Aynanın karşısına geçip kızarmış gözlerime, kurumuş dudaklarıma, kızarmış burnuma ve ıslak yanaklarıma baktım. Tenim bembeyaz ölmüştü. Ölü gibiydim ve acı çekiyordum. "Ölmüşüm be" dedim alayla gülerek kendi kendime.
Saatlerdir yatağıma ağlıyordum. Kapı çalınca boğazımı temizledim hemen. Safiye teyze ben kendimi bildim bileli bizimleydi ve onun beni böyle görüpte canını sıkmasını istemiyordum. "Gir" diye seslendim.
"Kızım kapıyı kilitledin ya" dediğinde kendime gelmek için kafamı hızla sağa sola salladım ve 'ha?' diye mırıldandım. Sonra aklıma odama kimsenin girmesini istemediğim için kapıyı kilitlediğim an geldi ve kapıya doğru yürüdüm.
Derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Karşımdaki endişeli gözlerle bana bakan Safiye teyzeye gülümseyip dolabımın karşısına geçtim. "Sence nasıl bir şey seçmeliyim?" dedim ellerim elbiselerimde dolanırken.
"Kızım gel otur şuraya, bırak elbiseyi falan şimdi sen. Hadi biliyorum bir derdin var anlat bana" dediğinde gülümsememi genişletmeye çalıştım. "Ne derdim olacak Safiye Sultan?" dedim ona dönmeden. Dönersem anlardı yalanımı, biliyordum.
"Bak bak küçük hanım yalanlara da başlamış" dediğinde oflayıp yanına oturdum. "Ya Safiye Sultan ben biriyle tanıştım" Safiye teyze gülümsemeye başladı. "İlk başlarda ondan uzaklaşmaya çalıştım ama sanki sürekli beni ona doğru çeken bir şey vardı."
Gözlerimi kaçırarak gülümsedim. "Uzun boylu, yakışıklı, zeki, zengin. Bunlar pek umurumda değil ama o her kelimesiyle kendine aşık ediyordu beni. Gülüşü beni büyülüyordu, bakışları içimi eritiyordu sanki. Gece güzeli deyip duruyordu bana. Hiç iltifat etmedi bana. Bir kez bile. Yine de çok sevdim be Safiye Sultan. Sonra," deyip durdum birden. Aniden gülümsemem soldu, gözlerim yeniden dolmaya başladı. "Sonra o seni kullandı" dediğinde başımı boynuna koydum hemen.
"Bir kız varmış yıllar öncesinden. Özge. Kuzenim olan hani. O, Özgeyi çok sevmiş. Benimle de onun intikamını alıyormuş. Özgenin canını yakamam bari akrabalarından birinin canını yakayım demiş. Canımı yakmadı canımı aldı gitti haberi yok"
Kollarımı hemen Safiye teyzenin boynuna dolayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. "Şşşh! Ağlama güzel kızım. Bak şimdi ne yap biliyor musun? Git o balonun en güzel kızı ol ve o çocuğu büyüle, kendine hayran bırak, pişman et onu"
Kollarımı boynundan çekip boğuk çıkan sesimle, "Yapabilir miyim cidden?" dedim güven istercesine. Safiye teyze gülümsedi ve, "Tabiki yaparsın! O Özge paçozu bile yaptıysa sende yaparsın!" deyince özgüvenim hızla yerine geldi.
"Yaparım tabi! O geri zekalıya beni kullanmak ne demek göstereceğim! Sen kim köpeksin de beni kullanacaksın!" diyerek hızla yatağımdan kalkıp bütün elbiselerimi yatağımın, sandalyenin, çalışma masasının ve bir çok yere özenle koydum. Öncelikli olarak renkli olanları eledim ve sadece siyah ve beyaz olanlar kaldı.
"Bence beyaz olanları bir düşün. Çok üzülmüş gibi gösterme kendini" dediğinde refleks olarak çattığım kaşlarımı düzeltip ona döndüm. "Haklısın" deyip siyah olanları da eledim ve bütü siyah elbiselerimi de renklileri attığım kenara attım.
Safiye teyze eline bir elbise alıp bana gösterdiğinde hayranlıkla ne zaman aldığımı bilmediğim o elindeki elbiseye baktım. İnce ve birbirine çapraz askıları vardı. Karınında çok az bir kısım açıktı ve tülle falanda kaplı değildi. Eteği de bayağı genişti. "Bu nasıl?"
"Harika!" diye çığlık atıp elbiseyi üzerime tuttum ama önce Meltem'den Levent'in numarasını alacaktım. Telefonumu alıp 48 cevapsız çağrıya baktım. Yarısından fazlası Meltemden diğerleri de Savaştandı. Sırıtarak Meltemi aradığımda anında telefon açıldı.
"Neredesin kızım sen?! Bak sakın üzül-" Meltemin konuyu fazla uzatacağını anlayınca hemen sözünü kestim. "Meltem anlatacağım her şeyi ama önce bana Leventin numarasını at, hemen" dedim ve Safiye Sultana döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.
"Partiye gelecek misin yani?" dedi coşkuyla Meltem. "Tabii ki geleceğim! Hadi!" deyip hemen telefonu kapattım ve makyaj masamın koltuğuna oturdum. Safiye teyze de maşayı çalıştırıp saçımı maşalamaya başladı. Kuaföre zaman yoktu.
Mesaj gelince hemen numarayı aradım. "Alo?"
"Alo, Levent?" dedim yarım ağız sırıtırken. "Buyrun benim" Evet bu gece herkesi büyüleyecektim. En başta da o Kıvanç Yapıcı'yı. "Ben Aylin, ya şu partiye gitme teklifin hala geçerli mi?"
"Aylin!Tabii ki geçerli" dediğinde Safiye Sultan'a tamam bu iş der gibi hareket yaptım. "O zaman sana mesaj attığım adresten 7.30da al beni"
Kısa oldu kusura bakmayın en kısa zamada ybyi yayınlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
Fanfiction"Kimsin sen?" dedi karşısındaki tahminen kendi yaşlarında olan o çocuk. Kaşlarını çattı, "Seni ilgilendirmez" dedi Aylin. Karşısındaki kişinin kaşları daha da çatılırken, "Ne işin var gece gece burada? Yatakhanene dön, hemen...