Jimin POV
Aku sebagai pelajar tadika kemas yang bertanggungjawab . Aku pakai seatbelt time memandu . Dan sememangnya takde kene mengena -_-
Satu orang masuk
Dua orang masuk
Tiga orang masukJangan tanya masuk apa , ofcourse lah masuk dalam kereta aku . Dah nama pun nak pergi tempat pembunuhan tu . K aku bagi nama The Killer je lah .
" weh Jimin ! please lah bawak laju sikit . Macam siput babi aku tengok " kata kata berasap yang dilontarkan dari Taehyung membuatkan kepala aku timbul dua tanduk . Muehehehe
Aku tekan minyak . Sebenarnya aku takde lesen memandu . So aku taktahu apa benda yang aku tekan guna kaki ni . Lantak kau lah .
Now 210km/j amacam ? Pergh aku tengok Taehyung punya mulut dah macam Hagemaru pffttt .
Hoseok pula sorok dalam bonet kereta . Katanya takut aku bawak laju laju
Yang aku pelik sekor mamat ni -__- boleh pulak dia keluarkan kepala dia melalui tingkap siap nyanyi lagu
" Mari belajar vokal ,
A E I O U "K aku taktahu keberanian mana dia kutip . Maybe sperm Encik Jeon terlalu subur masa tu . Ehem !
" Jemon please weh ! Dosa aku banyak lagi ni " Tangan Taehyung berpaut pada tempat yang terletak atas kereta tu . Alah macam bas tu . Tak faham jugak ? Pergi tanam diri sendiri .
Sentap
Dia ungkit pasal dosa pulak ... Dosa aku pun banyak lagi ni weh . Tak sanggup aku mati awal . Dengan secara cepatnya aku terus break mengejut pfft ayat aku . Ya Tohannn , sakitnya bebird sayaa 😭
" habis terkeluar saraf saraf otak aku "
" makin bodoh la nampaknya " aku tergelak kecil . Tulah lain kali jangan kutuk aku , lagi lagi mentioned si siput babi tu -__- aku jijik k dengan siput babi sebab dia selalu kelirukan aku yang dia tu siput ke babi .pfft punchline dah kuno . aku sedar lah yang aku ni memang lembap .
" bila nak sampai ? " tanya Hoseok
" sampai mana " aku menggarukan kepala ku . k memang saraf otak aku tercabut time memandu 210km/j .
" alam barzakh " Taehyung menjeling
Dia pikir dia comel ke jeling jeling macam tu ? -__-
" meski ku rapuhh dalam langkahhh "
" ni bukan ep edisi sentap sedunia k " aku jeling Jungkook . Yeahh ff ni banyak main jeling jeling . Kalau mata korang juling jangan salahkan ff ni .
Aku pandang kiri kanan . K dah nak sampai dah tempat the killer tu . Bulu roma aku menaik bukan bulu roma je semua bulu lah naik .
Aku berhentikan kereta aku dekat sudut pedalaman sudut tirus sudut tegak .
" nak tunggu aku buka pintu sorang sorang ke ? " sindir aku
" makin lama makin bodoh pulak anak cik Park ni " Taehyung membuat muka -___- lantak kau lah
Aku tersenyum . Hehe aku lupa aku kunci kereta tadi hohokkk .
DEKECIK
Bunyi pintu dibuka pfft ni pun nak cerita ke ? -__-
" Jemon mana tempatnya ? " Taehyung mencari cari dimerata tempat . Nasib dia tak cari bawah kain nenek yang tengah sapu sampah tu .
" dalam hutan "
" BWOOO ?! "
" kalau seminggu aku duk dengan korang , boleh pekak telinga aku . " aku menjeling
" serious ah dalam hutan ? " Hoseok tanya aku macam dah tak lama lagi je -__-
" takkan dalam kain nenek tu pulak " Jungkook memerli . Yes i love you Jungkook .
Aku bawak lah anak didik aku ni pergi kat tempat the killer tu . Seram sejuk siaa aku tengok tempat tu .
Dari jauh aku dah nampak rumah tu . Rumah dah lah kecik -__-
" tu haa rumah dia " aku menunding jari ke arah rumah tersebut agak agak berukuran 30m dari pusat katulistiwa . Apa kebenda aku mencarut ni .
" kalau tinggalkan hoseok dalam rumah ni sorang sorang , kan best " Jungkook menyakat . Kejam betul golden maknae ni .
Aku melihat rumah tu . Kesan darah dah hilang . Siapa pulak yang bersihkan ? Tapi rumah ni still bersepah macam dulu . Haaa aku rasa pontianak yang jilat darah tu . Huarghhhhhh .
Aku check sudut . Dah macam detective conan cari tikus . You know that ?
" JIMINNN " Taehyung memanggil aku dengan nada serious . Jungkook dengan Hoseok pun macam tu . Aku taktahu ada apa .
Aku mendekati mereka " apa ? "
" kau cuba tengok ni " Taehyung memandang dinding itu di lakar dengan tulisan .
Aku membaca satu per satu tulisan .
" Naera Love " mataku terbuntang apabila melihat perkataan selepas Love . Its so creepy . And aku rasa sangat yang rumah ni milik dia .
TBC
YOU ARE READING
44 Days || p.j.m
Fanfiction44Days Kisah persahabatan antara Park Jimin dan Kim Naera semakin rapat . Dan persahabatan itu semakin renggang apabila ........ Network Error