Na koneci youtuberingu mi všichni youtubeři říkaly, dobrá trefa, dobře jim tak, nechtěl bych atd... Měla jsem dva programy, poznej youtubera s Hoggym, napodobit youtubera s Teri. Já předváděla Martina, Hoggyho, Goga, Martina Rotu. Teri Menta, Vidraila, Pedra, House. Tolik smíchu jsme za jedno vystoupení zažily. Některé naše předvádění stáli za to.
Po youtuberingu ...
Všechno mě hrozně zmohlo. Nahradil mi to den spánku, doslova. Další dny malujeme pokoje, dolaďujeme. Já mám červený pokoj.
Snažila jsem se to tu poznat. Prošla jsem se po náměstí. Párkrát mě zastavili fanoušci a prosili o podpis, fotku. Narazila jsem inzerát na brigádu do Starbucksu. Zalíbila se mi, ihned jsem vyrazila, zabrat toto místo.
-------------------------,,Dobrý den máte ještě volné místo prodavačky?" ,,Jistě, máme." ,,Kdybych mohla nastoupit?" ,,Pozítří tady v osm." ,,Děkuji." ,,Není zač, nejste Elena z youtube?" ,,Ano." ,,Zbožňuji vás." ,,Opravdu?" ,,Ano."
Fajn i v práci budu mít fanoušky. Bezva ne, že by mi to vadilo, ale trochu soukromí aspoň v práci by neuškodilo. Po zbytek dne procházím celé město. Je nádherné. Chci projít pár obchodů. Zavolám Teri jestli nechce. ,,Halo?" ,,Ahoj Teri nechceš jít nakupovat?" ,,Jo klidně, kde?" ,,Uprostřed náměstí." ,,Fajn do deseti minut mě čekej. Ahoj." ,,Ahoj."
Po deseti minutách ...
,,Ahoj Elén." ,,Ahoj." ,,Kam jdeme?" ,,Do Manga?" ,,Ok potřebuji nutně kalhoty." ,,Já tílko." Prošly jsme Zaru a asi dalších pět obchodů. Každá se sedmi taškami míříme do Starbucksu na kafe. ,,Dobrý den, co si dáte?" Já: ,,Latté." Teri: ,,Též, prosím napsat Teri a Elen." ,,Jistě chvilku počkejte." Miluji kafe, hlavně latté.
Celá vyřízená se vracím domů přesně na večeři. ,,Ahoj rodinko." zakřičím. ,,Ahoj Elen." zařve mamka. ,,Mami mám novinu." ,,Jakou." ,,Brigáda ve Starcbuksu." ,,To je skvělé pro začátek." ,,Co je k večeři?" ,,Špagety." ,,Jupíí."
Po večeři natácím video Nová práce, Youtubering. Celé natáčení trvalo zhruba hodinu. Následovalo stříhání. V půlce stříhání mi na skype volá Vadim,Kovy,Ment. Naše obviklá skupinovka.,,Ahoj klucí."
,,Čau Elen."
,,Co je u vás nového kluci?"
Vaďák: Nic
Kovy: Stříhání
Ment: Nic jaktože tvůj pokoj není zelený!
Ja: Já mám brigádu a protoč.
Kovy: Jakou?
Já: Tady na náměstí ve Starcbuksu. Už pozítří.
Vaďák: Přijdu prozkoumat.
Ment: Také
Já: Ať vás nenapadne.
S klukama je sranda, zahráli jsme si všichni GTA. Porazila jsem je pokaždý. ,,Je půlnoc, půjdu spát ahoj." Všichni: ,,Ahoj."
Dostříhám video. Vykoupu se. Nakonec usnu do klidného spánku.Zapomněla jsem vám říct, že s klukama máme dohodnutý na zítřek sraz za městem. Je tam místečko klidu, jak ho nazval Kovy, prý tam nikdo nechodí. Tak schválně.
Příští den ...
Probouzím se s pocitem natěšení. V jednu je ten sraz. Dost času na přípravu. Osprchuji se, namaluji řasenku, linky, lehké zelené stíny. Žádné přehánění. Nastala nejhorší část rána, vybrat oblečení. Rozhodla jsem se pro kytkovanný top s kraťasy.Mamka k snídani upekla pizza šneky, prý ať zbytek nabídnu kamarádům. Je nejlepší kuchařka co znám. Po snídani jsem vydala video na youtube a rovnou koukla na nová od Stejka, Goga prostě od všech co byli na youtuberingu. Nejradši mám vlogy. Koukla jsem i po těch co mají méně odběru na podporu, přihodila k tomu komentář.
Zrovna mi přišla esemska od trenéra, že dívčí zápas je za týden. Mám sedm lístků. Mamka na zápisy nechce chodit, prý je to kravina, brutální. Aspoň pozvu kamarády. Kouknu na hodiny. Panebože nestíhám, beru tašku, bílé conversky. Vyrážím vstříc mentro. Mám pět minut, dobíhám na smluvené místo kde už čekají všichni. ,,Kde jsi byla?" ,,Psal mi trenér. To mě přivádí k tomu, nechcete se jít podívat na můj zápas?" ,,Jak někomu nakopeš zadek? Samozřejmě" Vaďák. MenT: Jo, Kovy souhlasil. ,,Fajn, nevíte kdo by eště chtěl? Mám sedm lístků, těďkon vlastně čtyři.
Asi půl hodiny všichni řešili kdo by chtěl jít, nakonec to skončilo takhle: Kovy, MenT, Vaďák, Fallenka, Martin, Matúš, Expl0. Poté jsme jim zavolali a oni souhlasili. Dost povídání o boxu.
,,Půjdeme teda?" Kovy: ,,Jo." Starosta sem dal postavit houpačky, dvě lavičky. Doufám, že si umíte představit když kluci uviděli houpačky, samozřejmě o ně bojovali. Pěkná podívaná. Mezitím co se o ní hádali, proklouzla jsem na ni. Ha, mají to mí. Zbýbá jedna, kdo z koho? Vyhrál Kovy. Legračně uražený Vaďák šel k lavičkám. ,,Ale prosimtě." objala jsem ho. Usmívá se, dobré znamení. Najednou mě začne lechtat. ,,N.. n....ne..chtoho." ,,Za pusu?" ,,J...jo." Přestal, dostal ji na tvář. ,,Já chci taky." trucoval Ment ,,Nedostaneš." vypláznu jazyk. ,,Ty jedna." rozeběhne se za mnou. Úspěšně utíkám, když chytne moje kraťasy a stáhne mojí maličkost spolu s sebou na zem. Kovy je rozesmátý jak retard.
,,Mám hlad." řeknu. Váďa: ,,Taky, na pizzu." ,,To mi připomíná, mamka posílá pizza šneky." ,,Mňam." vykřikne Ment. Stihnu si vzít jeden kousek než se na to vtrhli oni. Snědli to. Néé. ,,Jako supi na svou kořist."Pokračování příště ...
Ahóój, je tu další nová kapitola. Chtěla bych poděkovat dvouma holkám jedný kajacern za moje první ohlasy a druhý LuluWitch22 za příjemný komentář. Podpora abych věděla, že mám poktačovat dál.
Coment&Vote&Follow
Vaše FlowersCuteFlowers 😊
ČTEŠ
Live youtuber
FanfictionElena je 18 letá youtuberka, má přes 500 000 tisíc odběrů, časem ji však roste počet odběrů. Na youtuberinku se pořádně spřátelí s ostatními youtubery, ale zvláště se jí jeden dostane pod kůži. Kdo je to? Dozvíte se v příběhu. Pozor: Příběh je zce...