řekni.
Vadim: Poslechni Stejka
Kovy: Vyhráli ste. Dnes ji vše řeknu.
Pomalu otevírám oči. Koukají na mě jak na nějakýho anděla.
Ja: No, donré ráno kluci.
Všichni: Dobré
Expl0: Nestihneš snídani.
Já: Čoveče ani nemám hlad spíž žízeň.
Já: Teď odejděte chci se obléknout
Vadim: Nikomu to nevadí.
Kovy ho úplně spražil pohledem.
Já: Ven!!!!
Expl0: Jojo, přání bude splněno.
Já: Fank you. ( Trochu angličtiny 😂)
Celou dobu oblékání mi vrtalo hlavou, co tím mysleli. Tak ji to řekni. Třeba ... Nene, už mám iluze. Hrůza co s vámi dělá myšlení.
Vadim najednou zklepala vtrhl do pokoje. ,,Děti na tene čekají. Dete spolu na poslední procházku po okolí."  ,,Dík za info." Moc se mi nechce, ale aspoň třeba najdu osudné místo kde mu vše řeknu.
Snad víte koho myslím.
Já: Holky deme do lesa ne na koupaliště. Běžte si pro tanisky.
Oni normálně měli, kroksy, sandále.
Jedna holk: Hotovo.
Odpovím jenom úsměvem.
Ja: Nejdřív projdem louku, okolí kolem rybníka, les. Po našem návratu se bude oběd. Další informace až potom.

Hledala jsem Kovyho. Nikde nebyl. Mohl jít s náma, nevadil by.
U louky každá upletla věneček z kytek. Ozdůbky na cestu, u rybníka byla parta puberťáků ( kluci, holky) Naše "výprava" se jich vyhla obloukem. Koukali na nás jako na duchy nebo magory. Vypadali zhuleně. Chjo, dnešní mládeš.
Mezi lesem a rybníkem jsem našla perfektní ono místo.
K obědu byl řízek s kaší + kompot. Prej slavnostní oběd. Kovy na na ně pořád koukal. Já se strácela v jeho očích.
Vadim: Poslouchejte! Po obědě bude sraz v společenské místnosti, rozdávání odměn. Večer se chystá náš poslední táborák. Toď vše.

Po obědě jsem čekala na Kovyho.
Já: Ahoj Kovy.
Kovy: Ahoj Elen
Ja: Mohli bychom místo táboráku jít jinam?
Kovy: Proč?
Já: Chci ti něco říct. Dost osobního.

Pohled Kovyho ....
Elen: Chci ti něco říct. Dost osobního.
Tělem mi projel mráz. Co to bude?
Ja: Jasně. V kolik se sejdem?
Elen: Na začátku táboráku, pak tě zavedsu na nádherné místo, které jsme dneska oběvila, chtěla bych ti ho ukázat.
Ja: Dobře.

Pohled Elen ...
Stojím a předávám ceny, dárečky dětem za uplynulý týden. Tak rychle vše uteklo. Po předávání já, Expl0, Vadim, Stejk, Kovy jsme dávali fotky, podpisy. Dokonce, pár dětí mělo moje triko. Taková krása. Popíšu vám ho. Bílé tričko s kytkovaným nápisem Elen pro holky a pro kluky černé tričko s nápisem od dolního konce trika po límeček bílou barvou. Abych přiznala Vaďákovo tričko není k zahození. Ja si ho hned koupila. Proč ne?
Blíží se táborák. Moje nervozita roste. Já mu snad neřeknu pravdu jak jsem nervózní. Pomóóc co mám dělat? Chtěla bych tu mí Teri nebo Fallenku. Fall naneštěstí přijede až za dva dny. Teri je na Corfě. Takže ignor. 
Kovy: Jdem teda?
Chvíli jsme strávili u táboráku a teď jdeme na ono osudné místo.
Ja: Jop
Kovy: Co si mi chtěla říct?
Já: Až namístě.

Kovy: Opravdu pěkné místo.
Já: Víš ...
To mě, ale přerušil.
Kovy: Nejdřív já.
Kovy: Elen od té doby co tě znám jsi se mi zalíbila. Nejdřív si oro mě byla kamarádka, ale teď k tobě cítím něco víc. Prostě .... prostě tě miluju.
Stojím na něj koukat jako buk
Já: Vždyť já mam tebe taky miluju a políbila jsem ho.
Kovy: Budeš mojí holkou?
Já: Samozřejmě.
Chytli jsme se za ruce a koukali na měsíc, taková magie.

Zdarec, zdarec. Hlasím se opět. Při na mé poměry dlouhé kapitoly. Doufám, že se líbí, kdyžtak splnila některé očekávání. Já už tušila od začátku, že oni dva budou spolu. Jak to bude s nima dál? Co na to řeknou ostatní? Bude někdo z jejich vztahu nešťastnej? To se dozvíte v příštích kapitolách.
Coment& Follow& Vote
Vaše FlowersCuteFlowers 💞💟💞
Jinak kapitola má přesně 1126 slov.

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat