Už ho mám, světlo mého života.
--------------------------------------------------------
Ráno bylo takové chaotické, buď někdo odjížděl, něco hledal, stratil. To já si užívala s Kovym líbezné palančinky od kuchařky.
Lucka s Áďou přijedou na víkend ke mě. Nechce se mi věřit, že za pár dní začne škola ( berme 3.9.2016), mi musí furt otravovat život.
Uklízíme, dořešujeme poslední detaily a jedeme já, Kovy, Ment, Martin domů.
Doma mě celá rodina obejme, dokonce mamka upekla dort, čokoládový. ,,Sme na tebe pišný dceruško." ,,Za co?" ,,Za to jak se dokážeš postarat o nespočet lidí, důkaz spolehlivosti." Neeee, určitě další povinosti navíc. Cinknula mi zpráva. ,,Promiňte."
Kovy, jestli může přijít, chve oznámit novinu.
--------------------------------
K: Dost dobrá zpráva
J: Noo, jaká? Nenapínej
K: Přestupuji k tobě na školu ( chodil na jinou)
J: Si děláš p***l, to je úžasný
Obejmula jsem ho a dala dlouhou pusu.
Mamka najednou vtrhla do pokoje ať deme sníst ten dort. Kovy neměl žádné námitky, hrozně moc miluje čokoládový dort.
K: Kdo bude poslední, je stará bačkora.
Sice mě předběhl, ale já v poslední chvíli skočila a dopadla spolu s nim na zem.
J: Nikdo neni schnilá bačkora
K: SouhlasOdposledne celá rodina se ,šla projít do parku, na zmrzlinu, hrát různé hry. Zítra jedem koupit takové klasické věci do školy penál, baťoh, psací potřeby, sešity, dokoupit učebnice atd. ( baťoh + penál= rozpadlá věc).
--------------------------------------------
Takhle dopad ten baťoh, vcelku pěknej. Během mé návštěvy krámku se školnímy potřeby, přišli za mnou fanoušci, asi kolem 10. Jsem za ně hrozně ráda. Abych nezapoměla, už mám skoro 900 000 odběratelů, fakt velké číslo. Zrovna nedávno jsem měla 500 000 odběratelů. Musím natočit nějaké děkovací video nebo zahrnout děkování do povídacího videa. Nazvu to ASK, poděkování, Oznámení. Co kdyby se mnou točil Kovy? Zemtám se ho. Jsem fakt hrozná Už jenom dnešek plus jeden den, poté začíná horor. Aspoň tam budu mít Kovyho.
Já: Kovy nechceš se mnou natočit video?
K: Klidně, o co jde?
Já: Video, ASK, poděkování, oznámení
K: Proč poděkování?
Já: Už mám skoro 900 000 odběratelů a oznámení proto, jestli ti to neva chtěla bych jim oznámit, že spolu chodíme. Stejně na sociálních sítí vidí naše společné fotky.
K: To ti blahopřeju, smě předehnala. Souhlasim, nevadími to.
Já: Díkes, kdy přijedeš?
K: Ty to chceš už dnes natočit?
Já: Co nejdřív.
K: Fajn po obědě u tebe, jů?
Já: Jo, měj se lásko.
K: Ty taky, na oslovení lásko si rychle zvykám.
Já: :D
Kovy= nejlepší věc co mě kdy potkala. Oběd dnes vařím já, rýže s čínou. Nejoblíběnější jídlo naší rodiny. Mám chvilku čas tak půjdu kouknout na skype jestli nejsou klucu online, Ment, Martin, Kovy, Vaďák. jupí, hned uspořádám skupinovej hovor.
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...