-12-

409 23 14
                                    

AYLİN

Tilkinin dedikleriyle şok olurken hızla kafamı sağa sola salladım. Gözlerim dolmaya başlamıştı bile. "Tilki, Tilki ben özür dilerim" dediğimde şaşkınlıkla bana baktı. "Ne?" dedi sesi titreyerek. Derin derin nefes aldım. Hayır! Bu böyle olamazdı. Tilkiye evet dersem sonunda bırakacaktı beni. 

"Olmaz Tilki, yani olmaz bu." dedim yine gözlerimden yaşlar akmaya başlarken. "Neden?" diye bağırdı kızarmaya başlayan gözleriyle. Dudağımı dişledim. "Bak ben, tamam seni seviyorum, her anım seninle olsun istiyorum, ömrümün sonuna kadar seninle olmak istiyorum falan ama sonunda ben Çağla gibi olmak istemiyorum Tilki. Ben bunun sonunda umutlanıp da ağlamak istemiyorum Tilki, çok üzgünüm özür dilerim." deyip sokağa çıktım ve yürümeye başladım.

Sonunda üzüleceğim bir yola girmekten korkuyordum. Zamana ihityacım da vardı. Meltemle konuşmalıydım.

----

Meltem ilk derse girmeyip okulun arka tarafında ona her şeyi anlatmam için beni tehtid etmiş ve ilk derse girmemiştik. Zaten benimde buna fazlasıyla ihtiyacım vardı. Melteme her şeyi anlatacaktım.

Beraber okulun arka tarafına gelince sırtımı duvara yasladım. "Eee anlatsana Aylin! Dün gece sizi beraber çıkarken gördüm, ne oldu sonra?" dedi coşkuyla. Derin bir nefes alıp ofladım ve elimle yüzümü avuçlayıp duvarda kaydım ve yere oturdum. "Ya Meltem" dedim ağlamaklı çıkan sesimle. O da yanıma gelip bana sarıldı.

"Tilki bana beni sevdiğini söyledi" dedim hala elimle yüzümü kapatmışken. Her şeyi berbat etmiştim! Çocuk bana beni sevdiğini söylemişti bense gidip hayır demiştim. Geri zekalılıkta zirve yapmış, nirvanaya ulaşmıştım! "İyi de güzelim bunda üzülecek ne var?" dedi içimi ısıtan bir ses tonuyla.

"Ama ben ona hayır olmaz dedim!" diye bağırdım boğuk sesimle. Ciddi ciddi bırakıp gitmiştim orada çocuğu. "Ne?" diye cırladı Meltem. Birden ağlamaya başladım. Niye hayır demiştim ki ben zaten? "Korktum işte Meltem, öyle bir yola girmekten korktum, kaybetmekten korktum, gider diye korktum, başka bir kız çıkar karşısına ya da Özge geri gelir diye korktum. Ya korktum iste Meltem! Korkağın tekiyim ben!"

"Şşş tamam, ağlama Aylin. Sakin ol. Bak korkarsan kaybedersin, bunu unutma. Korkma! Neyden korkuyorsun ki? Seni seven adamdan mı? Saçmalıyorsun Aylin hem de çok saçmalıyorsun. Ve böyle saçmalarsan sonunda gerçekten onu kaybedeceksin" Korkuyla ona baktım ve daha çok ağlamaya başladım. 

"Ya Meltem!" diye bağırdım boğuk çıkan sesimle. Bir şey demeden daha sıkı sarıldı bana. Derin derin nefes almaya çalıştım hıçkırıklarımın arasından. Onu kaybetmeyecektim. Korkuyorsam korkuyordum. Zaten bugün okula bile gelmemişti ama illa ki gelecekti. O gelmezse ben onu bulur giderdim yanına. "Ne yapacağım peki?" diye mırıldandım. 

"Ha şöyle güzelim yola gel" deyip sırıtmaya başladı ve ben Meltemin aklında dolaşan fikirlerden tırsmaya başlamıştım.

🎈🎈🎈

2 gündür Tilki okula gelmiyordu. Savaşa sormuştum ama o da bilmiyordu yerini ve ben delirecektim. Onu çok merak etmiştim ve özlemiştim. Dudağımı dişleyip kendimi ders dinlemek için zorladım ama olmuyordu. Dersin son 5 dakikasında kapı çaldı ve sınıfa Çağlayla Tilki girdi. O an farkettim. 2 gündür Çağla da ortalıklarda yoktu. Lütfen aklıma gelen şey olmuş olmasın.

Tilki bomboş gözlerle bana bakıp yerine oturdu. Öğretmen de zaten ders bölündüğü için serbest bırakmıştı. Kalp atışlarım daha da hızlanırken, "Neredeydin?" diye sordum sabırsızca. O bana bakmak yerine etrafı incelerken, "Sana ne?" diye konuştu umursamazca.

Gece GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin