DAY 12

64 1 0
                                    

Naera P.O.V

Aku nak balik dengan Jimin hari ni . Kat mana dia erk? Oh lupa dia tu lembap sikit . Terhegeh hegeh mengalahkan mak datin .

Aku dengan happynya berjoget joget . Dan melihat seekor perempuan eh eh seorang perempuan berjalan ke arah kelas 6C . Kelas Park Jimin ? Cantik pulak perempuan tu aku pandang . Eh eh stop , aku paling comel okay . Aku heroin you know.

Aku pun apa lagi mengintai macam pencuri apa yang perempuan tu nak buat and aku nampak Park Jimin dalam kelas tu .

" awakk ? awak ada nampak Jiyu tak ? "

Halah lembut nya suara perempuan tu . Eh jap ! Tu macam YeonTae ! Halah Yeontae depan Jimin pulak kau nak buat suara lembut . Kalau aku hidup dah lama aku tendang buntut kau. Yeontae tak habis habis dengan buku diary dia tu . Setiap masa dia bawa buku tu . Macam death note dah -_-

" haa ? emm maaf saya tak nampak dia "

Eh Jimin pundek ! Depan Yeontae dia cakap lembut lembut . Yeon tae dengan Jimin 2x5 je -.- Depan aku kemain mencarut .

" ouh okay terima kasih "
" by the way saya Han Yeontae "

Baiknya Yeontae siap bow lagi . Kalau aku , dah lama aku terajang buntut Jimin .

" ahh saya Park Jimin Annyeonghesayo "

Aku nampak muka Park Jimik merah . Dia pemalu ke ? ee mencerit je main malu malu .

Tapi okay jugak Jimin dengan Yeontae . Sesuai ! perempuan cantik lemah lembut and lelaki tu handsome , baik . Eh eh ! apa aku mengarut ni . Park Jimin tak handsome.

Aku nampak Yeontae keluar dari kelas 6C . Cepat cepat aku menyorok takut dia nampak . Dann lama kelamaan aku pum berfikir , dia mana boleh nampak aku sebab aku roh -.- Emoji bangang timbul di kepala ku.

" kalau aku dapat dia , aku takkan lepaskan dia HAHAHAHA "

Aku tersentak dengar ayat tu . Dia minat Yeontae sangat sangat ? Hati aku rasa macam taktahu nak tafsir macam mana . Tapi yang pelik dia tergelak . Gila ke ?

Jimin keluar dari kelas itu dan aku still menyorok dekat tempat tadi . Kalau dia nampak aku , habis lahh mision aku kantoi .

Selepas dia pergi , aku pun senyap senyap pergi kat meja belajar dia . Aku tengok ada contengan . Sama je macam meja aku -_- Aku tengok dia conteng

" Han YeonTae "
" Jeon Jungkook "
" Kim Taehyung "

and

" Mejaku Syurgaku "

Ahhh !! Jinjja ? Dia ni tiru aku ke apa ? Ayat mejaku syurgaku tu aku bina sendiri . Ni nak marah ni . Aku malas nak tengok lagi terus keluar dari kelas . Sebelum keluar aku nampak ada buku atas meja . Macam diary Yeontae . Aku ambil buku , dan buku tu terapung . Seram kan aku?

" Park Jiminnnnn " sampai dirumah Jimin aku terus masuk tanpa menghiraukan Puan Park . Well kalau aku tegur dia bukan nampak aku pun . Aku tengok dia busy kemain tengah masak .

" PARK JIMIN , I GOT THIS " aku masuk dalam bilik dan menggoyang goyang kan diary Yeontae . Dan aku tercengang bila tengok Jimin hanya memakai tuala yang menutup pusat hingga lutut . Dan sedang mengeringkan rambutnya menggunakan tuala . Dan dia pandang aku dengan perkataan " ermm ? " . Dia mengangkat kening dia . Kau nampak tak dia hot kat situ ? Kalah Jaebum duh . Aku alihkan pandangan aku .

" masuklah Naera " dia buat suara menggoda suruh aku masuk . Please Jimin ! I cant .

" takpe ke ? " aku rasa muka aku dah macam tomato . Merah kemain Ayooo .

44 Days || p.j.mWhere stories live. Discover now