Nama aku Kim Naera , anak kepada makcik Kim YongA dan pakcik Kim TaeGi . Semua negara kenal aku dengan perangai yang tak serupa perempuan . Oh lupa nak bagitahu , gender aku Female tapi ramai orang letak aku ni Male . Eh eh sedap sedap mak ayah jiran diorang je cakap aku yang comel ni Male . Perangai aku ni takde la sampai tahap 'kejantanan' tu setakat pakai spender IronMan apa salahnya -.- . Tapi sejantan jantan aku , aku ada hati kat sorang mamat nih >< handsome tak ? huh Hello my taste yang handsome je tau * flips hair *
" Kim Naera !! "
Haa dah mula lah tu makcik 'popek' nak berleter . Haih aku yang malas ni terus meletakkan Iphone6 di tilam dan terus masuk kedalam bilik mandi . Biasalah tu tabiat aku tidur pukul 3pagi bangun pukul 7 pagi tu pun sempat layan Instagram bakhang !
By the way Instagram aku ( bbang_88 ) . Takyah follow pun tak pe sebab aku bukannya hot sangat" KIM NAERA !!! "
" YE Mama ! Naera turun lah nii ! "
Aku meninggikan suara ku sedikit agar makcik popek tu dapat dengar suara aku . Popek popek pun dia still omma aku yang paling aku sayang .
Aku terus turun menuruni anak tangga yang agak tinggi itu , apa motif bina tangga banyak banyak ? Rumah aku ni agak besar jugak lah sebab aku ni dari keluarga berada tapi aku susah nak dapat kasih sayang pakcik Kim TaeGi ni . Yang ni aku label pakcik misai tebal .-. huish misai dia kalah wakdoyok ><
" 78 , 79 , 80 "
Yes akhirnya berjaya jugak aku turun tangga ni . Tercungap cungap aku nak berjalan ke meja makan di dapur . Makcik popek dah membebel kat dapur tu dah .-.
" Morning Mama "
Rutin harian aku setiap hari . Yelah kalau breakfast Appa semua ilek ( hilang ) .
Mama aku senyum , dan terus menghidangkan Nasi Goreng Kimchi ! Gosh favourite aku duh . Aku ambil sudu dan terus makan dengan kelahap .
" Naera ! awak tu perempuan "
Tegur omma aku . Ye omma ye , saya tahu saya perempuan . Aku pun terus memperbetulkan posisi kedudukan aku . Tadi aku duk terkangkang sambil makan . Serupa setan durjana jugak aku ni .
Aku terus memakai kasut , sambil memakai kasut tu aku ambil peluang kentut tahap 2 dulu . Nanti kat sekolah tak dapat nak lepaskan lagi . Omma aku menggeleng kepala .
" Hati hati kat sekolah ye "
Pesan omma aku , aku cium dia dan terus mencubit pipi dia kuat kuat . Geram , makcik popek tembam you know ? Sebab tu pakcik misai tebal sayang Haha .
Aku melambai ke arah Mama ku sebanyak sepuluh kaki . Haih memang rutin harian sangat tu .-. Mama aku pun tak kesah kalau aku panggil dia makcik popek .
Macam biasa aku ikut jalan shortcut . Jalan shortcut ni takda orang lepastu sunyi . Tu yang aku suka gila jalan kat situ . Haih bila la nak sampai BigShit Highschool ni . Kenapa la pelik sangat sekolah yang aku belajar ni -.- dah la pelik , jauh pulak tu . Kaki aku ni pun dah boleh jadi macam Usain Bolt , jadi panjang pastu lari laju laju biar sampai cepat .
TBC
YOU ARE READING
44 Days || p.j.m
Fanfiction44Days Kisah persahabatan antara Park Jimin dan Kim Naera semakin rapat . Dan persahabatan itu semakin renggang apabila ........ Network Error