5. část

574 13 4
                                    

Eště jsem stihla vydat video na youtube. Nakonec usnout do hlubokého spánku.
---------------------------------------------------

Ráno se budím svěží, přesně za týden jedu na camp. V koupelně udělám ranní hygienu, namaluji linky, řasenku, make up.

 V koupelně udělám ranní hygienu, namaluji linky, řasenku, make up

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle dopadl můj outfit. Ptáte se. Kam jdu? Mířím na sraz se sestrou. Nepůjdu tam přece v teplákách, volným trikem. Sestra chce pomoct s výběrem šat, květin, vlasů. Prostě všechny věci ohledně svatby. Jsem za tuto nabídku ráda. Beru kabelhu a vyrážim do Starbucksu, tady se máme sejít.
,,Ahoj ségra."
,,Ahoj Elen. Vypadáš velmi pěkně." ,,Díky ty taky. Co kdybych si nechala obarvit vlasy?"
,,Proč."
,,Protoč."
,,Tak třeba až všechno naplánované bude splněno, stavíme se v kadeřnictví."
,,Jop."
Už celé hodiny vybíráme šaty. Vlastně dvě hodiny.
,,Co tyhle?"
,,Ne."
,,Mám ty pravé, podivej."
,,Ježiši, puč mi je"

Nádhera, že?Obě jsme najednou řekly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nádhera, že?
Obě jsme najednou řekly. ,,Berem" Teď kytky. Byly docela jednoduché.

 Byly docela jednoduché

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vše je hotovo. Vzhůru do kadeřnictví."
,,Dobrý den co si přejete.?" ,,Chtěla bych obarvit vlasy." ,,Jistě chviličku počkejte."
,,Dobrý, jak by ste si to přála?" *bez dvoujsmyslu* ,,Růžové, fialové." ,,Ok." Kadeřník, Vil pracoval důkladně, hodně si vyhrál. Ségra jenom nevěřícně koukala. ,,Finito madam." ,,Výborně, mockrát děkuji Vile." ,,Neni zač." ,,Teda ségra, seknou ti."

* takové bych taky chtěla*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

* takové bych taky chtěla*

,,Dík." ,,Půjdem na oběd?"  ,,Jo, kručï mi v břiše." Cestou do restaurace nás zastavili moji fanoušci. ,,Mají tě hoďně rádi." ,,To maj." Jedna holčička se dokonce chtěla vyfotit spolu s mojí ségrou. K obědu jsem si dala kuřecí salát. Ségra lososa. Celý den byl úžasnej. Nákupy, vlasy, oběd, procházka, zmrzlina. Mám svoji ségru nejradši ze všech. Taková moje nejlepší kamarádka.

---------_---------------------------------------------

Začínám balit na camp. Jó. Budu tam dva týdny.  Dneska nemam co dělat. Nikdo prej nemůže. Asi mě čeká procházka, filmy, pizza, nuda. Den na prd. Balení nezabralo moc času. K obědu si uvařím špagety carbonára. Miluji je.  Oblíknu na sebe mikinu, kalhoty, boty a vyrážím vstříct pardubice. Moje kroky míří ke kopci. V duchu mi hejmří myšlenka: Udělám si z kluků srandu, oni totiž nevěděli o obarvení mé hlavy. Budu dělat fanouška.
Z kopce se ozívají hlasy. Jdu blíž. To je přece Kovy, Ment, Vaďák. Jak mi to mohli udělat. Blbci. Právě myšlenka jse mění ve skutečnost. ,,Ahoj kluci nevíte kde bydlí Elen?" ,,Jo víme ........" ,,Díky, počkat neměli jste mít nějakou práci?" ,,No......." ,, Elen říkala, že nemáte čas." ,,Prosimtě neříkej jí to." ,,Proč?" docela zuřim. ,,Nechceme ji ranit." ,,V tom případě proč nemluvíte pravdu?" ,,Nevíme, chtěli jsme mít takovou klučičí jízdu." ,,Měli jste mluvit pravdu." už brečim. ,,Asi jo, půjdem si s ní promluvit a proč brečíš." ,,Kvůli vám vy blbci,proč mi lžete?" ,,Elen???" ,,My ..." Zbytek neslyším, bežím spátky domů. Rozeběhnou se za mnou.

Zavřu dveře, sjedu po nich. Crrrrr, crrrrr. ,,Elen otevři, prosím." Ment. ,,Ne, už sem může jenom Kovy." ,,Proč on? Ti taky lhal ne?" ,,Ne řekl, že de ven s jinýma." Kovy: ,,Pusť mě teda dovnitř." Otevřu. ,,Vím moje chování je až moc přehnané, ale když mi někdo lže, neunesu to!" Kovy mě objal. ,,To bude ok, mám zůstat s tebou?" ,,Zůstaň s tamtěma, neobtěžuj se." ,Fakt?" ,,Jo."  ,,Vás do campu nechci vidět, musím se nějak uklidnit, zapomenout. Čau." ,,Ahoj Elen." všichni. Bouchnu dveřmi.
Říkate přehnaná reakce. Holt jsem odjakživa taková. Rozhodnu si pustit Hunger Games první díl. Objednat pizzu, šunkovou. Dlouho na kanále nepřišlo video. Natočím reakce na staré fotky youtunerů.
Po zhruba hodině mám natočeno. Začínám stříhat. Hotovo, přidám k ostatním videím. Natočím vanu. Položím se do ni. Nevim jak dlouho jsem v ní byla, protože voda byla studená. Obléknu si pižamo se srdíčky. Usnu do hluboké spánku.

Mířím loukou za světlem, oddaluje se. Kdežto mě někdo táhne do vnitř světla. Je to K........

Pokračování příště ...

Ahojda, právě ste si přečetli pokračování knížky, další díl. Nechci psát jako vždy doufám ..... Pište do ....... Nechci vás zatěžovat.
Coment&Vote&Follow
Vaše FlowersCuteFlowers 😘😘😍

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat