,,Jako supi na svou kořist."
----------------------------------------------------
,,Půjdem do kina?" Kovy. ,,Jasně." Ment, Vaďák. ,,Co dává?"Já. ,,Nevim, horor." Kovy. ,,Moje druhé jméno je strašpitel."
Po dlouhém době mě teda přemluvili. Dávají V zajetí démonů. Po mé levé ruce sedí Vadim, po pravé Ment, za ním Kovy. Celej film jsem zůstala schovaná u Menta v mikině. Prohlašuji. Na dva měsíce mám noční můry. ,,Ty seš fakt strašpitel." zasmál se Ment. ,,Já vim, promiň." ,,Neva. Vypadalas roztomile." ,,Hahaha." ,,Kluci doprovodíte mě domů?" ,,Jasně." Vaďák. ,,Dik."
Byl to nádherný den kluci, mockrát děkuju, zase někdy jindy. Ahoj." Všichni: ,,Ahoj Elen." Doma poviprávim mamce o celém dni. Potom skouknu sociální sítě. Na email mi přišla pozvánka od youtube na Camp, kde budem mi youtubeři s dětmi. Beru to, stejně nemám nic v plánu. Jedu 22.07-29.07 a 29.07-8.08. Dva turnusi. První se Stejkem, Vaďákem, Exloidem. Druhý s Fallenkou, Martinem, Pedrem.
Snad nemusím psát co následovalo ............... spaní!!!!Za tejden, den zápasu .......
Za těch pár dní jsem pracovala ve Starbucksu. Párkrát za mnou do práce přišel Kovy s Terinou. Snažili se mě rozhodit. Hajzlíci.
Teťkon jedu na dívčí zápas. Nervozita začíná stoupat. Exl0 mojí nervozitu zmenšuje vtipama. Můj dres vypadá v podobě růžových kraťasech, černou sportovní podprdou Calvin Klein. Nastupuji ve třetím zápasu. Áááaaaaáááááa, nádech, výdech. Mířím na scénu. Kovy vše natáčí. Bojuji proti mojí nepřítelkyni. Dobrá motivace, aspoň, že to není nějaká kamarádka. *nebudu popisovat průběh, prostě ji dala přes držku* Vítěz jsem já. JÓ.
Po zápase mám s ostatními sraz před budovou. Jejich reakci bych nečekala, otevřená pusa, vykolejený oči. K popukání. * jména budou psána ve zkratkách*
F: ,,Jsi vážně dobrá, chudák holka."
K: ,,Prohlašuji tě za mého bodygárda."
V: ,,Au."
Me: ,,Bojím se tě."
Já: Díky, neboj."
Ex,Martin,Matúš: ,,Fakt hustá."
Já: ,,Hodláte mít tu pusu pořád otevřenou?"
V: ,,Ne."
Zpátky jsme zamířili do kavárny na kafe, dort. F: ,,Elen můžu u tebe přespat." ,,Jistě." skoro vykřiknu. ,,Dík, nachystáme takový dívčí mejdan." úsměv. ,,Ahoj klucí."Doma ...
,,Pustíme film?" ,,Jo,jaký." ,,Drahý Jone." ,,Super výběr." Zapnu film ke kterému udělala Fallenka popcorn. Při jedné scéně se obě rozbrečíme.
Konec filmu nejemocnější scéna. ,,Co budem dělat?" ,Zkrášlovací salón, selfie, video." ,,Dobře, jaký video más na mysli Fall?" ,,Nikdy jesem ..." ,,Výborně." První na řadu přišel salón, tím myslim manikůra, masáž. Druhý asi tak stopadesát selfí, nakonec video. ,,Ahojtě já vás vítám u dalšího videa s mým hostem Fallenkou ,,Čaute." s tématikou Nikdy jsem." Dozvěděla sem se o Fallence věci o ,kterých nemám ponětí, díky jedné hře. Aby bylo jasno mamka odešla do práce. ,,Prej jedeš na druhej turnus campu Ájo." ,,Jo jedu, odkuď to víš?" ,,Já jedu na první a druhý." ,,Jupí, nebudu jediná holka." 😁 ,,Dem spát." ,,ok."-------------------------------------------------------------
Ráno se probouzím v sedm hodin, docela brzo. Aspoň sestříhám včerejší video. Fallenka eště spí. Za dvě hodiny mi začíná směna ve Statbucksu. Osprchuji se, nanesu make up, linky, řasenku, lehounké stíny, učešu se, obleču do černé sukni s červeným tílkem. Udělám snídani. Palačinky s kakaem. ,,Tady něco voní. Jůj palačinky, kakao" ,,Tady más." ,,dDíky." ,,Za hoďku mi začíná směna, nechci tě vyhazovat, byla by si tu sama." ,,Neva stejně musim už domů, přijede teta s bratránkem."
,,Tak jdem." ,,Jindy, vlasně na turnuse čau." ,,Čau."
,,Dobrý den co si přejete.?" pokládám několikrát za hodinu, unavující. Obědová přestávka. Jó. Půjdu do čínské restaurace. Mé oblíbené. Zbytek sněmi proběhl v pohodě až na holky co mě poznali, chtěli podpisy, fotky. Musela jsem je odmítnou, protože pracuji. Všechny své fanoušky mám ráda, ale někteří neznají meze.
Uvědumuji si, že nevíte co dělá moje ségra. Našla si práci, před tejdnem odjela do Bulharska s přítelem, vlastně snoubencem. Svatba se chystá na září. Toď vše.Pokračování příště ...
Ahoj, jsem tu zase. Omlouvám se za to, że včera nevyšla kapitola. Bylo rodinné grilování a abych měla čas pro sebe. Jinak co si myslíte o této kapitola? Možná ten box byl přitažen za vlasy, ale když je to její koníček.
Coment&Follow&VoteVaše FlowersCuteFlowers 😄
ČTEŠ
Live youtuber
Fiksi PenggemarElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...