Nareszcie wszystko za mną. Od tamtych wydarzeń minęło pare miesięcy. Mój porywacz został skazany i szybko nie wyjdzie na wolność. Podczas rozprawy był na sali Eryk oraz moja rodzina. Bardzo mnie wspierali swoją obecnością. Jednak na czas moich zeznań Mariusz został wyprowadzony z sali rozpraw. Bardzo mi to pomogło bo nie chciałam rozmawiać o tym co bylo w jego obecności. Teraz już nie muszę go oglądać. A co z tą kobieta ? Już wam mówię. Jego dziewczyna dała mi spokój ponieważ wystąpiłam o zakaz zbliżania się. Powinnam była zrobić już to bardzo dawno. Oszczędziło by mi to wiele stresu. A co w sprawie tamtych dwóch typków? Razem z Erykiem udaliśmy się na policję, która szybko ich złapała. Czekają na sprawę w areszcie. Prawnik powiedział ze policja nie miała dowodów żeby ich posadzić. Bardzo uważali by nie zostawiać po sobie żadnych śladów. Jednak te nagrania były nie zbitym dowodem na ich winę. Mam teraz już spokój jestem wolna i szczęśliwa. Nareszcie mogłam wrócić do swojego mieszkania z moim przyszłym mężem i mogłam kontynuować szkołę. Eryk znalazł pracę układa nam się bardzo dobrze. Alicja tez się zaręczyła i jest bardzo szczeliwa. Oczywiście powiedziałam chłopakowi o naszej upojnej nocy. Był bardzo zdziwiony a za razem rozbawiony. Nie spodziewał się po mnie takiego czegoś. Cieszę się ze nie był zły... Mamy w planach ślub zaraz po ukończeniu mojej szkoły. Do tego czasu mamy zamiar oszczędzać. Nasi rodzice obiecali ze pomogą nam finansowo. Mamy w nich ogromne wsparcie. Wszystko wróciło na właściwe tory i możemy cieszyć się sobą. Z Panią psycholog tez już nie muszę się spotykać. Pomogła mi przejść przez to wszystko i jestem jej bardzo wdzięczna. Prawo jazdy tez zdałam po mino to ze był to dla mnie ciężki czas. Teraz idziemy przez siebie szczęśliwi. Nie muszę martwić się już o nic. Po raz pierwszy czuje się naprawdę bezpiecznia.
________________________________
Kochani to mój ostatni rodzial. Kończę już moja opowieść, dziekuje ze byliście do końca ! Mam nadzieje ze nie jesteście bardzo źli :) ale nie ma co się martwic mam w planach zacząć nowe opowiadanie :D tylko dajcie znać co o tym myślicie. Oczywiście zostawiajcie gwiazdki i możecie polecić to opowiadanie swoim znajomym! Dobranoc ❤️
CZYTASZ
Kolega mojego brata
Romance18 letnia Amanda to piękna szczupła dziewczyna o długich brąz włosach. Jest zakochana w przyjacielu swojego brata. Początkowo boi się uczucia które do niego żywi... ponieważ po ostatnim związku straciła pewność siebie. Wspiera ją jednak najlepsza pr...