Nominacja od @Lilianne_Evans
Zasady:
1.Wypisz zasady
2. Napisz 15 faktów o sobie
3. Zrób to w ciągu tygodnia
4.Nominuj 15 osób
[Jako, że lubię łamać zasady (taka buntowniczka ze mnie!) niestety nie będę nikogo nominować. Może po prostu nominuję tego, kto to przeczyta i będzie chciał to zrobić xd]
1. Mieszkam na wsi. Serio. Szczęście, że do Warszawy tylko 50 km
2. Kocham Azję <3 (Moi przyjaciele mówią, że oszalałam)
3. Przez 90% życia mam zimne ręce. Stopy też.
4. Notorycznie unikam wf-u, jednak w tym roku postanowiłam to zmienić (tjaa, już to widzę)
5. Mam irytujący zwyczaj wtrącania angielskich bądź koreańskich (z innych języków rzadziej) słów lub zwrotów w codziennej mowie i w wiadomościach, przez co osoby, z którymi rozmawiam przez połowę czasu nie wiedzą, o co mi chodzi. Chyba że wytłumaczę im po polskiemu.
6. W przyszłości chciałabym zostać lekarzem, tylko jeszcze nie wiem jakim. Może pójdę w ślady wujka i zostanę psychiatrą?
7. Jestem okropną bałaganiarą. W moim pokoju porządek nie utrzyma się dłużej niż trzy dni.
8. Moim hobby jest chadzanie na koncerty... Na razie byłam na trzech
9. Czy tylko ja jestem taka zdolna, żeby przeciąć sobie wargę telefonem?
10. Ogólnie, to mam brązowe włosy (choć niektórzy usilnie mi wmawiają, że jestem blondynką i to do tego ciemną xd), dziwne, zielono-piwne oczy i zadarty nos (A wy jak sobie mnie wyobrażaliście?)
11. Boję się większości zwierząt. Może to dlatego, że w dzieciństwie pogoniła mnie gęś sąsiadki?
12. Gdy pierwszy raz oglądałam "Koszmar z ulicy wiązów" na widok tego całego koszmaru roześmiałam się, podczas gdy moja młodsza siostra o mało nie zemdlała ze strachu. Z resztą, gdy z moją BFF oglądamy horrory zawsze płaczemy ze śmiechu
13. W drugiej klasie podstawówki pobiłam się z moją najlepszą przyjaciółką.
14. Moim takim love krowe (thanks Anka) jest podróżowanie. Chciałabym zwiedzić cały świat!
15. Kocham wszystkich tych, którzy czytają, gwiazdkują i komentują moje wypociny oraz wspierają mnie w dalszym pisaniu. Sto buziaków i worek brokatu dla was!!
P.S. Wattpad mi wariuje i piszę to drugi raz T.T Ktoś przytuli?
CZYTASZ
Never say never... | Jily
FanfictionZwykła historia. Ale czy na pewno? Jest sobie ruda, często zdenerwowana, pyskata Lily, wraz z nierozłącznymi przyjaciółkami; Dorcas, pięknością, zmieniającą chłopaków jak rękawiczki i Ann, szaloną, optymistycznie nastawioną do życia dziewczyną. Są t...