DAY 28

105 4 1
                                    

End Of Flashback

Aku dah tak tahan dengan simua ini T.T . Aku berjalan kaki ke rumah Jimin . Ya Ampunn , pinat siya .

Dari jauh aku nampak no flats Jimin

Jams
1995

Jimin , you got no jams . Ya Tohann kemain laju dia bawak weh . Tapi takkan dia tak nampak aku dekat tepi jalan ni ? And aku nampak ada 2orang jejaka handsome kecuali Jimin sedang merana dengan kelajuan kejahatan Jimin .

But ada seorang kanak kanak mengeluarkan kepalanya dari tingkap kereta . Ya Ampun ( ' ▽ ' ) Siap nyanyi lagu

" Mari belajar vokal
A E I O U "

Nasib comel .

Aku pandang kereta Jimin yang makin lama makin hilang dari pandangan aku

Aku rasa dia memang dah benci aku . Aku sedar aku siapa , manusia jijik . eh eh aku bukan manusia dah :)

Makin lama aku berjalan , makin lenguh kaki aku ni . Mesti korang tertanya tanya kan ? Kenapa tak guna kuasa aku ? Aku dah semakin lemah , dan kuasa hilang muncul makin lama makin pudar . Huargh sedihnya .

Aku masuk kedalam bilik Jimin dengan lemah . Kenapa aku perlu pergi bilik dia jugak ? Abang Awie sila jawab T.T

Aku memerhati diseluruh bilik Jimin . Cantiknya bilik dia . Tersusun . And tiba tiba muncul dua tanduk dekat kepala aku .

Kenapa dia tak mati je . Ayat kau masih dalam ingatan aku Jimin . Aku senyum sinis .

Produk tersusun di meja makeup T.T aku campak ke bawah . Pasu yang terlatak di sudut bilik aku pecahkan . Langsir yang tergantung rapi , aku koyakkan . Sakitnya hati aku ni Tuhan je tahu T.T

Dan aku pergi je arah meja belajarnya . Terlihat gambar Yeontae bersama Jimin di taman ?! Yeontae ?!

Aku ambil gambar tu aku pecahkan . Kalau pecahkan , still ada lagi gambar tu . Aku ambil gambar tu then koyakkan . serpihan kertas aku campak bertaburan .

Meleleh lah kau punya airliur cari gambar Yeontae tak guna tu .

KLAK

Bunyi pintu dibuka mengejutkan aku .

" Ya Tuhann . Apa dah jadi dengan bilik Jimin ni ? " Pn.Park membuka pintu sambil bercekak pinggang .

" memang nak kene budak ni " Pn.Park terus menutup pintu bilik anaknya dan berlalu pergi .

Aku menuju ke katil milik Jimin . Katil ni lah yang memberikan aku keselesaan .

Aku ambil serpihan muka Jimin dan Yeontae bersama . Rapatnya mereka ... Aku tenung muka Jimin lama lama . Sekali imbas aku tenung muka Yeontae . Macam sambal belacan .

Kenapa dia tak mati je ?

Jijik

Perempuan murahan

Bila aku teringat balik kata kata Jimin , hati aku rasa sakit sangat . Kau lebih percayakan cinta daripada kawan .

Air mata ku mula mengalir satu per satu . Aku tenung gambar mereka berdua . Taktahu kenapa begitu sakitnya hati aku .

KLAK

Pintu bilik dibuka seseorang . Aku mendongak melihat gerangan siapa yang membuka pintu tadi .

Dia melihat persekitaran biliknya yang bersepah dan tidak tersusun .

" sorry " aku ambil keputusan untuk jauhi diri aku daripada Jimin . Park Jimin yang selalu buat aku ketawa

" Naera ah "

Dia panggil aku dengan kuat dan nada yang sedikit sedih . Kuasa aku makin lama makin lemah . Tapi aku terpaksa juga guna :') Hell lah .

Aku hilang dari pandangan dia

TBC

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

44 Days || p.j.mWhere stories live. Discover now