22. část

225 6 0
                                    

,,Mami, já si odřela ruku." ,,To nic zlatíčko, táta ti to zalepí, žejo Váďo?" ,,Jistě. Pojď malá." Zrovna sedim na lavičce na hřišti. Předemnou běhá moje holčička, vedle sedí nejúžasnější muž světa. Váďa. Nikdy ho neopustim. 

---------------------------------------------------------

Pohled Koviho .... 

Lucka: Dej pusu komukoliv chceš.

Elen se zvedala, komu ji dá? Mám obavu. Najednou sedí přede mnou a dá mi dlouhou, hravou pusu. Hrozně moc ji miluji. 

MenT: Tak dost hrdličky, jinak začnu žárlit.

To se usměji, on nezačne žárlit, ale už dávno žárlí. Hrozně moc miluje Áďu. Když dostala Áďa otázku, ihned zpozorněl. ,,No našel by se tu někdo." Dostával najednou červenou barvu. Ach  ta láska.

Elen: Půjdu asi spát, jsme utahaná, odnešeš mě Karle?

Já: Jasně, pojď.

Odnesl sem ji do poje.

Elen: Dnešek byl užitej.

Já: Byl. Už spi

Elen: Dobrou

Chtěl jsem těm dvou dole ukázat kde by mohli spát, když Elen je už unavená.

Elen: Karle?

Já: No?

V tu chvíli mi dala pusu.

Elen: Lehni si přece ke mě.

Já: Ok, jen dojdu ubytovat tamty dva dole.

Elen: Díky.

Vím, poslouchat je špatné, ale přicházel jsem po schodech, když končili určitý rozhovor. Chtěl jsem jim říct ať si rozloží gauč, že deka je naproti ve skříni, mezitím se obejmuli a usnuli. Vyfotim je, fotku pošlu Vaďákovi, bude určitě rád. Přikriju je dekou a mířím zpátky k Elen. Lucka s Maninou spěj v pokoji pro hosty, takže vystaráno. MenT s Áďou v ložnici Eleniných rodičů. Elen už určitě spí. Lehnu si za ní a obejmu, najednou se přetočí obličejem ke mě, dá mi pusu, pořádně se zachumlá do mé košile, nakonec oba usnem.

Táži se vás Karle Kováři. Berete si dobrovolně Tady přítomnou Elenu Gilbertovou za svoji právoplatnou manželku? ,,Ano." Táži se vás Eleno Gilbertová. Berete si dobrovolně Tady přítomného Karla Kováře za svého právoplatného manžela? Otočí se směrem ke mě. ,,Ano." Prosím polibte svoji nevěstu. Náš první manželský polibek, stejně vímečný jako ostatní, jako náš prví. Všichni pokřikovali sláva. Na naší svatbě byli všichni naši přátelé. Teri, Fallenka, Martin, MenT, Lucka, Áďa, Katrin s Vadimem a jejich dcerou a spousta dalších.

----------------------------------------------------------------

Ráno se probudím dřív než Karel, přichystáme s holkami snídani. Pomalu du vzbudit Áďu. Lucka dávno seděla v kuchyni, mluvila s Katrin.

Lucka: Holky novinka.

Áďa: Jaká?

Katrin: Chodím s Váďou.

Já: Jéj, přeji. Holky přichystáme jim snídani, ikdyž by ji měli spíše přichystat kluci.

Lucka: Super nápad. Co?

Katrin: Třeba vajíčka, palačinky, slaninku, nějakou zeleninu k tomu a nakonec čaj, kávu, kakao.

Já: Dobrý výběr, udělám palačinky s Luckou. Katrin udělej vajíčka, nakrájej zeleninu, Áďo ty slaninku s čajem, kávou, kakaem. Musíme vše stihnout.

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat