Koukali na měsíc, taková magie
----------------------------------------------------
Asi eště hodinu jsme tam seděli. ,, Sem rád, že si mě neodmítla."
,,Proč bych to dělala? Když tě miluju."
,,Nevim."
,,Půjdem na zbytek táboráku?"
,,Jasně."
Zahleděla jsem se do jeho modrých očí.
Ruku vruce jdeme oba k ostatním. Zrovna se zpívá. Nejlepší část táboráku. Vaďák mi zašeptal: ,,Tak co, dali ste se dohromady?"
Já: ,,Nejseš nějakej zvědavej? A jo.
Expl0 najednou vykřiknul ,,Konečně." protože nás slyšel.
Stejk: ,,Co konečně?"
Vaďák: ,,Elen s Kovym rovnáse pár.
Stejk: Jo ták. Bylo na čase."
Kovy: ,,Hele!!"
Já: Nechje, sou přece děti."
Expl0: ,,Nonono."
Vaďák: To mi připomíná všichni z dětí co tu zbylo do pokojí, nemusíte jít eště spát, ale děte pryč.
Děti: Jasně Vaďáku
Já: Co chcete dělat?
Stejk: Flaškaaa
Já: Beru
Kovy: Také beru
Expl0+ Vaďák: Vy se ptáte?
Já: Máme flašku?
Expl0: Nedopitou, lahev piva
Já: Tak mi ji dej, chci se napít.
Koukali na mě jak na ducha. Si myslí, že nepiju? Pche.
Kovy: Fajn, dej mi napít.
Ja: Neeee
Stejk: Roztáčim
Flaška padla na Expla.
Stejk: Svlíkni triko a oběhni jednou budovu.
Expl0: Ok
Teďka roztáčel Expl0. Padlo na Vaďáka.
Expl0: Zaspívej Hello.
Vaďák: Akorát osluchnete.
Ja: To neva.
Znate to. Váďak padlo mým směrem.
Vaďák: Hahaha, dej pusu Kovymu.
Jelikož jsem měla upito nepřemýšlela jsem a políbila ho. Krása.
Vaďák: Nono, to stačí.
Kovy jenom na mě koukal. Usmál se. Vše v poho.
Flaška pokračovala do půlnoci. To pro nás přišel organizátor abychom šli spát.
Já: Já asi netrefim, motají se mi nohy.
Organizátor: Kovy tě odnese.
Já se začala kolíbat, padala jsem, ale zachytili mě něčí ruce. Hádejte koho ruce? Odnesl moje spící tělo do pokoje, přikryl peřinou. Nakonec mi dal pusu a odešel asi k sobě.Pohled Kovyho ...
Když mi dávala pusu, vůbec nad tím nepřemýšlela jak byla trožku opilá. Né, že by mi to vadilo. Bylo to.... nejde ten pocit popsat.
Ve znytku flašky na mě spadlo 3krát řada.
Kolem půlnoci přišel organizátor. Prej máme jít spár, já mám eště odníst Elen do pokoje, nebyla schopna pohybu, taky, že jo. Kluci do ní nalili dvě piva plus pár loků vodky. Chjo, chjo.
Když jsem odcházel z jejího pokoje mumlala něco v tomhle smyslu. ,,Neodcházej, prosím."
Já ji však neposlech. Měl sem chuď jí totiž už spát.
Zítra odjíždím. Nechávám ji tady samotnou. Naštěstí tu bude Fallenka a Martin. No vidiš musim tuhle novinku mu napsat.Přes facebook...
Já: Čau Martine.
Martin: Čau, co je?
Ja: Tak jsem se k tomu dokopal.
Martin: Nekecej? Přeju.
Já: My ji ohlídej až odjedu.
Martin: Jasná páka, já si našel stejně jinou.
Já: Takže také přeju.
Martin: Jdu spát. Ahoj.
Ja: Ahoj.Po této konverzaci jsem zabalil vše. Nakonec šel spát. Celou noc se mi zdálo o Elen. Jak sedíme při západu slunce na pláži u moře.
Další den ...
Stále pohled Kovyho ...
Probouzím se. Řeknu si, dám Elen aspoň prásky, vodu proti bolesti. Když jsem šel k ní do pokoje, naštěstí spala. Dal sem prášky na stolek vedle ní. Lehnul na vedlejší půlku postele a čekal až se vzbudí. Vznudila se hodinku po mém příchodu. Já v tu dobu trochu klimbal.
Ona: Dobré ráno.
Ja: Dobré, jak ses vyspala?
Ona: Vcelku v poho. Akorát mám bolesti hlavy.
Ja: Tak si vem prášky ze stolu.
Ona: Dík. Stíháme snídani?
Ja: No, začíná za pět minut.
Ona: Tak tady počkej musím se obléknout.
Ja: Nemam jít ven?
Ona: Proč?
Ja: Jestli ti nevadim, při oblékání.
Ona: Ne už ne.
Ona: Můžem
Cestou do jídelny jsme mluvili jestli za ní nepřijedu o druhém turnuse sem. Odpověď neznám. Jestli stihnu. Musím natočit videa. Teď poslední dobou trochu nevycházely.Pohled Elen ...
V jídelně nebyl Vaďák, prej leží v postely s mírnou kocovinou. Nechce, aby ho viděly děti. Dobrý přístup.
Dala jsem si siminimís s mlékem ( schválně napište do comentů jestli je také jíte) plus kakao. Před obědem děti začaly odjíždět. Youtuběři, nový táborníci měli přijet po obědě.
Vaďák konečně vylez.
Expl0: Lidi odjíždím.!
Ja: Tak brzo?
Expl0: No, eště né úplně, jede pro mě Moma s Matúšem.
Ja: Moma, tak dlouho jsem ji neviděla, musim ji vyzpovídát.
Stejk: Myslím Expl0, zůstanuš tu nějakou chvilku navíc.
Ja: Co Marťa Stejku?
Stejk: Čeká doma, ale jedu pryč po obědě.
Kovy: Jest dobře.
Vaďák: Jak ze středověku.
Ja: 😁Pokračování příště ....
Zduřec. Utla jsem to proto, že jsem chtěla kus dne, který se odehrává v další kapitole. Doufám, že se líbí. Jinak jestli je někdo zvídaví mohl si povšimnout, že kapitola vychází zhruba po týdnu což asi tak budou kapitoly vycházet.
Coment& Vote& Follow
Jo napiště jestli jíte ty siminimís. My je nekupujem, ale když sou tak beru. 😀 Co vy? Co škola? Já už mam jedničku, trojku. Hrůza pořád testy. Učitelky furt otravujou.
Jinak hrozně moc děkuji za 200 přečtení a více. Strašně si toho vážim. 😘😘😘😍
Vaše FlowersCuteFlowets. 😀😀😀
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...