"هى پسر ببين ! از لحاظ روانشناسى روابط پيچيده اى بين شما دوتا هست ! "
" نظرت چيه بجاى اين حرفا بهم بگيشون ؟ "
" شك دارم بفهمى " با خنده ى احمقانه اى اينو گفت.
" خفه شو "" خيلى خب ، ببين ، انسان هايى هستند كه خاصن .. هميشه ، توى همه چيز اين جهان يه سرى استثنا وجود دارن ! بعضى آدما استثنان ! از نظر شخصيتى .... مثل شما ليام . ميدونى هركس توى اين جهان ظرفيتى داره ! و ظرفيت بعضى ها خيلى زياده ... اونا چندتا شخصيت رو درون خودشون دارن .. تو يه لحظه مثل يه بچه ى پاك و مهربون ، و توى يه لحظه ى ديگه يه موجود درنده ! هيچكس نميتونه درست اونارو بشناسه ، به جز كسى از جنس خودشونه ... اگه بخوايم اين شخصيت هاتونو مثل پستى و بلندى فرض كنيم ، اينجوريه كه ، ٢راه فقط ممكنه ... يا اين پستى ها بلندى هاتون همو پس ميزنن و شما هى از هم دورتر ميشين و به بزرگترين دشمناى هم تبديل ميشين ! مثل كاراى احمقانه ى الانتون نه ! واضح تر بخوام بگم ، شايد فقط يكيتون زنده بمونه و اونيكى به ابديت ميپيونده ... يااا اينكه .... "
حرفشو قطع كرد ..."يا اينكه چى ؟"
" يا اينكه اين پستى ها و بلندى هاى شخصيتيتون انقدر ظريف روى هم ميشينه و همو پر ميكنه كه به يه شخص ، به يه روح تبديل ميشين ، يه بى نهايت بينتون جارى ميشه ... يه عشق بى نهايت ... "
حرفاى دومى دوستشو تو قسمت دورى از ذهنش گذاشت و با گستاخى و غرور گفت :
" فكر كنم ماليك كسى باشه كه ميميره "_______________________
* اخطار :|
١٠ قسمت اول اين داستان ممكنه كليشه اى باشه ، يعنى هست D: * اینو چندین سال پیش نوشتم :| بچه بودم :| جاهل بودم 😂 ب بزرگی خودتون ببخشید :\ یکم جلوتر برین بهتر میشه :)))
-
#من_نويسنده_نيستم
اميدوارم خوشتون بياد .Xxx
YOU ARE READING
Soulmates or Soul enemies? || Ziam
Fanfiction[COMPLETED] [ ابديت يا بى نهايت ... ؟ ] ∞ داستان دو پسر جوان كه رابطه خوبى با هم ندارن اما به كمكـ هم براى نجات مهم ترين آدماى زندگيشون تلاش ميكنن ، و احتمالا اونجاست كه همه چيز عوض ميشه ........