Co vám budu povídat, každá holka se lepila na svýho, Teri s Gabčou se nebály, mají rádi horory. Jak to? Samé vraždění, lekání atd .... Kluci si potom celou cestu do sushi restaurace z nás dělali srandu.
Ovšem sushi moc miluju, takže radost byla na místě.
-----------------------------------------------------------
O dva měsíce později.....V listopadu ....
Za ty celé dva měsíce se nic zvláštního nestalo, furt to samé, škola, filmy, videa, škola, filmy. Kluci se dali dohromady s holkami. Avšak tenhle týden mi přišla pozvánka na zimní Cinetube. S okamžitostí jsem ji přijala, miluji akce tady toho typu. Hlavně pojede i Martin, Karel (Kovy), MenT, Váďa, Gabča, Veronika Spurná, A cup of style. Samí mí kamarádi, škoda, že Teri s Fall nejedou. Ale nečekala jsem jednu věc, která mi hrozně moc ublíží.
Na Cinetube jsme měli každý natočit speciální video,dala jsem si s ním velkou práci, můj život ve zkratkách. Nedávno jsem také dosáhla 950 000 tisíc odběratelů, když jsem viděla toto číslo začala jsem normálně brečet. Už jenom malý krůček k milionu.
Cinetube se odehrává v Brně, takže velká dálka, ale co bych pro své fanoušky neudělala. Snad cestou do něčeho nenabourám. Pojedu s Gabčou, Áďou, Luckou, Katrin. MenT bere Martina, Váďu, Karla .
Směr CineTube ....
Já: Těšíte se?
Katrin: Jo, ale nebaví mě ta cesta.
Lucka: Si chtěla sedět v autě s Vadimem, žejo?
Katrin: Jo, neříkej, že ty bys nejela s Martinem.
Lucka: Toho sem nepleť.
Áďa: Takže jo.
Gabča: Docela se těším, dlouho jsem nebyla na CineTubu.
Já: Nad čim se směješ Lucko?
Lucka: Martin poslal video z auta.
Áďa: Uka je vidět MenT?
Lucka: Rozhodně je slyšet nejvíc.
Lucka pustila video.
Lucka ...
Uživatel Martínek vám poslal video.
Martin: Cesta autem. :')
Lucka: Ježiši. :')
Martin: Pošli fotky holek, kluci pruděj.
Lucka: Počkej.
Lucka: Tady máš, musela jsem vyfotit i sebe:') Gabča nestála o fotku.
Áďa
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...