Odešli, nenechávejte mě s ním osamotě. Nějakou chvíli na sebe zíráme. Dýchej Elen, dýchej. Projistotu se posadím. Je blíž, blíž k lavičce na, které sedim. ,,Můžu?" ,,Jo." ,,Elen, já se ti chci omluvit, Niky přišla a najednou mi dala pusu. Prosím odpusť mi." ,,Niky mi psala." ,,Co?" ,,Vše mi vysvětlila, Stejně je to rána." ,,Chápu tě." ,,Odpouštím ti." zašeptám. V jeho obličeji již není smutek, smutek vystřídala radost. Ovinul svoje ruce okolo mého těla. ,,Smím?" ,,Co?" Dal mi dlouhý vášnivý polibek, ihned oplácím. Ruku v ruce kráčíme směr starbucks, určitě tam ostatní sedí. Opravdu sedí tam.
Teri: Tak?
Já: Prominuto.
MenT: Konečně.
(Vrhnu na něj pohled)
MenT: Jako bych nic neřekl.
-------------------------------------------------
Nevím jak bych bez něho přežila. Sice furt cítím to, že si dával pusu s někým jiným, ale nemohl za to, ta nejistota přežívá. Ve starbacksu jsme s holkami řešily kdy vyrazíme na vánoční nákupy. Kluci zase řešili nějaké video. Co mi dá Karel? Co dám já jemu? Dilema jménem dárky, měla jsem začít přemýšlet už před čtyřmi měsíci. Rád nosí košile, miluje kávu, miluje zároveň také cestování. Už mám nápad, koupím mu letenku do nějaké destinace na silvestra, plus nějaké čičorinky.
Áďa: Země volá Elen.
Já: Promiň zapřemýšlela jsem se.
Lucka: Kvůli čemu?
Já: Co někomu nejmenovaném dám.
MenT: Já bych věděl koho myslíš.
Martin: Prosim tě, každý ví.
Katrin: Já vůbec nevím co koupit za dárek.
Vaďák: Mě nic kupovat nemusíš.
Katrin: Musím.
Vaďák: Dostal jsem dárek.
Katrin: Jaký?
Vaďák: Tebe.
Já: Ooooo, vy jste cute.
Martin: Samozřejmě jsi myslela mě s tim cute.
Já: Promiň, přeřeknutí.
Martin: No proto.
Všichni dostanou záchvat smíchu.
Pomalu se začne stmívat, néééé. Nechci, aby dnešní den skončil.
Já: Musím domu lidi.
Karel: Du s tebou.
Já: Díky, tak lidi zase někdy jindy, holky s tím časem si ještě písnem .
Katrin: Jo ahoj.
Ostatní: Ahoj.
Karel: Jsem rád, že jsme spolu.
Já: Souhlasím, ten tejden byl hroznej, prý si nechodil nikam.
Karel: Stejně jako ty, ty si dokonce k sobě nepustila nikoho.
Já: No jo, celá já.
Karel :Co by sis přála.?
Já: Čoveče nevim, hlavně ať nám vztah vydrží.
Karel: Nějakou věc?
Já: Věc? Jako malá jsem chtěla do disnylandu.
Karel: Fakt?
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...