" aku rasa ajal aku dah nak dekat je ni " kata hoseok sambil mendekat dekatkan dirinya kepada aku yang handsome ni . Dehel
" kau ni ! mulut celupar " kan dah kene tamparan maut dari golden maknae kita iaitu Jeon Jungkook !!
" dah jum blahh " Taehyung mengarahkan kami untuk meninggalkan tempat berpusaka itu T.T
" serious ke kau rasa dia yang bunuh ? " Taehyung tanya aku setelah masuk ke dalam kereta .
" i think so " aku memegang streng kereta dan menekan minyak . K kereta pun berlari .. Dashi run run run .
" kau kene tanya Jaebum dulu " Jungkook membuka mulut .
" kenapa pulak nak tanya ? " Hoseok menyampuk ...
" kau diam ! " serentak kami memarahi Hoseok . Sian dia T.T
" kes ni mesti ada kene mengena dengan Jaebum , sebab masa tu Jaebum couple dengan Naera " lebih details Jungkook bercerita .
Aku mengangguk faham . Kereta yang aku bawa , berhenti di setiap rumah penumpang ni T.T .
Aku pulang ke rumah di Taman Syurga , 1123 , Block 36 Jalan Pirgi Mimpus .
Tengah syok aku keluar dari pintu kereta ala ala diva gitu tiba tiba ada semburan air paip dari arah depan . Aku dengan machonya angkat muka nak tengok jembalang hitam mana yang simbah
KRAKKK
Aku tercengang . Omma aku yang simbah rupanya . Ya Tohann aku anak derhaka ke ? Maafkan hamba mu ini .
" mama demam ke ? Papa tak bagi zat eh ? " aku kutuk omma aku depan depan . Dah alang alang jadi nak kutuk tu , kutuk je lah :3 .
" kamu pergi mana haaaa ? "
" kenapa bilik kamu bersepahh ?!!! " omma aku menengking dan membuat muka comel . Please omma , omma bukan Yeontae ....
" bersepah ? " aku buat buat terkejut dan berlari menuju ke bilik aku . Macam usain bolt kau tahu . Rambut aku terbang terbang ke belakang . Hohoho .
Aku bukak je pintu , aku tengok Naera duduk atas katil sambil menangis . Drama apa pulak betina ni buat ? T.T
Naera mendongak memandang aku yang berdiri tegak di pintu .
" sorry " Naera semakin menghilang . Dia macam elakkan diri dia dari aku .
Aku baru nak bagitahu dia suspek pertama pembunuhan . And aku nak minta maaf kat dia atas kesalahan aku selama ni .
" NAERA AH " aku memanggil Naera kuat . Tapi Naera macam tak kisah dengan panggilan aku , dia terus hilangkan diri .
" YAH PARK JIMIN !!! KENAPA KAMU CAKAP SORANG SORANG " omma aku bercekak pinggang di ruang tamu . Aduhh dia dengar pulak .
" salah gugurl juga , masa gugurl ngandungkan dia , gugurl selalu cakap sorang sorang " appa aku backup aku dari belakang . Yeah i love you appa .
" ehh boboy ni memandai je kan . Saya tak cakap sorang sorang k ! saya cakap dengan lalat bla bla bla "
Okay sebelum periuk belanga terbang kat kepala appa aku baik aku masuk dalam bilik ni . Malas nak tengok drama tak berbayar .
Aku baring atas katil yang empuk ni . Seharian tak chat Yeontae dan seharian juga tak bercakap dengan Naera . Mana lagi penting kawan atau cinta ? Makin lama fikir benda tu , mata aku lelap dan menuju ke alam barzakh eh eh alam mimpi .
TBC
YOU ARE READING
44 Days || p.j.m
Fanfiction44Days Kisah persahabatan antara Park Jimin dan Kim Naera semakin rapat . Dan persahabatan itu semakin renggang apabila ........ Network Error