DAY 3

90 3 0
                                    

" Hai "

Satu suara menerpa kami berdua . Lisa pandang dia , pandang aku , pandang dia . k kau akan jadi teleng Lisa .

" Hai "

Kekok aku membalas teguran tersebut . Siapa yang tak kekok , Jaebum yang tegur aku . Boleh cair ah camni .

" Bambam mana ? "

Tanya Lisa curiga . Yelah biasanya kami gunakan istilah " Dimana ada Jaebum , Disitu ada BamBam "

" Bambam dia tengah usya aweks orang hehe "

Halah dia tersengih pulak ! Sabar wahai hati , jangan cair sekarang . Reaction Lisa ? Mulut dia panjang 13cm . Ish ish ish merajuk bebenor

" Hai Naera , boleh saya duduk kat sini ? "

Dia minta izin untuk duduk kat tempat Kai , aduh Kai dah tempah dulu duduk sebelah aku . Eh takpelah , Jaebum crush aku kot ><

" Duduk lah "

Aku senyum , perasaan awkward datang bila dia duduk sebelah aku . Adakah ini dinamakan cinta pertama ? dupdapdupdapdupdap

Kai menghampiri kami , dengan 2 pinggan jjangmyeon , 2 jus orange . HAHA . kesian kau Kai .

" ni jjangmyeon untuk kau , lagi satu untuk kau "

Ramah Kai sambil menghulurkan jjangmyeon kepada Aku dan Lisa . 2 je ? dia punya ?

" Kau punya ? "

" aku nak beli tadi , tapi dah habis lagipun tangan aku dah penuh . Kau makan lah "

Rasa kesian menimpa diriku . Kesian Kai , dia belikan makanan untuk kiteorang , tapi dia tak makan . Aku tenung jjangmyeon di depan mata ku .

" makanlah "

Tegur satu suara , aku pandang pemilik suara tersebut dan aku senyum .

" takpelah Jaebum , saya taknak makan . Awak nak ? "

Pelawa aku dengan ramahnya . Kai memandang aku dengan isyarat " Aku belikan untuk kau "

" takpelah saya dah kenyang "

" bila pulak awak makan ? "

" saya kenyang kalau tengok muka awak "

Aku tersenyum itu sahaja yang mampu aku balas . Aku tenung balik Jjangmyeon tadi . Em aku pandang Kai , pandang Jjangmyeon , pandang Kai . k aku teleng .

" Nah "

Aku menghulur sepinggan Jjangmyeon itu kepada Kai .

" kenapa ni ? "

Kai menanya aku dengan perasaan yang pelik .

" Takpe kau makan lah , aku tahu ku lapar "

" tapi yang ni kau punya "

Tanpa membuang masa aku terus memasukkan jjangmyeon itu ke dalam mulut Kai . Haa ambik kau , aku kata makan , makan je lah . Macam mak tiri kan aku ? HAHAHA

HUK HUK HUK HUK

Aduh Kai tersedak , haa apa lagi , Aku dengan Lisa terus sumbat air dalam mulut dia . Sorry Kai , takkan takkenal kami Ngehngeh .

Kai tergelak . Aik ? aku rasa dia ni panas baran orangnya . Dulu dia penah tumbuk budak sampai budak tu duduk hospital 2minggu . Padahal kes tu kecil je , budak tu tersepak kaki dia . Haa ambik kau -_- And dia ni akan buat apa yang dia nak . Tu yang aku seram nak dekat dengan dia .

" perangai korang berdua ni comel la "

Rambut ku diusap perlahan . Aduh Jaebum please stop ! I cant .

44 Days || p.j.mWhere stories live. Discover now