Nikdy bych nevěřila, že všechno se mi bude dít, například, že právě ležim v obětí nejlepšího kluka co znám.
Po pár minutách usnu do říše snů.
----------------------------------------------
Ráno vstanu jako prvni, jelikož je dnes škola, ihned du připravit snídani. Palačinky s malinama. Mezití co se na plotně smaží palačinka, rychle doběhnu vzbudit spáče. Opatrně ho políbim. ,,Broučku vstávat, škola čeká." ,,Ne, mami já nechci." ,,Ale jo, oblíkni se, dole na tebe čekaj palačinky." ,,Když je to tak, vstávám." Mohla bych jít snídani konečně dodělat. Do pěti minut Karel seděl na barové židli, čekal na jídlo. ,,Nechceš pomoc?" ,,Ne, akorát uděláš nějakou katastrofu." ,,Pffff, jak se těšíš do nové školy?" ,,Dcela hodně." ,,Mimozemšťane." ,,Sněz si to, mířím směr skříň, nech mi něco." ,,Neboj, mimochod tamty šaty ve, kterách jsi byla venku, si vem." ,,Nějakej módní poradce ne?" ,,Jenom radim."
Už jenom půl hodiny do začátku školy. ,,Karle pohni, nechci přijít pozdě, musim eště k ředitelovi." ,,Diť jo, holky holt nejsou jediné kdo dbá o svůj vzhled." ,,Máš pravdu, ale nestrávěj hodiny s upravováním účesu." ,,Chci se holkám líbit." Trošku mě to co řek zamrzelo. ,,Neboj miluji tebe." ,,Fakt?" ,,Nepochybuj, čím ti mám vše potvrdit?" ,,Věděla bych." ,,Pusou?" ,,Jo." Miluji jeho rty na těch mých. ,,Pojedem?" ,,Klidně." Cesta do školy netrvá moc dlouho, Karel mě dovede k ředitelně, vyřídím tam nějaké papíry, rozvrh atd.....
Když jsme vešli do třídy, všichni na mě koukali. Teri a Fall ihned k nám běželi.
Teri: Konečně, Elen sedíš se mnou.
Fall: Protože já sedim s Terkou, Kovy s Tomášem a byste neseděli každá sama.
Já: Dík za schrnutí.
Kovy: No nic, postarejte se mi o ni, du za klukama.
Teri: Neboj, jenom ji se všema seznámíme.
Já: Nejdřiv mě nechte sednou jo?
Fall: Jo.
Najednou zazvonilo. Do třídy vešla vcelku mladá slečna.
Teri: Jmenuje se Lena Kadeřábková.
Potichu mi pošeptal.
Učitelka: Sedněte si. Třído smíte přivítat novou žákyni mezi vámi, pojď se nám představit.
Ne nesnášim přestavování. ,,Ahoj, jmenuju se Elena, je mi 18. Mám ráda ježdění na různé akce, natáčení videí, chození ven s kamrády. Toď snad vše." ,,Fajn má někdo otázky na Elen?" Přihlásila se jedna holky. ,,Máš kluka." Já: Trožku osobnější otázka, ale jo mám." ,,Koho?" ,,Skus hádat, sedí v této třídě." Ihned všichni se začali ohlížet. ,,Že je to Karel?" pronese ta samá holka nakonec. ,,Jo je. Už nikdo nemá další otázky?" Nikdo, fajn aspoň klid.
Učitelka: No vidíte, naše třída je plná youtuberů. Ája, Teri, Karel a nakonec nová žákyně Elen.
Celá třída dostane záchvat smíchu, přiznám je to trožku vtipné. Rychle jdu do lavice za Teri . ,,Nesnášim představování." ,,Nejseš jediná." (Kdyby ste se divili proš všichni zmiňovaný sou ve stejné třídě a veskutečnosti nejsou, tak prostě nějak se to tak vyvynulo, holt vymyšlenej příběh.)
Hodina probíhala vpohodě, o přestávce se sekupila celá třída kolem mé lavice a kladli různé otázky.
Oni: Kolik máš odběratelů? Jak se na youtubu jmenuješ? Jak dlouho chodíš s Karlem?
Prostě spousta otázek, šla mi hlava kolem. Kdyby mě Karel neodtáhl, dopadlo by to špatně.
,,Sou furt tak zvědaví?" ,,Docela jo, no víš, seš nová, takže je zajímé jak se žije jinde." ,,Těším se domu. Bolí mě hlava." ,,Nechceš odejít už teď?" ,,Vpoho, zvládnu vše." ,,Dem do třídy." ,,Jasně."
Ahojtě, rozhodla jsem se eště do pátku napsat nějakou kapitolu. Sice je trožku kataší, ale což. Chtěla bych vám hrozně moc poděkovat za tolik přečtení, přesně kolem 717. Pro někoho málo, pro mě hodně.
Komen*Vote*Follow
Vaše FlowersCuteFlowers :-D :) :D
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...