Od 3 tygodni nie rozmawiałam z Erykiem. Ostatni raz go widziałam w parku. Dzień leciał za dniem, za kilka dni miały być moje urodziny. Pomyślałam że może z tej okazji wybiorę się do klubu z Alicją. Może kogoś poznam i uwolnie swój umysł od Eryka. Za często nie chodzę na imprezy no i też mało piję, mam słabą głowę. Z rozmyślań wyrtwa mnie mama
- za godzine masz być gotowa do wyjścia.
- Jak to? Gdzie się wybieramy?
- Niespodzianka kochanie.
Wzruszyłam ramionami i zrobiłam tak jak kazała mi mama. Po godzinie stałam przed dzwiami ubrana w czarne spodnie z dziurami i biała bokserke. Włosy miałam rozpuszczone były naprawde długie. Po chwili na dół zeszła mama a za nią tata.
- Gotowa?
- Tak mamusiu.
- To super.
- Tylko moje panie - powiedział spokojnie tata. - żeby moje konto zbytnio nie wypustoszało
- Bez obaw - zaśmiała się mama i czule się porzegnała z tatą.
- Ehemmm... - odchrząknęłam - czy możemy już iść?? Tak tak też bede tęsknić.
- Tak już wychodzimy - zaśmiała się mama I rzuciła szybki uśmiech tacie.
Wyszłyśmy z domu i ruszyłam w stronę auta. Mama zajęła miejsce kierowcy a ja obok niej. Cała droge panowała cisza miedzy nami w tle bylo słychać tylko radio. Po jakimś czasie mama zatrzymała się przed salonem piękności. Popatrzyłam pytająco na mame a ona uśmiecheła się i weszłyśmy razem do środka.
- Dzień dobry - powiedziała do nas miła kobieta. - były panie umówione?
- Tak Oczywiście - mama podała nasze nazwisko i blondynka pokierowała nas dalej. Kiedy weszłam do kolejnego pomieszczenia było ono w kolorach biało niebieskich. Wystrój salonu bardzo nam się podobał. Obok stanowiska stała już fryzjerka.
- Dzień dobry, która z pań pierwsza ? - Na to pytanje moja mama usiadła I wskazała na mnie. Mama czytała mi w myślach. Moje włosy aż się prosiły żeby je podciąć. Kiedy usiadłam na fotelu fryzjerka zapytała co bedziemy robić. Odpowiedziałam żeby zrobiła coś niesamowitego a na koniec podcieła końcóweczki. Zamknęła oczy I się odpręrzyłam, lubię kiedy ktoś bawi się moimi włosami. Po jakimś czasie otworzyłam oczy a moje włosy wygłądały tak.
Kiedy je zobaczyłam byłam bardzo zadowolona z usługi. Po mnie usiadła moja mama, która podcieła tylko włosy, nie lubiła zmian. Po wizycie u fryzjera mama zapytała czy mam ochote pójść do kosmetyczki. Odrazu się zgodziłam. Po 10 min byłam na miejscu. Gabinet był mały siedziały tam dwie kobiety ja usiadłam przy jedym stoliku, a mama przy drugim. Po paru minutach moje paznokcie były gotowe.
CZYTASZ
Kolega mojego brata
Romance18 letnia Amanda to piękna szczupła dziewczyna o długich brąz włosach. Jest zakochana w przyjacielu swojego brata. Początkowo boi się uczucia które do niego żywi... ponieważ po ostatnim związku straciła pewność siebie. Wspiera ją jednak najlepsza pr...