15. část

282 9 0
                                    

Po příchodu na pokoj jsem s holkama padla únavou.
--------------------------------------------------------
Ráno jsem se probudila jako první, dneska jedem na kurz boxu. Konečně mé oblíbené prostředí. Dala jsem si sprchu, nalíčila, řasenku, oblékla ( viz. foto), nakonec vzbudila holky na snídani.
Zítra už všichni odjíždějí, já nechci, aby odjely holky z týmu.
Elen: Poslouchejte, připomínám, že dneska se koná volný program, každý tým dělá něco co si zvolili.
Všichni hned začali brebentit. Obešla jsem moje holky a řekla, ať po snídani se oblíknou, čekaj před vchodem. Hrozně byly natěšený. Kačka, hned říkala, aspoň někomu nakopu pořádně p**el. Ostatní dostaly záchvat smíchu.
Do cvičící tašky zamiříly legíny, tílko, láhev s pitim, gumička, ručník, před prázdninami nainstalovali sprchy.
Holky už čekaly před vchodem. ,,Máte ručníky?" ,,Proč?" ,,Jsou tam totiž sprchy, ale když chcete smrdět." Simča: ,,Fajn, du pro něj." I ostatní odešly pro zbylou věc. Na místo nás odvezl předem obědnanej mikrobus. Cesta trvalo kolem dvou hodin. Povídala jsem si s Áďou o Mentovi. Ona fakt je do něj úplnej blázen. Slíbila jsem ji, že ji i Lucku pozvu jednou ven spolu s Vaďákem, Mentem, Kovym, Martinem. Celá radostí zářila.
V tělocvičně......
Holky oblíknout do sportovního a za pět minut tady, mluvil spíše řval můj trenér.
Trenér: Rád tě vidím Elen, chybělas nám tu. Určitě si vyšla ze cviku.
Elen: Byste se divil, jednu technyku mám za poslední dva tejdny použitou.
Trenér: No, jednu!
Mezitim holky pomalu přicházely. Trénink probíhal takhle. Všechno ukázal semnou, poté každá to skusila. Nakomec pozval mojí soupeřku ( nejlepší kámošku z boxu), aby byl zápas, já proti ni. Skončilo výsledkem 2:1, hádejte kdo vyhrál? Já. Fuj, musim začít zase pořádně cvičit.
Po tréninku nás mikrobus zavez na kafe do statbucksu. Kdyby ste se ptali proč nepíšu o mé brigádě, tak mi šéfová oznámila, pokuď pojedu pryč, mám padáka. No, já odjela, aspoň si najdu něco zajímavějšího. Holky mi poděkovaly za skvělej zážitek, prej některé snad začnou i chodit na výuku. Aspoň jsem předala inspiraci, pohyb ostatním.
Lucka si furt s někym psala, ale s kym? ,,Lucy kdo ti píše?" ,,No.. můžeš hádat." ,,Martin?" ,,Jo" pošeptala. Mám takovou radost za ni. Jejý sen se naplňuje. ,,Tak dámy jedem do tábora. Děkuji vám za úžasné odpoledne. Doufám, že se budem scházet i po vašem odjezdu." Bára: Si piš". 😊
Cestou zpátky probíhala discuse o tom, co na sebe navlíknem při posledním večeru. Ikdyž bude táborák, ale i hudba, jídlo, tanec, prostě směsice všeho. Shodli jsme se na džínách s vysokým pasem plus krok top, dle libosti.
Všichni už čekali ve společně. Kovy mi ihned dal pusu. On je tak cute. Pedro říkal různé informace ohledně večera a zítřejšího odjezdu.
Právě probíhá předavání odměn, trika, placky, plagáty, časáky, náramky. Děti si můžou na poslední chvíli koupit něco z našeho merče. Dokonce dostali odměnu, dozorci (já,Martin,Fall....)
Zachvilku se spustí táborák. Jak já miluji zpívání u ohně, opekání buřtů, maršmelounů, chleba. Takovou "rodinnou" pohodu. Všechni my přirostli k srdci, zejména holky, už máme dohodnutou schůzku.
Tančilo se, zpívalo, pilo ( ne alkohol), jedlo. Kovy mě zatáhl k jezeeu.
,,Miluji tě Elen." ,,Též tě miluji." Koukali jsme na noční oblohu, políbil mě, já jeho a takhle to pokračovalo nějakou chvíly, škoda, že není nekonečná.
Když si pomyslím, že za pár dní bude škola. Ach jo. Měla jsem ty nejkrásnější prázdniny v mém životě.
Hledala sem Áďu s Luckou, nikdy nebyla. ,,Není někde s Mentem?" řekla Lucka. ,,Nevim" Nakonec sme je zahlédly za chatou držející za ruce. ,,Přejme jim to." pronesu. ,,A co Martin?" ,,No, píšem si, zatim, ale někdy prej mám přijet a jít s tebou s nim, ostatníma ven." ,,Aha"
Večer v pokoji my holky daly číslo, já jim.
Nevidíme se naposled.
Běžím loukou za světlem, to svělto mi ,ale stále unikám. Už ho mám, světlo mého života.

 Už ho mám, světlo mého života

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zdarec. Další kapitola je na světě. Dneska fakt kratší, poslední dobou nemám moc velkou náladu na psaní tak se omlouvám, ale nechci, aby to bylo horší než to doteď je.
Coment&Vote&Follow
Vaše FlowersCuteFlowers ❄❄❄❄

Live youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat